خانه

با پوست خود بدرفتاری نکنید

  • پوست قسمت بسیار حساسی دارد که رسیدگی به آن بسیار مهم است و چون پوست قسمت بسیار حساس و مهم است باید توجه بیشتری به آن شود چون با پا گذاشتن بهپیری چروک ها پدیدار میشود پس بهتر است کاری کنیم که این چروک ها کمتر پدیدار شود.پوست، صورت، کلاژن

    کسری خواب دارید:
    همیشه سر وقت مشخص بخوابیم و سر وقت مشخص از خواب بیدار شویم چون کمبود خواب و بی نظمی در خوابیدن باعث از بین رفتن کلاژن میشود.

    با پوست صورت بدرفتاری نکنید:
    برای از بین بردن جوش های سرسیاه و جوش های عفونی و یا مسائلی که ما را نسبت به پوستمان حساس میکند نباید به دنبال این باشیم که به پوستمان فشار دهیم چون خارش و فشار و هر چیزی که پوست صورت را تحریک کند از عموامل تخریب کلاژن است.

    دخانیات مصرف نکنید:
    سیگار کشیدن و قلیان کشیدن باعث میشود پیری زودتر پدیدار میشود و چروک های صورت زودتر از همیشه خود را نشان میدهد.

    با آرایش نخوابید:
    بعضی از خانمها به دلیل خستگی زیاد آرایش خود را پاک نمیکنند و همانطور با آرایش میخوابند چون وقتی ما خواب هستیم و انرژی خاصی از ما از بین نمیرود تمامی قسمتهای بدن در حال استراحت است و پوست هم به دلیل بسته بودن محفظه هایش به وسیله کرم نمیتواند هورسانی و آبرسانی کند و به همین دلیل آلودگی را جذب میکند.

    ضد آفتاب بزنید:

    اگر از ضدآفتاب استفاده نکنیم ممکن است سرطان پوست در ما پدیدار شود و پوستمان هم در مقابل آفتاب تحریک شده و کلاژن و انرژی و چربی لازم را از دست میدهد.

     اختصاصی سایت زیباکده

       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان