خانه

دوست دارید و وسوسه میشوید

  • عاشق غذاهای آماده هستید:بو، غذا، خاصیت، آب، سرخ کرده
    خیلی خوب است که شما میل به خوردن گوشت قرمز دارید اما نکته اینجاست که ممکن است بعضی افراد با بوی گوشت هم میل شدید به خوردنش پیدا کنند.
     که همین موضوع باعث میشود کمی به فکر برویم و به این نتیجه برسیم که ممکن است این میل شدید نشان دهنده کمبود پروتئین است، یادتان باشد منظور از مصرف پروتئین خوردن غذاهای آماده و کنسرو شده یا فست فودی نیست.
    اولین راه حل این است که غذاهای آماده و بسته بندی شده و کنسروی نخرید و با تمام فست فودی ها قهر شوید و حتماً نزد پزشک رفته و آزمایش بدهید و فقط خودتان با گوشت تازه این کمبود را پر کنید.

    بوی سیب زمینی سرخ کرده شما را بیهوش میکند:
    اگر در فصل های مختلف به خصوص تابستان و یا بعد از پیاده روی و ورزش کردن اشتهای شما کم میشود و کمتر از زمان های گذشته غذا میخورید و میل به بوی و طعم سیب زمینی سرخ کرده شما را تحریک میکند.
    ممکن است از نمکی باشد که موقع سرخ کردن روی سیب زمینی ها میریزید و این موضوع احتمال دارد از کم آبی بدنتان باشد، حتماً در طول روز 8لیوان آب بخورید و اگر میل به آب خوردن ندارید سعی کنید با طعم های مختلف آب را مزه دار کنید مثلاً با ریختن چند قطره آب لیمو ویا گلاب و یا عرق بهار نارنج و...
    یادتان باشد همیشه موقع ورزش کردن و پیاده روی و حرکت آب همراهتان باشد تا جبران الکترولیت های از دست رفته بدنتان باشد و همیشه عصرها از میوه های آبدار زیاد استفاده کنید.


    اختصاصی سایت زیباکده
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان