خانه

9 مد برتر سال 2013

  • خانمها، سال 2013 سال طرحهای گرافیکی استمد، برتر، چرم، زنجیر
    1. طرحهای گرافیکی:
    تلفیق خطوط توپر سیاه و سفید که طرحهای متنوع گرافیکی ایجاد می کنند چیزی است که امسال زیاد دیده می شود. در حقیقت خطوط سیاه و سفید مد شده اند و مهم نیست که چه شکلی می سازند. این اشکال شامل لوزیهای متصل به هم سیاه و سفید نیز می شوند که ممکن است با خطوط راه راه تلفیق گردند.
    2. چکمه های سگک دار/مدلهای گلادیاتوری:
    چکمه ای که رویش چندین سگک وجود دارد شاید توجهتان را جلب کند. همینطور کفشهای پاشنه بلندی که شبیه کفشهای گلادیاتورهاست. بند آنها اکثرا روی قوزک پا بسته می شود اما بعضی از آنها تا زیر زانو نیز می رسند. مدلی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی بیشتری دارید.
    3. کیفهای کوچک جعبه مانند:
    از شر همه کیفهای کوچکی که در مهمانیهای شب همراه خود می بردید خلاص شوید. امسال یک کیف کوچک مکعب مستطیل شکل چیزیست که باید با خود همراه ببرید.
    4. گردنبندهای طلایی رنگ به شکل زنجیر با دانه های درشت:
    یک زنجیر بسیار پهن طلا چیزیست که امسال حتما باید داشته باشید. حسابی با آن خودنمایی کنید. این گردنبند چیزیست که امسال نباید استفاده کردنش را از دست بدهید.
    5. طرحهای گلدار:
    طرحهای گلدار به این زودی از مد نمی روند. شما می توانید این طرحها را با طرحهای دیگر تلفیق کرده یا از طرحهای گلدار شلوغ استفاده نمایید.
    6. تزئینات لباس و پارچه های طرح برجسته:
    تزئینات متنوع روی پارچه لباسها و پارچه های طرح برجسته به کمک پارچه های گلدار می آیند تا زیبایی لباسها را دو چندان کنند. حال از زیورآلات نیز استفاده کنید تا کاملا آماده رفتن به یک مهمانی گردید. شما می توانید از تزئینات دیگری مانند ست کردن کفشتان و کیف کوچک مهمانیتان نیز بهره بجویید.
    7. چرم:
    چیزی که باید زمستان امسال همراه داشته باشید تا از مد پیروی کرده باشید، چرم است. به شکل دامن، تاپ، چکمه یا کت کوتاه تابستان امسال چیزی که باید داشته باشید چرم است. برای اینکه هوا از لباس چرمی عبور کند ممکن است لباسهایی که قسمتی از آن چرمی است یا مدلی که چرم آن به شکل مشبک است را انتخاب کنید.
    8. کفش پاشنه بلند سفید:
    از آنجایی که کفش پاشنه بلند سفید با لباسهای گلدار و لباسهایی با طرحهای گرافیکی هماهنگ است پوشیدنش امسال بسیار متداول خواهد بود.
    9. تاپهای کوتاه:
    تاپهای کوتاه دهه نود دوباره مد شده اند و این، خانمهایی که شکم های صاف و زیبایی دارند را خوشحال خواهد کرد. تاپهای کوتاه را با شلوار یا شلوارکهای فاق بلند ست کنید.
    مترجم اختصاصی سایت: آذر امینی

    برچسب ها خرید , زنان , زیبایی , مد ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان