خانه

تقویت حافظه فرزندان با تغذیه مناسب

  • غذاهایی که می خوریم علاوه بر اینکه در تناسب اندام ما تاثیر بسزایی دارند بلکه در هوش و تقویت حافظه نیز بسیار موثر هستند، پس بهتر است غذاهایی را بخوریم که هوشمان را زیاد کنند.مغز، هوش، تقویت،

    میوه و سبزیجات:

    میوه ها و سبزیجات به دلیل خام مصرف شدنشان بسیار مفید و عالی هستند و سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان هستند که برای تقویت حافظه و انواع بیماریها موثر است.

    ماست:
    ماست حاوی امگا 3 و... است که باعث افزایش هوش و سیستم دفاعی بدن در برابر بیماری ها میشود برای کودکانی که در حال رشد هستند پیشنهاد هر روز یک پیاله ماست داده میشود.

    قهوه:
    سعی کنید دانه های قهوه که دارای آنتی اکسیدان و ویتامین و مینرال و... است را دم کنید چون بسیار برای تقویت حافظه مفید است و به دلیل کافئینی که دارد باعث میشود آلزایمر و فراموشی به سراغتان نیاید.

    اسفناج:
    اسفناج باعث به تاخیر افتادن سلول های بدن در برابر پیری میشوند و میتواند جایگزین مناسبی برای جبران کم خونی و تقویت حافظه شود، اسفناج حاوی آنتی اکسیدان و فولیک اسید است و برای خانمها بسیار موثر است.

    ماهی:
    هر چه قدر از ماهی برایتان بگوییم باز کم است ماهی سرشار از ویتامین هاست که برای انواع و اقسام بیماری ها مفید است، ماهی باعث تقویت و رشد سریع سلول های مغز شده و در نتیجه باعث تقویت حافظه و در کل جوان سازی بافت ها و اندام های بدن میشود.

    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان