خانه

بدون عمل جراحی بی عیب و نقص و زیبا شوید

  • طراحی چهرهعمل، جراحی، زیبایی:
    • استفاده از سه تناژ متفاوت کرم پودر، یکی تیره تر، یکی روشن تر و یکی همرنگ با پوستتان
    • از کرم پودر نیم پایه تیره تر استفاده کنید سپس قسمتهایی از پوست را توسط کانسیلر یا کرم روشن کننده مایع روشنتر نمایید.
    • از کرم پودر همرنگ با پوستتان استفاده کنید سپس به سمت رنگ تیره تر بروید، درنهایت قسمتهای مورد نظر را با پنکیک روشنتر نمایید.
    از کرم پودر و کانسیلر برای مشخص تر کردن سایه روشنها استفاده میشود که اینکار برای زمانی که می خواهید به آتلیه عکاسی بروید مناسب است برای یک سایه روشن ملایم که برای آرایش روزانه مناسب است بهتر است از پنکیک استفاده کنید.
    اما کدام قسمتها باید تیره و کدام قسمتها باید روشن تر گردند؟
    این کاملا به شکل صورت شما ربط دارد، درست مثل مدل مو و غیره اما با این وجود می توانیم چند رهنمود کلی برای اینکه چطور به شیوه درستی به چهر تان شکل دهید را بیان نماییم، ما باید از این ایده شروع کنیم که هدف از سایه روشن ها  در آرایش کم کردن تیرگی ها و افزودن به روشنی هاست، پس باید بدانیم که استفاده از پنکیک روشن باعث بزرگتر و برجسته تر شدن سطح مورد نظر می شود. به عنوان مثال برای بالاتر نشان دادن محل ابروها، برجسته کردن استخوان بالای گونه یا حجم دادن به لبها این روش مناسب میباشد.
    برعکس استفاده از پنکیک تیره باعث کوچکتر به نظر رسیدن محل مورد نظر می شود که اینکار برای پنهان کردن غبغب یا پلکهای بیش از حد برجسته و پف دار مناسب است.
    بنابراین اگر می خواهید...
    • برجستگی استخوان گونه را مشخص تر نمایید، دقیقا زیر آن را تیره تر نمایید. (بدون آنکه به ناحیه میانی صورت خیلی نزدیک شوید)
    • اندازه پیشانی تان را کوچکتر کنید: قسمت بالایی آن، نزدیک به خط رویش موها را تیره تر نمایید.
    • صورتتان را کشیده تر کنید: توجه روی گوشه های صورت را را با وشن تر کردن تمام ناحیه میانی صورت (پیشانی، بینی و چانه) کمتر نمایید.
    • چانه تان را کوچکتر کنید: آن را با لایه ای از پنکیک تیره تر از رنگ پوستتان بپوشانید.
    • بینی تان را باریک تر کنید: هر دو سمت نیم رخ بینی باید تیره تر گردند در حالی که قسمت فوقانی بینی را روشنتر می کنیم.
    • لب هایتان را پر تر نشان دهید: این کار به سادگی با روشن تر کردن ناحیه میانی لب با رژ لب روشنتر یا برق لب امکان پذیر است.
    • فاصله بین چشم هایتان را بیشتر کنید: با استفاده از سایه سفید فاصله بین آنها را بیشتر نشان دهید.
    • چشم ها را به هم نزدیک تر کنید: فاصله بین آنها را تیره تر کنید.
    آرایش جدید هر روز شما:
    در کل، هر چند برای آرایش روزانه همین که زیر استخوان گونه را تیره تر کنید کافیست، از شقیقه ها شروع کنید و رنگ تیره را به طور مورب  به سمت لب ها محو نمایید. این روش برای فک و چانه نیز صدق می نماید. با حرکت برس می توانید در مورد این سه ناحیه به صورت برعکس عمل نمایید، از شقیقه شروع کنید سپس سراغ اطراف چشمها بروید پس از آن زیر استخوان گونه و یک منحنی دیگر به سمت پایین چانه ایجاد نمایید.
    سپس توسط سایه روشن تر از رنگ پوست می توانید بالای استخوان گونه که نزدیک به چشمها می باشد را روشنتر نمایید، در نهایت از رژ گونه برای رنگ دادن به گونه ها استفاده نمایید. چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که از زیاده روی کردن در استفاده از رژ گونه که نتیجه آن ایجاد دو دایره رنگی بی تناسب روی صورت شماست اجتناب نمایید. میتوانید بعد از استفاده از رژ گونه برای مشخص تر کردن آن از مقدار کمی پنکیک استفاده نمایید.
    مترجم اختصاصی زیباکده: آذر امینی

    برچسب ها آرایش , جراحی , زنان , زیبایی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان