خانه

استفاده غیر معمول از خیار در نظافت منزل

  • در قدیم خیار را بی خاصیت ترین میوه میدونستن و حتی خوردنش رو برای بعضی افراد که دل درد داشتن و سرماخورده بودن ممنوع میکردن، در صورتیکه با خوندن این مقاله متوجه میشید خیار خیلی هم خاصیت داره، خیار دارای ویتامینهایی است که بدن ما روزانه نیازدارد. مانند اسید فولیک، ویتامینc، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم و روی و...
    خیار، فواید، مفید
    اگر در طول روز خسته و کسل بودی حتماً به جای قهوه و چای خیار بخورید چون ویتامین های موجود در خیار شما را سرحال میکند، اگر استرس شما زیاد است خیار را برش دهید و در آب جوش بیندازید همین کار باعث میشود شما آرامش پیدا کنید.

    اگر آینه حمام شما بخار دارد و بخار هم چند ثانیه یکبار مجدد برمیگردد پس بهتر است خیار به روی آینه حمام بمالید تا از بخار کردن مجدد جلوگیری کند، اگر حشرات باعث میشوند باغچه شما نابود شود شما یک ظرف آلمینیومی پر از خیار را برش زده و در باغچه بگذارید تا ببینید چگونه فرار میکنند چون وقتی بوی خیار با آلمینویم ترکیب شود بویی ایجاد میکند که همه حشرات را فراری میدهد.

    اگر لوله های خانه سروصدا میکنند و شما روغن ندارید بهتر است موقتاً خیار روی لوله ها بمالید تا از سروصدا جلوگیری شود، اگر میخواهید به ملاقات مهمی بروید و همراهتان واکس کفش نیست یک برش خیار راروی کفش هایتان بمالید تا کفشتان براق و در مقابل آب و گل و خاک هم مقاوم شود، اکر دهانتان بوی بدی میدهد و آدامس در دسترس ندارید یک برش خیار را به سقف دهنتان نزدیک کنید تا باکتری های بد بو کشته و دهانتان خوشبو شود.

    برای تمیز کردن شیشه های میزها و پنجره ها هم میتوان از خیار استفاده کرد.

    "با خوندن این مقاله متوجه شدید که خیار خیلی هم بی خاصیت نیست و خیلی میتونه مفید هم باشه"


    اختصاصی سایت زیباکده

       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان