خانه

شکمی صاف با تمرینات ورزشی ساده

  • سه تمرین ساده برای  داشتن شکمی صاف:تمرین، هیکل، فرم، ورزش، تمرین
    آیا نمی خواهید به صدمه دیدن و خسته کردن خود خاتمه دهید؟ لازم نیست بیش از اندازه تمرینات بدنی انجام دهید. در عوض برای سوزاندن چربیها و سرزنده و شاداب بودن روزی بیست دقیقه پیاده روی کنید به علاوه فعالیتهایی که در پایین برای سفت کردن عضلات شکم توضیح خواهیم داد را انجام دهید.
    دوچرخه:
    به روی زمین دراز بکشید به طوری که پشتتان را کاملا به زمین فشار داده اید دستانتان را پشت سرتان قرار دهید، پاهایتان را با زاویه چهل و پنج درجه خم کنید، زانوی سمت راست را به روی سینه بیاورید در حالیکه پای چپ را کاملا صاف میکنید در همان زمان بالاتنه تان را بچرخانید به طوریکه آرنج چپتان زیر زانو راست قرار گیرد سپس به سمت دیگر بچرخید. این کار را یک دقیقه و سه بار در روز انجام دهید.
    مدل قایق:
    روی زمین بنشینید، زانوها را خم کنید، پاها کاملا صاف، پشتتان را کمی به عقب متمایل سازید سپس پاها را صاف کرده بالا بیاورید در این حالت بدن شما فرم زاویه نود درجه را به خود میگیرد عضلات شکمتان را برای داشتن بالانس بکشید بازوانتان را تا ارتفاع شانه بالا بیاورید، طوری که دستانتان از امتداد زانوانتان عبور کند به اندازه پنج تنفس آرام در همین حالت بمانید و مجددا به حالت اولیه برگردید این کار را در طی روز پنج بار انجام دهید.
    تخته شنا:
    به شکم روی زمین دراز بکشید سپس بدنتان را به بالا هدایت کنید به طوری که تنها نقطه تماس شما با زمین پنجه و ساعدهایتان باشد، در اینصورت بدن کاملا به شکل کشیده است و آرنجهایتان در زاویه نود درجه قرار خواهند گرفت عضلات میانی بدن، شکم و پشتتان را سفت کنید در حالیکه پاهایتان کاملا صاف و کشیده هستند، برای ده ثانیه در این حالت بمانید سه بار در طی روز این کار را انجام دهید به تدریج سعی کنید زمان را به چهل ثانیه برسانید.

    مترجم اختصاصی زیباکده: آذر امینی

       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان