خانه

شباهت و ارتباط عجیب میوه ها با بدن انسان (3)

  • خیلی زیباست وقتی بفهمیم میوه ها با اعضای بدن ما در ارتباط هستند و هر کدام برای قسمت هایی از بدن مفید و موثر هستند.

    یک قارچ را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید و خواهید دید شبیه گوش انسان است، پس وقتی شما قارچ مصرف میکنید باعث بهتر شنیدن و بهتر شدن شنوایی تان خواهد شد.ویتامین، شباهت
    قارچ ها دارای ویتامین D هستند، این ویتامین برای استحکام استخوان ها خوب و لازم است، یادتان باشد قارچ را خام مصرف نکنید چون برخی از محققان میگویند قارچ خام کیست آور است و برای خانم ها خطر محسوب میشود.

    موز شبیه لبخند است و مطمئناً این لبخند برای شما هم نویدآور شادی است، موز دارای موادی است که باعث میشود حالات روحی در مغز خوب باشد و داروهای ضدافسردگی هم از این مواد تشکیل دهنده ترکیب و ساخته میشوند.

    به پنیر نگاه کنید آن حفره های موجود شما را یاد استخوان نمی اندازد، پنیر سرشار از کلسیم است و برای قوی کردن استخوان و کمبود نداشتن استخوان در سنین بالا بسیار موثر است، فسفات موجود در پنیر باعث میشود که استخوان ها و ماهیچه ها قوی شوند، پس مصرف لبنیان به خصوص پنیر ار در طول روز فراموش نکنید.

    وقتی به خوشه انگور نگاه میکنیم میتوانیم به ریه و کلاً دستگاه گوارشی همانند کنیم و خوردن انگور باعث جریان بهتر خون میشود و انگور برای مادران باردار و شیرده بسیار مفید و موثر است و خوردن دانه های انگور باعث میشود کسانیکه از آلرژی و تنفس درست و سالم رنج میبرند، در نفس کشیدن بهتر شوند و تا حد زیادی از ابتلابه سرطان ریه جلوگیری میکند.

    اختصاصی سایت زیباکده

       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان