خانه

7 راه برای یادگیری زبان جدید

  • همان طور که برای داشتن اندام متناسب کارهای بسیاری مانند رعایت رژیم غذایی یا ورزش را انجام می دهیم. می توانیم از مزایای روش های مختلف برای یادگیری یک زبان خارجی نیز بهره مند شویم.

    مکالمه بهترین روش برای پیشرفت در زبان است. اگر شخصی را در اطراف خود ندارید می توانید به صورت آنلاین با افرادی که تمایل به یا یادگیری زبان دارند تمرین کنید.

    2. در زبان غوطه ور شوید.
    بسیاری افراد برای یادگیری زبان دوم به کشور مربوطه می روند اما این برای همه امکان پذیر نیست. بهترین کار این است که زبان را  بخشی از برنامه روزانه خود کنید تا همیشه و هرروز تمرین کنید در غیراین صورت هیچ گاه زبان شما تقویت نمی شود.

    3. هزار جمله کاربردی را به خاطر بسپارید
    تحقیقات نشان می دهد که حفظ هزار جمله کاربردی به شما در فهم 90 درصد مکالمات شفاهی کمک می کند. هر روز زمانی را برای حفظ کردن تعدادی از این جملات بگذارید زمانی زیادی از شما نخواهد گرفت اما نتایج بسیاری برای شما خواهد داشت.

    4.از دوره های آنلاین استفاده کنید
    اگر مشکل کمبود زمان دارید اما کمک از یک مدرس زبان را لازم می دانید بهترین روش اسفاده از دوره های آموزش آنلاین است که در وقت و زمان شما صرفه جوبی می کند. درحقیقت شما برای پیشرفت در زبان نیاز به صحبت کردن دارید که در دوره های آنلاین نیز انجام می شود.

    5. تمرین در منزل
    روش های بسیاری برای تمرین زبان در منزل وجود دارد مثلا در منزل در هنگام انجام کارهای خود به زبان نیز گوش دهید یا در منزل برچسب هایی را مکان های مورد نظر خود بچسبانید. تنها کافیست یک بار این کار را انجام دهید تا به آن علاقمند شوید و روند به خاطرسپاری کلمات و لغات نیز آسانتر شود.

    6. دیدن فیلم
    یادگیری زبان را همانند یک تفریح برای خود بدانید. دیدن فیلم های مورد علاقه به زبان اصلی بسیار جذاب است اما اگر در ابتدا متوجه مکالمه ها نمی شوید از زیرنویس استفاده کنید.      





    مترجم اختصاصی زیباکده مریم شهریاری
    برچسب ها زندگی ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان