خانه

8 کاری که افراد موفق در طول ساعت ناهار در محل کار انجام می دهند

  • برای رسیدن به موفقیت باید زمان بگذارید. می توانید از ساعت ناهار در محل کارتان بهترین استفاده را ببرید. اگر ساعت کاریتان مثل بقیه است، در هر هفته 5 ساعت وقت دارید که می توانید برای رسیدن به اهدافتان از آن استفاده کنید. این متن را بخوانیدتا بدانید چگونه می توانید ازساعت ناهار بهترین استفاده را بکنید.

    1. بیرون رفتن از محل کارناهار سرکار
    برای این که از ساعت ناهار بهترین استفاده را از لحاظ جسمی بکنید، باید از محل کارتان بیرون بروید،چون این فرصت را به شما می دهد تا کمی خستگی در کنید. اگر هر روز پشت میزتان ناهار بخورید، این کار باعث می شود مدیران و همکارانتان از شما کار بیشتری بخواهند.

    2. یک مرور و بررسی هفتگی
    کنترل کردن و داشتن یک چشم انداز از کار و زندگیتان کار سختی نیست. به خاطر همین افراد موفق همیشه عادت دارند همه چیز را مرور کنند. مثلاً ایمیل هایی را که هفته گذشته در ساعت ناهار فرستادید، بررسی کنید تا بدانید چه کارهایی را باید پیگیری کنید.یا قرار ملاقات هایتان برای باقی هفته را چک کنید.تمام این کارها باعث می شود بتوانید زمان خود را مدیریت کنید.

    3. ورزش
    افراد موفق می دانند که ورزش کردن برای حفظ تمرکز فکری و سلامتی ضروری است. این افراد در طول ساعت ناهار به چند روش ورزش می کنند، مثلاً رفتن به کلاس فیتنس، پیاده روی یا حتی انجام چند حرکت سریع شنا. ورزش کردن یک روش عالی و کاربردی برای مقابله با استرس های محل کار نیز می باشد.

    4. سرمایه گذاری زمانی و شغلی
    سرمایه گذاری می تواند انواع مختلفی داشته باشد که به مرور زمان رشد می کند.مثلاً ملک و املاک یک نوع سرمایه محسوب می شود. از نظر کاری هم می توانید سرمایه گذاری کنید.به عنوان مثال افراد موفق همیشه از چک لیست ها برای جلوگیری از اشتباهات استفاده می کنند. بنابراین وقتی شما برای درست انجام دادن کارتان زمان بگذارید، در واقع نوعی سرمایه گذاری است چون با این کار زمان زیادی را در آینده به دست می آورید.

    کارهای دیگری نیز می توانید در طول ساعت ناهار انجام دهید:
    • دستورالعمل های اجرایی استاندارد: سلسله مراحلی که نحوه انجام قسمت های مهم شغلتان را توضیح می دهند. این دستورالعمل ها می توانند شامل نحوه نوشتن گزارش، مراحل فروش های شخصی شما و دیگر جنبه های کاری شوند.
    • اوراق و اسناد: مجموعه ای از اسناد و مدارک (برای مثال بررسی عملکردها، کپی ایمیل از مشتریان راضی و ...) که نشان دهنده مهارت ها و موفقیت های هستند.
    • لیست کنترل حرفه ای: از 100 نفر از مهم ترین افراد در شغلتان یک لیست تهیه کنید که شامل نام، عنوان، شرکت، شماره تلفن و آدرس ایمیل شود. اگر روزی اخراج شدید، به یک کپی از این اطلاعات نیاز خواهید داشت.

    5. برقراری ارتباط
    یکی از بهترین کارها برای ایجاد رابطه، غذا خوردن با دیگران است. افراد موفق می دانند که اگر در مورد کاری با کسی ملاقات کنند، این می تواند شروع یک رابطه جدید باشد. مرحله ی بعد گذراندن زمان بیشتر با آن فرد است. ساعت ناهار یک زمان عالی برای گسترش یک رابطه است، چون اکثر افراد دوست دارند در کار و روابط شغلیشان پیشرفت کنند.

    6. غذا خوردن به خاطر سلامتی نه برای تفریح
    غذایی که برای ناهار می خورید تأثیر قابل توجهی روی عملکرد شما دارد. به همین خاطر افراد موفق غذاهایی مثل پاستا و دیگر غذاهای پر کربوهیدرات را برای ناهار نمی خورند. برای حفظ انرژی، بادام، گردو و غذاهای سالم بخورید. غذاهایی با بوی تند یا سس را در طول هفته کاری نخورید.چون ریختن آن ها روی لباستان واقعاً دردسر ساز است.غذا ها و دسر هایی که دوست دارید را برای بعد از ظهر و آخر هفته ها بگذارید.در ضمن اگر می خواهید وزن کم کنید، باید یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات داشته باشید.

    7. زمان انجام کارهای شخصی
    افراد موفق اهمیت تمرکز داشتن در محل کار را درک می کنند. به همین خاطر در طول ساعات کاری، تماس های شخصی نمی گیرند یا تا جایی که ممکن است از دفتر بیرون نمی روند. به هر حال زندگی پر از فشار و مشکلات است. مثلاً شایدمجبور شوید به داروخانه بروید. در این صورت می توانید یک داروخانه نزدیک محل کارتان پیدا کنید که بتوانید در طول ساعت ناهار آن جا بروید.

    8. چرت زدن
    افراد موفق ارزش یک استراحت خوب را می دانند. هر روز باید زمانی را برای استراحت و چرت زدن بگذارید.یک چرت 20 تا 30 دقیقه ای، یک روش عالی برای افزایش بهره وری و نظم و ترتیب فکری است. مطالعات نشان داده که چرت زدن برای سلامت و بهبود عملکرد قلب نیز مفید است. اگر محل کارتان یک اتاق برای استراحت دارد یا یک اتاق ساکت، به آن جا بروید.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها موفقیت ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان