خانه

برای چشم های رنگی

  • اگر می خواهید چهره ای دل نشین تر پیدا کنید باید به رنگ چشمان تان توجهی ویژه داشته باشید.
    برای داشتن چشم های زیبای به این اصول توجه کنید
    - سایه چشمی که حداقل شامل دو رنگ تیره و روشن باشد.
    - مداد چشم تراشیده مشکی یا قهوه ای .
    - ریمل فرکننده یا حجم دهنده برای کامل کردن آرایش
    رنگ ها
    آرایش چشم باید با رنگ چشم هماهنگی کامل داشته باشد. بعضی از رنگ ها چشم ها را زیباتر می کنند و برخی دیگر برعکس عمل می کنند.
    چشم های قهوه ای: از رنگ های کرم استفاده کنید؛ شکلاتی کم رنگ، طلایی، سفید صدفی یا ارغوانی.
    چشم های سبز: رنگ های قابل استفاده برای چشمان سبز بسیار زیاد است. این چشم ها با رنگ های گرم مانند قهوه ای، طلایی، بنفش و همچنین رنگ های سردتری چون  خاکستری، آّی و بژ هماهنگی دارنهد.
    چشم های آبی: برای داشتن چشم های زیبای لاجوردی، آرایش با زمینه صورتی راانتخاب کنید که رنگی ایده آل برای نشان دادن چشمان آبی است. با این وجود رنگ های خاکستری مایل به آبی، خرمایی و طلایی نیز موجب درخشش این چشم ها می شود.
    روش انجام کار
    مرحله اول، سایه چشم: ابتدا یک سایه روشن را روی تمام پلک بزنید. سپس سایه تیره را در فرورفتگی پشت چشم بمالید و ئسایه را ب سمت خارج چشم استفاده کنید. برای زیباتر شدن چشم زیر ابرو را سایه سفید بزنید.
    ترفند: برای جلوگیری از این که سایه در چین پلک جمع شود، قبل از  آرایش ، کمی کرم پودر روی تمام پلک بزنید. به این ترتیب سایه برای تمام روز ثابت می ماند.
    مرحله دوم، مداد چشم: یک خط از گوشه داخلی چشم به سمت خارج و تا حد امکان نزدیک لبه مژگان بکشید. برای زیر چشم ها نیز خط را از گوشه داخلی به سمت خارجی چشم و روی سطح مژگان بکشید. دست های تان باید سریع و چابک باشد و خط چشم را تا آنجا که امکان دارد نازک بکشید.
    ترفند: برای بزرگتر نشان دادن چشم های کوچک با مداد سفید داخل چشم را  بکشید.
    مرحله سوم، ریمل: ریمل مژگان رابلندتر و پرپشت تر نشان می دهد. برای مژگان بالایی و برای راحت تر ریمل زدن ابتدا ابروها را بالا ببرید و به پایین نگاه کنید. سپس ریمل بزنید.
    ترفند: برای داشتن چشم های کشیده در مهمانی های دخترانه، می توانید از مژه های مصنوعی استفاده کنید. این کار موجب زیباتر شدن ودرخشش چشم ها می شود. دقت داشته باشید که باید از مژه ای متناسب با چشم خود استفاده کنید تا مصنوعی جلوه نکند.
    ظاهری سحرآمیز
    برای داشتن نگاهی گیرا، آرایش با رنگ دودی را  انتخاب کنید . آرایش دودی برای شب مورد قبول تمام خانم هاست. کافی است رنگ سایه مشکی- خاکستری را پشت حفره چشم و سایه روشن سفید رازیر ابرو بزنید. آرایش را  با کشیدن سرمه( به صورت یک خط روی سطح مژگان) کامل کنید.

    برچسب ها آرایش , آرایش چشم ,
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان