خانه

آیا آب لیمو ترش واقعاً به کاهش وزن کمک می کند؟

  • بعضی از خانم ها و یا حتی سلبریتی ها لیمو ترش را در  آب داغ چکانده و آن را سر می کشند چون مطمئن هستند که به کاهش وزن کمک می کند. اما آیا این ادعا درست است؟

    آب داغ و لیمو به خودی خود باعث کاهش وزن نمی شود.اما اگر این نوشیدنی را جایگزین نوشیدنی با کالری بالا کنید، مثل قهوه شیرین یا آب میوه، باعث کاهش کالری می شود، پس به کاهش وزن هم کمک می کند. آبلیمو

    نوشیدن آب، چه سرد چه داغ، چه در آن لیمو ترش بریزید چه ساده، به فعالیت و تنظیم سوخت و ساز بدن کمک می کند. وجود آب کافی در بدن قسمت مهمی از یک رژیم سالم است چون سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.اگردوست ندارید آب ساده بخورید، مقداری لیمو به آن اضافه کنید تا بدون اضافه کردن کالری به آن طعم دهید.

    نوشیدن آب با لیمو باعث کاهش نفخ می شود، چون به عنوان یک ادرار آور طبیعی و خفیف عمل می کند. به هر حال اگر مدت طولانی است که نفخ دارید، بهتر است اول دنبال دلیل آن باشید و عادات غلط خودتان را ترک کنید: بیش از حد تند غذا خوردن، نوشیدن مایعات با نی، نوشیدن نوشابه های گازدار، مصرف بیش از حد نمک دلایل اصلی نفخ هستند. اگر سابقه سوزش معده یا رفلاکس اسیدی معده دارید،لیمو ترش نخورید چون مشکلتان را تشدید می کند.

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها تناسب اندام , لاغری ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان