خانه

6 هدیه برای کسی که همه چیز دارد

  • نزدیک مراسم های خاصی که می شویم ، یکی از کارهای ما این است که فکر کنیم برای عزیزانمان چه چیزی بخوریم.در بعضی مواقع می دانیم که فرد مورد نظر به چه چیزی احتیاج دارد و یا حتی می دانیم از چه فروشگاهی آن مورد را بخریم ، ولی در بیشتر زمان ها به جایی می رسیم که نمی دانیم  فرد مورد نظر چه می خواهد و به اصطلاح می گوییم که او همه چیز دارد.با توجه به نزدیک شدن به عید ما تصمیم گرفتیم 6 هدیه را برای این افراد به شما پیشنهاد دهیم.

    1.خودکار حکاکی شدههدیه
    هر کسی هر تعداد خودکار که داشته باشد ولی وقتی اسم او را روی یک خودکار شیک حکاکی می کنید ، آن هدیه برای او خاص و منحصر به فرد می شود و باعث می شود آن هدیه همیشه به عنوان یک یادگاری از طرف شما باقی بماند.این هدیه هم برای یک خانم و هم آقا با هر سنی مناسب است.

    2.گیاه بنسای
    این درخچه زیبا یک گیاه آپارتمانی است که با کمی مراقبت می تواند سالم باقی بماند.این یک هدیه خاص برای یک خانم  با سنی متوسط بسیار مناسب است و حتما در هنگام خرید درخچه بنسای نکات نگه داری آن را از فروشنده بپرسید و برای فرد مورد نظر یادداشت کنید تا هدیه شما بعد از یک ماه از بین نرود.

    3.قاب آی پد
    به احتمال زیاد کسی که از نظر شما همه چیز دارد ، یک آی پد هم دارد.قاب آی پد با تنوع زیادی که دارد می تواند هدیه خوبی برای یک خانم و یا آقای جوان باشد.سعی کنید قاب را مطابق سلیقه ای که از او شناخت دارید ، بخرید.

    4.ماگ طرح دار
    طرح و یا عکس مورد علاقه فرد مورد نظرتون را پیدا کنید و سفارش دهید تا روی یک ماگ چاپ شود.این طرح می تواند یک نوشته زیبا فانتزی باشد و یا یک عکس خاطره انگیز و یا یک شخصیت مورد علاقه.این هدیه متناسب با طرح روی آن برای هر سنی مناسب است.

    5.ست چای خوری یا قهوه خوری
    ست های جالبی وجود دارد که شامل قهوه جوش و فنجان یا ماگ هستند و یا ست قوری مخصوص چای سبز همراه با فنجان .می توانید بسته ای از یک قهوه خوب و یا چای مناسب هم به این ست اضافه کنید و به یک خانم جوان هدیه بدهید.

    6.زیر پایی
    این وسیله می تواند طرف مورد نظر را خیلی خوشحال کند و هر وقت پاهای خود را روی زیرپایی که شما برای او خریدید استراحت می دهد ، یاد شما بیفتد.

    اختصاصی سایت زیباکده


    برچسب ها زندگی , مناسبت ها , هدیه ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان