خانه

وسایلی که به جز ظروف میتوانید با ماشین ظرفشویی بشوئید(1)

  • شاید شما هم فکر کنید ماشین ظرف شویی شما فقط برای شستشوی ظروف است اما باید بدانید شما میتوانید وسایل دیگری هم با این دستگاه بشورید و حتی ضدعفونی کنید، ما در این مقاله شما را با برخی از ین وسایل آشنا خواهیم کرد:ماشین، ظرفشویی، تمیز

    لوازم جانبی ماشین:
    اگر اتومبیل شما وسایل جانبی مثل جا لیوانی و... دارد بهتری است گاهگاهی این وسایل را در سبد بالایی ماشین ظرفشویی گذاشته تا در کنار ظرفها شسته شود.

    لوستر:
    حباب و لوسترهای خانه را زمانی که عوض میکنید متوجه میشوید چقدر خاکی و کثیف است و نیاز به تمیز شدن به اصطلاح اساسی دارد پس بهترین راه شستن این وسایل با ماشین ظرفشویی است فقط مواظب باشید در جای مطمئن و درستی از دستگاه قرار دادید.

    برس و شانه:
    برس ها و شانه ها هم نیاز به تمیز کردن و رعایت اصول بهداشتی دارند پس به نظافت برس ها بیشتر توجه کنید علاوه بر اینکه هر هفته آنها را در مخلوط شامپو و آب میگذارید باید گاهگاهی آنها را عمیق تر و اصولی تر بشوئید که ماشین ظرفشویی با چرخش های منظم و سریعی که دارد میتواند برس ها را تمیز و حتی ضدعفونی کند، توجه کنید که همراه با برس هیچ مویی وارد دستگاه نشود چون باعث گرفتگی فیلتر خشک کن دستگاه میشود.

    فیلتر هود:
    شما میتوانید هر ماه یا هر زمان که احساس کردید فیلتر هود آشپزخانه تان کثیف و چسبناک و چرب است داخل ماشین ظرف شویی تمیز کنید، دمای بالا و شوینده مناسب، هر دو میتواند به آسانی چربی های چسبیده به فیلتر را از بین ببرد، البته بهتر است قبل از انداختن 12ساعت در مخلوط آب و وایتکس بیندازید.


    اختصاصی سایت زیباکده

       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان