خانه

شکلات فررو ferrero

  • فررو یک شرکت شکلات سازی و شیرینی سازی ایتالیایی است که توسط یک قناد بنام پترو فررو در سال 1946 در البا ایتالیا تاسیس شد. این شرکت توسط پسر فررو یعنی میچل فررو توسعه یافت و بعدا بوسیله نوه او به شهرت جهانی رسید ولی متاسفانه ایشان در سال 2011 در سن 47 سالگی در آفریقای جنوبی و در اثر صانحه دچرخه سواری در گذشت.
     
    موسسه  در سال 2009 شهرت یافت و طی یک نظر سنجی، شرکت فررو به عنوان معروفترین شرکت جهان معرفی شد. این شرکت که یک شرکت خانوادگی است به عنوان "یکی از پر رمز و راز ترین شرکت های جهان" توصیف شده است. این شرکت در حال حاضر توسط جیوانی فررو هدایت می شود و شامل 38 شرکت بازرگانی، 18 کارخانه و حدود 21500 نفر کارمند است. دفتر مرکزی این شرکت در لوکزامبورگ می باشد و بزرگترین کارخانه آن در کشور آلمان است که مدیر عامل آن پاسکال جیورجیو می باشد.شکلات , فررو
     
    فعالیت این شرکت بدین گونه آغاز شد که پترو فررو در سال 1946 کرمی از فندق و کاکائو ابداء کرد که روی نان مالیده شده و خورده می شد. به همین دلیل فررو شرکت خود را بنا نهاد تا بتواند این محصول را بازاریابی و به فروش برساند. بعدها زمانی که پسر وی یعنی میچل به عنوان قائم مقام مدیر عامل مشغول فعالیت شد با اندکی تغییر در دستور تهیه این کرم شکلاتی نام آنرا نوتلا نامید و در سال 1964 این حصول را به بازار عرضه کرد و به سرعت این محصول در سراسر جهان معروف گشت.
     
    منبع : فیدیلیو

    برچسب ها تغذیه ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان