خانه

بسته های کوچک تر تنقلات

  • شما ممکن است برای این که کمتر با خوردن تنقلات چاق شوید سراغ خرید بسته های کوچک تر این محصولات می روید، ولی نتایج مطالعات نشان م یدهد که چون شما به خوردن بسته های بزرگ عادت کرده اید، ممکناست به یک بسته کوچک اکتفا نکنید و به سراغ بسته های بعدی وبعدی بروید و در نهایت کالری بیشتری وارد بدن تان کنید…
    جایگزین بهتر:  توصیه ما این است که همان یک بسته بزرگ را بخرید ولی با یکی از دوستان تان در خوردن محتویاتش شریک شوید. این طوری هم یک بسته کامل را میل کرده و هم در واقع مقادیر کمتری از این تقلات را مصرف کرده اید.
    بیسکویت های کم چرب
    بیسکویت های کم چرب در میان رژیم داران حرفه ای طرفداران زیادی دارد. ولی مشکل اصلی این است که در بیشتر مواقع این بیسکویت ها میزان شکر خیلی خیلی بیتری نسبت به بیسکویت های معمولی دارند.
    جاگیزینی بهترک ما به شما بیسکویت های ساقه طلایی را توصیه می کنیم. این بیسکویت های سبوس دار به سلامت رژیم غذایی شما کمک شایانی می کنند. فیبر این بیسکویت ها به بدن کمک می کند تا کلسترول بد مواد غذایی را جذب نکند.
    برشتوک های رژیمی صبحانه
    اگر برای خرید یک صبحانه رژیمی راهی سوپر مارکت ها شده باشید، حتما می دانید که صبحانه های رژیمی به شکل برشتوک طرفداران زیادی دارد ولی به بسیاری از این محصولات چندان اطمینانی نیست. گاهی مواد افزودنی این محصولات آن قدر دارای کربوهیدرات است که بیشاز یک برشتوک معمولی چاق تان می کند.
    جایگزینی بهتر: برای خوردن یک صبحانه مختصر، توصیه ما این است که به اندازه یک قوطی  کبریت پنیر را با یک کف دست نان سنگک یا بربری همراه وبا چای کم شکر به عنوان صبحانه میل کنید. این صبحانه کم کالری شما را تا میانوعده ساعت 10 نگه می دارد.
    سس سالاد رژیمی
    این سس های سالاد رژیمی معمولا به اسم سس های بدون چربی شهرت دارند. اما این سس ها نیز معمولا حاوی شکر خیلی زیادی بوده  وبنابراین سرشار از کالری هستند. برای این که شما یک سالاد کاملا بدون چربی نوش جان کنید، توصیه ما این است که آن را بدون هیچ گونه سسی میل کنید.ولی فراموش نکنید، مصرف مقداری چربی در رژیم غذایی روزانه شما امری مهم و اساسی به شمار می رود، چون به جذب ویتامین های محلول در چربی مثل ویتامین A.E.D و K کمک می کند.
    جایگزین بهتر: توصیه ما به شما این است که سالادتان را با روغن زیتون میل کنید. روغن موجود در زیتون بسیار سالم تر ا ز چربی وروغن سس های دیگر است. روغن زیتوی بوی مطبوعی به سالاد شما می بخشد و کم تر باعث چاقی تان خواهد شد.

    برچسب ها تناسب اندام ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان