خانه

بدون رژیم به اندام دلخواه تان برسید (1)

  • بهترین راه برای داشتن بدنی سالم و اندامی مناسب کم خوردن غذاست، بهتر است به جای پرخوری وعده های غذاها را کم کنیم و از چیزهایی استفاده کنیم که کالری کمتری دارند اما مقوی هستند.
    ما در این مقاله شما را با بخشی از بهترین راه برای داشتن بدنی خوش فرم و زیبا آشنا میکنیم:رژیم، لاغری

    میوه و سبزیجات را در وعده های غذایی تان قرار دهید:
    شاید تعجب کنید اما یکی ازراه هایی که میتوان وزن کم کرد خوردن میوه ها و سبزیجاتی است که میتواند اشتهای ما را کنترل کند و ما با خوردنشان سیر و کالری لازم را دریافت کنیم، میتوانید سبزیجات و میوه ها را به صورت سالاد استفاده کنیم، فقط برای مزه دار کردن سالادهای سبزی دار از روغن زیتون و آبلیمو و سرکه استفاده کنید.

    غذاها را کامل بجوید:
    یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای کاهش وزن و سیر شدن جویدن زیاد و حتی میتوان گفت خیلی زیاد غداهاست، بهتر است برای هر وعده 30 دقیقه وقت بگذارید تا کم کم به جویدن زیاد عادت کنیم، مطمئن باشید با این روش از خوردت غذا لذت بیشتری میبریم و با مواد ریخته شده در غدا هم بیشتر آشنا میشویم.

    غلات سبوس دار بسیار عالی هستند:
    مصرف غلات سبوس دار مثل برنج قهوه ای جو و گندم و... کالری کمی دارند و خیلی زود با خوردن این غلات سیر میشویم و احساس خوبی هم به ما دست خواهد داد چون احساس سبک بودن هم خواهیم داشت و با خوردن این غلات کلسترول لازم به بدن ما هم میرسد.

    خوردن سوپ اجباری است:
    خوردن سوپ یکی از راه های کم کردن وزن است چون باعث میشود تمامی موادغذایی مورد نیاز بدن ما ذخیره شود و کاملا نیرو گرفته و سیر شویم، شما میتوانید در سوپ از تمامی موادغذایی کم کالری اما سیر کننده استفاده کنید به ویژه اینکه میتوانید غلات را هم در کنارش مصرف کنید.

    از وسایل بلند و باریک استفاده کنید:
    اندازه و شکل ظاهری ظروف میتواند خیلی موثر باشد چون خیلی از ما انسان ها عادت کردیم زیاد و به دفعات غذا بکشیم و آب و... بخوریم پس بهتر است برای گول زدن خودمان از ظرف های کوچک و باریک استفاده کنیم شاید تلنگری باشد برای اینکه زیاد و به دفعات غذا خوردیم و تصمیم بگیریم وعده های غذایی بعدی کمتر بکشیم.
    از ظرف های رنگی و زیبا استفاده نکنیم چون باعث میشود اشتهای ما زیاد شود، سعی کنید تیرگی و تاریکی همراه روزهای اول شما در خوردن غذا باشد و بعد از اینکه به کم خوردن عادت کردید به جمع بازگشته و در ظرف های رنگی و شاد غذا بخورید، چون در کنار خانواده و هم صحبتی با آن ها ممکن است حواس شما را پرت کرده و شما را برای خوردن بیشتر ترغیب کند.

    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان