خانه

زنان باردار در این 4فصل چه لباسی بپوشند

  • نکته مهم این است:زنان، مادران، باردار، بچه، جنین، لباس
    زنان در دوران بارداری با بالا رفتن گردش خون گرمای بیشتری را حس میکنند، هر چه هوا گرم‌تر ‌میشود، استفاده از لباس‌های تهیه شده از الیاف طبیعی مهمتر به ‌نظر می‌رسد.
    سارافون‌هایی که از پارچه جین نازک تهیه شده‌اند برای این فصل مناسبند، سارافون و شلوار  نخی برای مادران باردار مناسب است این لباس ها حتی برای دوران شیردهی هم مناسب است و میتوانید جوری طراحی کنید که سرشانه سارافون  با یک دکمه آزاد ‌شود.
    با توجه به شرایط ویژه در دوران بارداری، انتخاب لباس برای مادران شاغل دشوار است، شلوارهای فاق ‌بلند و گشاد، هم روی شکم را میپوشانند و هم راحت هستند، مزیت این مدل شلوارها این است که کمر این شلوارها متناسب با سایز مادر تنظیم می‌شود.
    پیراهن های گشاد با وجود طراحی ساده، بسیار جلوه دارد و برش زیبایی که میتوانید بدهید جذابیت این مدل پیراهن ها را بیشتر میکند، خانمهای بارداری که  به لباس نخی و اسپرت علاقه مند هستند این مدل میتواند آنها را ارضا کند.
    ممکن است در دوران بارداری به لباس مجلسی و رسمی نیاز داشته باشید،میتوانید دنباله لباستان را بلند کنید و یا از وسایل تزئینی مثل: بندهای رنگی، سنجاق سینه، پر و تور و... آن را آذین کنید.
    اگر دنبال لباس راحت برای پوشیدن در منزل هستید، میتوانید از پیراهن نخی و لطیف استفاده کنید، لباس‌های ساده و خاص و گشاد همیشه طرفداران خاص خود را دارند.
    برای انتخاب بلوز هم باید به راحتی و آزادی و گشاد بودن آن توجه کنید به‌ خصوص زمانیکه برای مهمانی به دنبال لباس مناسب هستید چون اگر لباس مهمانی‌تان راحت نباشد زود خسته و کلافه می‌شوید.
    برای تغییر روحیه در دوران بارداری میتوانید از رنگ‌های شاد و تند برای مهمانی و یا در منزل استفاده کنید چون ممکن است به دلیل یکنواختی لباس هایتان در دوران بارداری افسرده و کلافه شوید این جور لباس ها امتیاز خوبی برای تغییر روحیه به شما میدهد.
    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها بارداری , زنان ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان