خانه

راهکارهایی برای جذابیت بیشتر

  • مواردی را که برای زیبا نگهداشتن باید اجتناب کرد یا رعایت نمود در اینجا ذکر میکنیم:تمیز، پوست، جذاب، زیبا
    *خشک کردن مو با حوله موی سر هنگامی که خیس است حساس و شکننده میشود بیرونی ترین لایه پوست سر نیز هنگامی که موها تر هستند حساس تر میشود، بنابراین در این هنگام سعی نکنید موی سرتان را با حوله خشک کنید چون در مدت زمان انتهای موهای سرتان دوشاخ میشود بهتر است موها را در کلاهی حوله ای قرار داده تا بدین طریق خشک شود.
    *استفاده از کرمها و لوازم آرایشی منقضی شده اگر از کرمها و مواد آرایشی که از تاریخ اعتبار گذشته است استفاده می کنید روی پوستتان جوش چرکی زده و دچار خارش میشود چون این مواد زمان محدودی اعتبار دارند. این کرمها بعد از انقضاء اعتبار محل مناسبی برای رشد باکتری و میکرب می گردد بنابراین هر چه سریعتر هر اندازه کرم منقضی شده دارید دور بریزید حتی اگر برای آن تاسف بخورید.
    *مراقبت پی در پی و مداوم از پوست استفاده فراوان از محصولات محافظ پوست، پوست را حساستر میکند بنابراین سعی کنید از یک سری از محصولات آرایشی که استفاده از کرمها و لوازم آرایشی منقضی شدهبرای پوستتان بعد از تست کردن مناسب است استفاده کنید پیشنهاد ما برای مراقبت از پوستتان این است که بیشتر از مواد طبیعی استفاده کنید.
    *ترکاندن جوش های زیر پوستی و جوش های سر سیاه با انگشت دست انگشتان شما منبع میکروب هستند و این منجر به عفونت محل میشود برای این کار از گاز استریل یا دستمال تمیز استفاده نمایید و سپس با پنبه آغشته به لوسیون صورت، محل را شستشو دهید.
    *پاک کردن ماسک از صورت با آب شستن ماسک صورت با آب اثر آنرا کم می کند پس بهتر است ماسک را با دستمال محصوص آرایش از صورت پاک کرد.
    *خوابیدن وقتی که صورت آرایش دارد نتیجه اش این است که پوست لکه میشود پوست خسته به نظر می آید.پس مهم نیست چقدر خسته باشید حتماً آرایش خود را قبل از خواب پاک کنید.
    * گاز گرفتن لبها هنگامی که خشک هستند این کار لبهای شما را زخمی می کند پس با برس مخصوص و نرم لبهای خود را با کرم مناسب چرب کنید.

    چگونه جذاب و جذاب تر شویم :
    *ورزش کنيد: اگر درباره ارجحيت هاي زيبايي مي انديشيد، هيچ چيز به اندازه برنامه ورزشي منظم تاثير مثبت ندارد اگر شما از شنا، واليبال، تنيس يا دوچرخه سواري لذت مي بريد، سعي کنيد که آن نظم را در آن ورزش دنبال کنيد حتي 30 دقيقه پياده روي در روز تاثير شگرفي در بر دارد.
    *مدلتان را عوض کنيد: با آرايشگرتان مشورت کنيد که چه مدل موي ديگري به شما مياد گاهي اوقات سالها کشيدن خط چشم به يک طريق يا هميشه يک وقت براي موهايتان داشته باشيد: موهاي شما يکي از اصلي ترين پايه هاي زيبايي شماست در هر قرار آرايشگاه، قرار بعدي را هماهنگ کنيد تا مطمئن شويد که به موهايتان سروقت ميرسيد.
    *به باشگاه ورزشي برويد: تناسب اندام شما چقدر برايتان مهم است ؟ مطمئن باشيد که همان قدر هم در انرژي جسمي و روحيه شما موثر است.
    *صحيح غذا بخوريد: درباره رژيم غذايي تان تجديد نظر کنيد تا ميزان انرژي تان را به حداکثر برسانيد اينکار را با حذف غذاهاي مشخصي شروع کنيد تا زماني که به يک فرمول غذايي مناسب برسيد مواد غذايي کم چرب و کم شکر مصرف کنيد تا به يک تعادل برسيد.
    *يک تغيير بزرگ داشته باشيد: اين تغيير حتي ميتواند شامل بلوند کردن يا فر کردن موهايتان باشد.
    *مهربان باشيد: يک کار خيرخواهانه انجام دهيد بي آنکه انتظار تلافي داشته باشيد اينگونه کارها باعث تغييرات مثبت بزرگي در احساس شما ميشوند رفتار مودبانه هميشه منجر به زيبايي دروني و بيروني ميشوند.
    * آب بنوشيد: مقدار زيادي آب بنوشيد نوشيدن مقدار زياد آب در روز به لاغرهايي که ميخواهند چاق شوند و چاق هايي که ميخواهند لاغر شوند توصيه ميشود کارهاي کوچک ديگري که باعث ميشود رفتارتان بهتر شود را امتحان کنيد لبخند بزنيد به حرف ديگران گوش کنيد، صاف بنشينيد، در طول روز به بدنتان کش و قس دهيد.
    *خوب بخوابيد: به اندازه کافي بخوابيد موقع شب خواب خوبي داشته باشيد تا صورتتان شفاف شود نور اطاق هنگام خواب بايد در کمترين حد ممکن باشد شب زودهنگام بخوابيد و سحر گاه از خواب برخيزيد تا انرژي هاي کيهاني که در جهان در هنگام صبح پخش ميشوند به بدنتان برسد اينکار از لحاظ علمي ثابت شده است.
    گردآورنده: سایت زیباکده

       5

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان