خانه

با مردان غرغرو چه باید کرد؟

  • با این مردهای غرغرو چه باید کرد؟
    از شاخص ترین ویژگی های مردها این است که میتوانند در کمتر از 1ساعت برای کل سال خرید کنند و دکتر دیوید لویس که یک روانشناس انگلیسی است تنش مردها موقع خرید شب عید را مثل اضطراب یک پلیس مقابل انبوهی از شورشی های عصبانی میداند که مجبور است با آنها مقابله کند ناگفته نماند که این امر در خانم ها یک جور آرامش است که البته آنها از آن استقبال میکنند این تفاوت برای کسانی که مطالعاتی در این زمینه دارند یا از تفکرات زن و مردها آگاهند روشن است.

    خرید مواد غذایی با آقایان:
    خانم های محترم همیشه بگذارید آقایان چرخ دستی را برانند آنها این کار را دوست دارند حتی از توان تخیلاتی خودشان مانند: سرعت و پیچ و نگرانی های رانندگی نیز در این مورد استفاده میکنند حتی اگر یکی از چرخ های چرخ دستی خراب باشد انها بیشتر خوششان میاید چون میتوانند تخیلات خودشان را وسعت بخشیده و مهارت هایشان را به مبارزه بطلبند خیلی از آقایان مثل: بچگی هایشان صدای ماشین را هم در می آورند البته توی دلشان از آنها بپرسید خرت و پرت هایی که خریده اند چطور توی چرخ دستی جا میشود این امر باعث به کار افتادن دوباره تخیلاتشان میشود.
    خانمها موقع خرید در سوپر مارکت از این طرف به آن طرف می روند و یک هرست خرید هم دستشان دارند اما آقایان ترجیح میدهند مستقیم حرکت کنند و پول بدهند و به هر چیز جالبی هم یک ناخنک بزنند در نتیجه همیشه یک جور خرید میکنند و آنها را به خانه می آورند برای مثال یک قفسه غذا از دید مردها 20کنسرو لوبیا و 9شیشه سس گوجه فرنگی است وقتی شما دارید در راهروهای فروشگاه چرخ میزنید یک هدف مشخص برای آقا فراهم کنید مثلا: جنس- سایز و طعم و از او بخواهید بهترین قیمت را پیدا کند و وقتی هم پیدا کرد به او آفرین بگوئید از او بپرسید آیا دوست دارد چیزی بخورد؟ بعد یک چیز خوب مثل شکلات برایش بخرید ممکن است خانمی بگوید این همه کار فقط برای خرید غذا لازم است؟؟؟
    به خاطر داشته باشید در سیم پیچی مغز آقایان برای خرید کردن حتی یک آی سی هم وجود ندارد خب باید یک انگیزه برایش ایجاد کنید.

    خرید پوشاک:
    به نظر خیلی از خانم ها مردها اساساً در خرید لباسهایشان وسواس ندارند البته دور از واقعیت هم نیست حداقل صدها سال است که خانمها لباس های جذاب و شیک میپوشند ولی آقایان بر اساس جنگ با دشمن ها لباس هایشان را انتخاب میکنند صد سال پیش مردها را به صورت مادرزاد در لباس پوشیدن بدسلیقه میدانند همیشه موقع خرید دست شوهرتان را محکم بگیرید چون اگر ول کنید خودش میرود خرید میکند موقع خرید لباس دقیقاً همان انگیزه های خرید را در خورد و خوراک در آقایان ایجاد کنید مثلاً: بفرستیدش دنبال سایز و رنگ و مدل و قیمت...
    البته دقت کنید که مغز آقایان فقط میتواند روی یک موضوع تمرکز کند.

    چی به ذهنتان میرسد وقتی یک مرد خوش پوش را می بینید؟
    خانمش در انتخاب لباس خوش سلیقه است روش خرید کردن آقایان کاملاً شبیه دانه خوردن جوجه مرغ یا خروس است یک جوجه خروس در غذاخوردن کاملاً متفاوت عمل میکند اول همه دانه های قرمز را میخورد بعد که تمام شد میرود مثلاً: سروقت دانه های زرد رنگ اما جوجه مرغ بدون توجه به رنگ دانه های مورد علاقه اش را انتخاب میکند و میخورد.

    مردان عجول, مردان بی طراوت:
    مردها دوست دارند کارها و خرید سریع انجام شود و به خانه برگردند اما خانمها دوست دارند همانند اجداد باستانی خود با روش مدیریت خاصی برخورد میکنند به عنوان مثال در مورد جمع آوری غذا با خانمهای دیگر در محلی خاص ارتباط برقرار میکنند و نظراتشان را میپرسند به زمان نیز فکر میکنند و نظراتشان را میپرسند به زمان نیز فکر نمیکنند آنها یک روز را میتوانند سرگردان از مکانی به مکان دیگر بدون مسیر مشخصی سرگرم باشند و با یکدیگر گپ بزنند و تمام چیزهای جذاب اطراف خود را حس کنند در همین حین با همدیگر در مورد مسایلی کاملاً بی ربط هم صحبت کنند.
    در انتها اگر چیزی برای خرید پیدا نکنند آخر روز با همان خرید اندک خود به خانه برمیگردند با این حال حس هیجان در یک روز خوب را به ارمغان می آورند در مقابل برای آقایان این پدیده باورنکردنی است گذراندن یک روز خارج از منزل با دیگر آقایان بدون هدف و مقصد مشخص و بازگشت به خانه دست خالی یک شکست بزرگ به حساب می آید.
    تحقیقات نشان میدهد که نه تنها آقایان از خرید لباس و خوراکی متنفرند بلکه به خاطر تنشی که به این موضوع در آنها ایجاد میشود برای سلامت آنها زیانبار است اما راه هایی وجود دارد که میتوان حس خوبی را در آقایان موقع خرید ایجاد کرد.
    زندگی مردها به آنها یک دید بسته و کانالی شکل داده به این صورت که فقط میتوانند در مسیرهای مستقیم مثلاً از نقطه A به نقطه B حرکت کنند حرکتهای زیگزالی برای خرید از فروشگاه ها و حرکت از یک مغازه به مغازه دیگر نیاز به تصمیم گیری آگاهانه دارد که باعث میشود احساس پریشانی و سردرگمی کنند خانمها به دلیل دید گسترده محیطی دارند که در هر حال به راحتی میوانند در فروشگاه های بسایر شلوغ گشت بزنند و خرید کنند.

    منبع: مجله ایده ال

       0

مقالات مرتبط
نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان