خانه

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

  • بنا به نتیجه یک تحقیق علمی ، تجربی که همبستگی نزدیک بین طعم ها و شخصیت افراد را ثابت میکند ، اگر می خواهید بدانید بستنی مورد علاقه تان چه ویژگی‌های شخصیتی شما را لو میدهد! اول بستنی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و بعد بخوانید.
     
    بستنی کاکائویی
     
    اگر بستنی مورد علاقه شما بستنی کاکائویی است ، میتوان گفت که سرزنده و خلاق هستید . شما به ندرت سعی می کنید هیجان و اشتیاق تان را پنهان کنید شخصیت شما برای دیگران جالب است و در مهمانی ها وجود شما فضا را شاد می کند . کارهای یکنواخت شما را کسل می کند و از اینکه همیشه در مرکز توجه دیگران باشید لذت می برید.

     
    بستنی گردویی

    دوستاران بستنی گردویی منظم و محتاط هستند . این کمال گران خیلی به جزئیات اهمیت می دهند و هیچ وقت از قوانین تخطی نمی کنند . وظیفه شناسی ، اخلاق گرایی و محافظه کاری از ویژگی های بارز آنهاست . آن ها از رقابت با دیگران بخصوص در ورزش لذت می برند و دوستدارند همیشه رئیس باشند .
     

    بستنی پسته ای
     
    دوستداران بستنی پسته ای شنوندگان خوبی هستند . صبر و تحمل زیادی دارند و مشکلات را با شکیبایی پشت سر می گذارند ، کمتر خشمگین می شوند و افرادی هستند بسیار احساساتی . در درک مشکلات و موقعیت های دیگران به خوبی عمل می کنند و به همین جهت روابط خوبی با اطرافیانشان دارند .

     
    بستنی وانیلی
     
    اگر شما بستنی وانیلی دوست دارید ، به احتمال زیاد آدمی هستید تنوع طلب ، شما اغلب اوقات بر اساس انگیزه‌های آنی‌تان عمل می کنید و از ریسک کردن نمی ترسید . از آنجا که توقعات زیادی از خودتان دارید ، اهداف بلندی هم برای خودتان تعریف می کنید . روابط نزدیک خانوادگی برای شما لذت بخش است .

     
    بستنی قهوه
     
    اما اگر بستنی با طعم قهوه را دوست دارید باید بگویم که شما حافظه خوبی دارید . تقریباً هیچ وقت اسم ها و وقایع گذشته را فراموش نمی کنید . زیاد به گذشته فکر می کنید و از مرور کردن خاطراتتان لذت میبرید . تا حد ی درون گرا هستید و احساساتتان را به راحتی بروز نمی دهید .

     
    بستنی توت فرنگی
     
    اما آن دسته از دوستانی که به بستنی توت فرنگی علاقه خاصی دارند ، خجالتی هستند و احساسات بسیار قوی دارند و به علاوه افرادی هستند دقیق ، مشکوک و خود رای . دوستداران بستنی توت فرنگی کاملاً درون گرا هستند و معمولاً خودشان را به خاطر ضعف ها و اشتباهاتشان سرزنش می کنند .

     
    بستنی موزی
     
    اما اگر طعم بستنی موزی را به بقیه طعمها ترجیح می دهید ، فردی هستید آسانگیر که به راحتی خودتان را با شرایط جدی تطبیق می دهید . دست و دلبازی ، صداقت و همدلی شما زبانزد خاص و عام است.

    منبع : زن روز

    برچسب ها روان شناسی ,
       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان