خانه

با چه لباسی، کدام زیورآلات را بیندازیم

  • همه ما خانم ها، موقع رفتن به مهمانی دردسر انتخاب لباس داریم پس از گذراندن این مرحله دشوار، دومین گزینه ای که به ذهنمان می رسد ، انتخاب زیورآلات وبه قول خارجی ها اکسسوری (accessory) است که با لباسمان ست باشد در اینجا با انواع زیورآلات و اینکه با هر لباسی از کدام استفاده کنیم و یا اصلا استفاده نکنیم، آشنا می شویم.
    در ابتدا باید بدانیم که زمانی که قسمت بالای لباسمان برق میزند، دیگر استفاده از گردنبند، مخصوصا گردنبند بزرگ مناسب نیست در صورتی که دوست داریم از گردنبند استفاده کنیم از یک زنجیز نازک با یک آویز کوچک می توانیم استفده کنیم.لباس، زیورآلات، بدلیجات
    همین طور وقتی از یک گوشواره بزرگ و براق استفده می کنیم ، بهتر است از گردنبند استفاده می کنیم ، بهتر است از گردنبند استفاده نشود تا جلوه گوشواره ای که استفاده کردیم ، بیشتر شود.
    در زمانی که یقه لباس باز است ، از گردن بندهای بلند استفاده کنیم.در طول روز اگر دوست داریم از طلا استفاده کنیم ، حتما از طلاهای ظریف استفاده کنیم مخصوصا در سرکار.
    نکته ای که باید توجه کنیم این است که بیشترین زیورآلاتی که به چشم می آید ، دستبند است.درصورتی که لباسمان گلدار و یا دارای طرح زیاد است ، از مواردی که دارای نگین رنگی است خودداری کنیم.
    بهترین رنگ هایی که می توانیم با آنها از طلای زرد استفاده کنیم ، قهوه ای ، مشکی ، نارنجی و قرمز است.یکی دیگر از رنگ ها که هم خوانی خوبی با رنگ طلایی دارد ، رنگ آبی فیروزه ای است.
    معمولا طلای سفید مخصوص خانم های جوان است ولی امروزه دختران هم علاقه زیادی به استفاده از طلای زرد مخصوصا ساعت های طلایی پیدا کردند.
    استفاده از ساعت طلایی با لاک تیره جلوه خیلی زیبا و جذابی می دهد.در مورد استفاده از طلای سفید پف این موضوع راحت تر است و ما با خیلی از رنگ ها می توانیم از طلای سفید استفاده کنیم.
    نکته:
    دیگر اینکه خانم هایی که چاق هستند ، نباید از گردن بندهای بزرگ استفاده کنند ولی استفاده از ساعت عایی با بند ضخیم باعث می شود دست آنها ظریف تر نشان داده شود.
    در صورتی که رنگ لباس مان گرک است ، طلای زرد جلوه بیشتری به ما می دهد و در صورتی که از رنگ سرد استفاده می کنیم ، استفاده از طلای سفید و نقره مناسب تر است.
    جدیدا زیورآلات با طرح های گل دار آماده است که این موارد برای لباس هایی که ساده هستند و طرح ندارد بسیار مناسب هستند مخصوصا در تابستان.
    اگر دوست دارید صورت عبوسی در مهمانی ها نداشته باشید ، از گردنبند پهن با نگین رنگی استفاده نکنید.
    اگر موهای شما کوتاه است بهتر است از گوشواره بلند استفاده کنید و در صورتی که صورت گردی دارید ، از گوشواره های میخی بیشتر استفاده کنید.
    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها آرایش , زنان , زیبایی , مد ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان