خانه

با انواع نان های فانتزی آشنا شوید

  • 1.پیاز، فلفل دلمه ای ، گشنیز ، شوید و جعفری همه سبزی هایی است که می توانید در این نان پیدا کنید.انواع نان سبزیجات را در نان فانتزی فروشی ها می توانید پیداکنید.به همراه غذاهایی که سبزی دارند مثل کوکو سبزی هم خوب می شود.
    2.وقتی سوپ پخته اید و می خواهید سرو کنید،می توانید یکی از این نان ها را در کنار آن بگذلرید.هم خیلی شیک است و هم باعث می شود بتوانید از سوپ به جای پیش غذا به عنوان یک وعده کامل استفاده کنید.بچه ها از آن خیلی خوششان می آید.این نان ها چون برشته اند مدت زیادی می مانند.

    3.این نان مخصوص کسانی است که دیابت دارند و خوردن نان های معمولی برای آنها مضر است.نان دیابتی چند نوع آرد مختلف مثل آرد سویا ، آرد مالت و گندم به همراه سبوس دارد که باعث می شود سرعت هضو و جذب کم شود و قند خون ناگهان بالا نرود.
    4.نان شیرمال از آن نان های قدیمی ایرانی است.نانی است کمی شیرین که بوی خیلی خوبی دارد.گندم ، شکر ، روغن و تخم مرغ از مواد این نان هستند.مخصوصا بچه ها از آن خیلی خوششان می آید.می توانید لای آن پنیر بگذارید و بدهید با خودشان ببرند مدرسه.
    5.اگر می خواهید با خوردن یک حجم کم نان کالری بالایی را به بدنتان برسانید.نان شیرمال و خرما انتخاب خیلی خوبی است.هم خود نان به خاطر داشتن تخم مرغ و کره کالری بالایی دارد هم خرما.
    6.اسم این نان ، نان مک دونالد است.همان نان نرم و کمی شیرین که رستوران های فست فود با آن همبرگر درست می کنند.این نان به خاطر اینکه شیر و شکر دارد خیلی نرم و لطیف است.شما هم اگر می خواهید همبرگر واقعی بخورید از این نان استفاده کنید.
    7.نان های جو خشک الان حسابی طرفدار دارند.در خیلی از خانه ها می توانید آنها را پیدا کنید.مهم ترین ویژگی آنها این است که به خاطر خشک بودن ماندگاری طولانی دارند.هضم آنها خیلی راحت است و به درد کسانی می خورند که ناراحتی های گوارشی دارند.
    8.نان خشک شویدی از باقی نان های جو خشک لطیف تر است.به خاطر اینکه شوید دارد به همراه پنیر خیلی خوشمزه می شود.شوید برای کسانی که ناراحتی معده دارند مفید است.

    9.در ترکیب نان روغنی از گندم کامل ، یعنی گندم به همراه سبوس استفاده شده.به خاطر همین این نان خیلی مغذی است.به خاطر خشک بودن هم زیاد می ماند.
    10.این نان جو شاهدانه دارد.شاهدانه هم همان طور که می دانید برای درمان نفخ گزینه خوبی است اما کمی چرب است.اگر رژیم لاغری دارد از آن استفاده نکنید.اما به عنوان یک میان وعده گزینه مناسبی است.
    11.نان سوخاری شیرین نان خیلی خوشمزه ای است.هم هضم آن راحت است هم مواد زیادی مثل آرد گندم ، تخم مرغ ، شکر و مارگارین در ترکیب آن به کار رفته.برای تغذیه افراد مسن گزینه مناسبی است.
    12.نان تست سفید هم نرم و لطیف است و هم بوی خیلی خوبی دارد.می توانید آن را تست کنید یا اینکه در ساندیج میکر بگذارید و با آن اسنک درست کنید.در ترکیب آن مارگارین و شکر به کار رفته.
    13.نان سوخاری سیاه با آرد چاودار ،آرد جو و سبوس گندم پخته می شود.این برای کسانی که مشکلات گوارشی دارند گزینه خوبی است.
    14.این هم نان بربری فانتزی ، شاید خیلی ها ترجیح بدهند بربری سنتی بخورند اما این نان مثل برخی بربری های سنتی جوش شیرین ندارد.هم مدت زمان بیشتری می ماند و هم مشکل گوارشی برای شما ایجاد نمی کند.دورریز هم ندارد.
    15.این نان طعنی دارد مثل پای سیب.البته جزو شیرینی ها به حساب نمی آید.در حقیقت یک نوع نان است که لای آن دارچین ، سیب و کسکس گذاشته اند.این نان کمی شیرین است اما همه قندهای آن طبیعی است.

    منبع: مجله زندگی ایده ال

    برچسب ها آشپزخانه , تغذیه ,
       1

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان