خانه

6 نکته برای اینکه در تعطیلات به رژیم خود پایبند بمانیم

  • تعطیلات و رژیم غذایی دو موردی هستند که همراه با هم امکان پذیر نیست.از یک طرف زمان مناسب برای ورزش های روزانه تان وجود ندارد و از طرفی غذاهای خوشمزه ای که در طول تعطیلات باید بخورید باعث می شود مفدار کالری مصرفی شما بالا برود.در اینجا چند نکته به شما گفته می شود تا در طول تعطیلات اضافه وزن پیدا نکنید و رژیم خود را ادامه دهید:

    1.بسته های خوراکی سالم آماده کنیدتعطیلات
    سعی کنید برای تعطیلات خود بسته های خوراکی سالم و کم کالری مثل میوه ، آجیل ، نان سبوس دار ، سبزیجات و حتی ساندویج های کم کالری آماده کنید تا به جای چیپس و میان وعده های سنگین از بسته های خود استفاده کنید.

    2.رستوران هایی با غذای سالم پیدا کنید.
    قبل از مسافرت سعی کنید به وسیله اینترنت رستوران های مکانی که تصمیم دارید بروید را بشناسید و آنهایی که غذاهای سالم در منو آنها وجود دارد را انتخاب کنید تا در طول تعطیلات به آنها سر بزنید.

    3.از دیر خوردن وعده های غذایی خودداری کنید.
    سعی کنید از خوردن غذا دیرتر از زمانی که در منزل غذا می خوردید جلوگیری کنید و در صورتی که این اتفاق افتاد ، از بسته های خوراکی سالم خود به جای خوردن غذا استفاده کنید.

    4.به قست فود نه بگویید
    در طول مسافرت احتمال استفاده از فست فود بسیار زیاد است ولی اگر از خوردن فست فود در طول مسافرت جلوگیری کنید ، به اضاقه نشدن وزنتان کمک بزرگی کرده اید.در صورتی که مجبور شدید به فست فود بروید ، سعی کنید خود را بیشتر با سبزیجات و سالاد اطراف آن سیر کنید.

    5.حواستان به مقدار غذا در رستوران باشید
    در رستوران به مقدار غذاهای موجود در بشقایتان توچه کنید و سعی کنید یک پرس غذا را با دوستتان شریک شوید و از خوردن دسر خودداری کنید.

    6.ورزش خود را حذف نکنید
    در هنگام مسافرت سعی کنید مکان و زمانی برای ورزش خود انتخاب کنید و جایی را برای پیاده روی پیدا کنید و اگر در هتل مستقر هستید حتما از استخر هتل استفاده کنید و روزانه برای شنا به آنحا بروید.با این کار می توانید کمی از غذاهای حوس انگیز را بدون اینکه چاق شوید ، بخورید.

    اختصاصی سایت زیباکده
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان