خانه

بهتر کردن رابطه

  • برای رمانتیک و عاشقانه تر کردن رابطه خود می توانید کارهایی هر چند کوچک، اما صادقانه، را انجام دهید. البته شاید کمی سخت باشد، چون به آگاهی احساسی و عاطفی، مهارت های خوب گوش دادن، توجه مستمر و توانایی برنامه ریزی کردن نیاز دارد. روی هم رفته، عاشقانه بودن فقط بر اساس استعداد و توانایی نیست، بلکه نوعی تعهد و یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

    این که چرا بعضی از مردها از صحبت کردن درباره موضوعات عاشقانه می ترسند، دلایل زیادی دارد. بعضی به این دلیل است که نمی توانند انتظارات و توقعات طرف مقابل خود را برآورده سازند و یا از این می ترسند که همسر خود را نا امید کنند.

    اگر دیگران به شما می گویند که اصلاً رمانتیک نیستید، یا خودتان از دادن هدیه های تکراری مثل گل، کارت و عطر خسته شده اید، یا دوست دارید یک زندگی عاشقانه پایدار داشته باشید، این مقاله را بخوانید.

    اول باید بدانید که "چیزهای کوچک به اندازه یک دنیا برای زنان معنی و مفهوم دارد". این چیزهای کوچک، تأثیر فوق العاده ای روی زنان دارد و باعث می شود اتفاقات شگفت انگیز زیادی را در خانه اتان تجربه کنید.

    دوم باید بدانید که سورپرایز کردن همسرتان هر چند وقت یکبار، شور و شوق، گرما و احساسات رمانتیک را در زندگیتان به وجود می آورد. سورپرایز کردن یک زن، او را به طور کلی خلع سلاح می کند!

    سوم باید بدانید که زنان روابط عاشقانه و رمانتیک را به شدت دوست دارند و  حکم اکسیژن را برای روحشان دارد.

    این 5 کار کوچک را انجام دهید تا رابطه کاملاً متفاوتی را تجربه کنید.

    1.یک پیغام صوتی عاشقانه برای او بگذارید
    این یک روش کلاسیک است. وقتی می دانید همسرتان در دسترس نیست، با او تماس بگیرید، طوری که بتوانید یک پیغام صوتی عاشقانه برای او بگذارید. سعی کنید صدایتان کاملاً عمیق و احساسی باشد تا تأثیر بیشتری داشته باشد. از جمله هایی مثل " من فلان کار را برایت انجام خواهم داد ...." حتماً استفاده کنید. کلمات شما باید با عمل کردن همراه باشد. چون "عمل کردن" از "کلمات" تأثیر بیشتری دارد.

    2.یک پیغام متنی یا اس ام اس عاشقانه بفرستید
    این کمی شبیه به ایده اول است. اگر می خواهید رمانتیک باشید، باید کارهای خلاقانه و شاد انجام دهید. کلمات شما باید منحصر بفرد و پر معنی باشد. موقع نوشتن پیغامتان ریلکس باشید و یک متن خاص و متفاوت بنویسید. متن خود را از اینترنت یا جای دیگری کپی نکنید. بهتر است که آن متن و کلمات از خودتان باشد. اگر جو و شرایط پر فشار و بدی در خانه حکمفرماست، یا متوجه شدید همسرتان اخیراً استرس دارد یا تحت فشار است، متن خود را با شرایط مطابقت دهید. افکار خود را به او منتقل کنید. اگر مثلاً بچه گانه رفتار می کند، باید او را مطمئن سازید که شما همیشه مراقب او هستید و به او اهمیت می دهید. اگر به شما مشکوک شده یا فکر می کند قدر او را نمی دانید، باید مطمئن شود که او برای شما خیلی خاص است و اهمیت زیادی دارد. کلمات خود را دوباره نگاه کنید و اگر لازم است آن ها را ویرایش کنید. اثبات عاطفه و محبت شما به این کلمات بستگی دارد، پس آن ها را درست انتخاب کنید.

    3.در طول روز با او تماس بگیرید تا به او بگوئید که دوستش دارید و به او فکر می کنید
    مسلماً هیچ چیزی بیشتر از این که او بفهمد شما به او فکر می کنید، قلب یک زن را نرم نمی کند. این اقدام منحصر بفرد به تنهایی باعث شادی او می شود. در اینجا عنصر "سورپرایز" بسیار مهم است، البته باید این کار را بسیار صادقانه و عاشقانه انجام دهید. وقتی او می داند که همسرش به او فکر می کند، تنها با همین فکر در آسمان ها سیر می کند!
    وقتی به او زنگ می زنید، هیچ چیزی در مورد خودتان، بچه ها، مسائل خانواده، مسائل کاری نگویید و فقط درباره او صحبت کنید. بگذارید بفهمد شما به او زنگ زنید تا بدانید در حال انجام چه کاری است.
    از او بپرسید تا الان روز خود را چطور گذراندی؟
    از او بپرسید همه چیز روبراه است؟
    و بعد به صحبت های او گوش کنید.
    اگر برای مدتی این کار را نکرده اید، به این پروسه کمی زمان دهید، چون او سعی می کند به نیت واقعی شما پی ببرد! باید مطمئن شود که نیت شما واقعی و عاشقانه است و فقط می خواهید او را خوشحال کنید.

    4.یک یادداشت روی ترازو یا آیینه دستشویی بگذارید که صادقانه باشد
    اغلب اوقات مردان درباره اندام همسرانشان شکایت می کنند بدون این که بدانند چقدر این انتقادها، مخصوصاً بعد از بچه دار شدن، به او آسیب می زند. حقیقت زندگی همین است. زنی که با او ازدواج کرده اید تغییر کرده و همین طور که سنش بالاتر می رود، باز هم تغییر خواهد کرد. فراموش نکنید خودتان هم تغییر می کنید. باید در لحظه حال زندگی کنید. از چیزی و کسی که هر دوی شما در حال حاضر هستید، لذت ببرید. این یعنی همان قدردانی. یک کاغذ یادداشت بردارید، که خط دار نباشد، ترجیحاً یک کاغذ رنگی باشد. متن را با دست خط خودتان بنویسید. (آن را تایپ نکنید یا با ایمیل نفرستید).
    فقط "حقیقت" را بنویسید، حتی می توانید پیغام مفصل تری بنویسید، تاریخ آن روز را هم بنویسید یا خیلی چیزهای دیگر. سپس آن را روی آیینه دستشویی بگذارید.

    5.برای نگرانی های او دعا کنید
    اغلب زنان در مورد مسائل زیادی نگرانند، به خاطر نقش های زیادی که در زندگی ایفا می کنند، به مسائل زیادی در ذهن خود فکر می کنند و دغدغه های زیادی دارند.  بنابراین کمترین انتظار او از شما این است که همراه او باشید. او را در آغوش بگیرید، سرش را نوازش کنید یا دست خود را روی قلب او بگذارید و به همراه او برای نگرانی هایش دعا کنید.
    این کار باید واقعی و از ته قلبتان باشد. وقتی یک زن می بیند که همسرش برای او دعا می کند، این کار احساس امنیت به او می دهد. هیچ چیزی بهتر از "حمایت" انسانی نیست، به خصوص اگر این حمایت از طرف همسر او باشد. او برای این که کنار او هستید از شما قدردانی می کند و هیچ شادی برای او بیشتر از این نیست وقتی می بیند به نگرانی های او اهمیت می دهید و حتی شادی و احساس امنیت او بیشتر خواهد شد وقتی بدانید چطور نگرانی او را برطرف کنید. بنابراین به یاد داشته باشید که بنیان های استوار و محکم یک رابطه عاشقانه، به فاکتور "سورپرایز" بستگی دارد. عملکرد، کلمات و نیت های شما باید با برنامه ریزی و حساب شده باشد. برای تأثیر بیشتر باید آن ها را درست انجام دهید. البته نباید گل، شکلات و هدیه را هم فراموش کنید!

    مترجم اختصاصی زیباکده : سمانه صادقی
    برچسب ها
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان