خانه

عطرهای برتر تابستان امسال

  • 1. رالف لورن رومنس/ سامر بلاسم(گل و میوه های تابستانی):عطر، مناسب، امسال، بهترین
    بوی خوش میوه های گرمسیری را امسال با این عطر که آمیزه ای از بوی گیاهان و میوه های گرمسیریست تجربه کنید. می توانید ردپایی از بوی آب نارگیل، گلبرگهای یاسمن و وانیل را در آن استشمام کنید. این عطر یک انتخاب عالی برای یک آخر هفته کنار ساحل است.
    2. باربری، سامر:
    اگر نمی خواهید عطرتان حسی خیلی دخترانه و موقر و متین به شما بدهد،‌این عطر با رایحه خودش به شما حسی شیطنت آمیزتر خواهد داد. ترکیب رایحه مرکباتی چون پرتقال همچنین برگهای سبز، رایحه ای با حس تازگی و طراوت به شما خواهد بخشید.
    3. جو مالن / تولید محدود / رایحه شکوفه آلو:
    این عطر برای مهمانی هایی که در فضای باز برگزار می شوند عالیست. رایحه این عطر مثل ترکیب بوی عسل و شکوفه آلوی زرد است وقتی شما در چنین مهمانی از این عطر استفاده کنید مطمئن باشید بوی عطر شما نسبت به تمام عطرهای دیگر ماندگارتر خواهد ماند.
    4. میسن مارتین مارجیلا / آن تایتلد(بدون عنوان):
    اگر بوی گیاهان سبز را ترجیح می دهید این عطر همان چیزیست که می خواهید. این عطر دارای رایحه با طراوت گیاهان سبز است، چون چوب شمشاد و صمغ چند گیاه دیگر پایه رایحه این عطر می باشد. برای داشتن این اثر قابل توجه کمی اثر پودر پس از خشک شدن این عطر برجای خواهد ماند.
    5. ویرا وانگ لاوستراک فلورال راش:
    در یک مهمانی عصرانه زوج ایده آل شما با استشمام رایحه شکوفه زردآلو و شامپاین برای دیدن شما سر برخواهد گرداند. رایحه اصلی آن فریزیا سفید و رایحه پس زمینه آن مشک، عنبر و چوب کشمیر است که این عطر را به یک انتخاب ایده آل برای تابستان تبدیل کرده است.
    6. ریس ویدرسپون / لاف آفن:
    این عطر یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای داغ و مرطوب تابستان است. با این عطر شما زیرکانه ترین ترکیب رایحه پوست مرکبات، چای سفید و سبز و رایحه ملایم گل صدتومانی را در اختیار دارید.
    7. گوچی / فلورا:
    گوچی مجموعه وسیعی از عطرها با بوی گلها که برای تعطیلات اروپایی بسیار مناسب هستند را به بازار عرضه داشته است. از رایحه قوی گلهای سفید تا رایحه ملایم گلهای بنفش تا بوی آرامش بخش ماگنولیا، همه را می توانید داشته باشید. البته در پس زمینه رایحه این عطرها بوی گیاهان سبز یا پوست درختان را نیز می توان استشمام کرد.
    8. وایورا وایرین زایونی/ ورد 072:
    در مورد بوی قوی برگهای نعناع نگران نباشید چون این بوی تابستانی تاثیر ملایم تری خواهد داشت. برای به تعادل رساندن بوی قوی نعناع در آن از رز ترکیه ای و بهارنارنج نیز استفاده شده است.
    9. باچرون جاپور بریسلت:
    برای انتخاب عطر مناسب مهمانی های شب نگران نباشید  چونما بهترین را به شما پیشنهاد می کنیم. بوی آن همچون رایحه برگهای تازه گلهای بنفش، ریحان و گل شاه پسند است. برای اسرارآمیز تر کردن بوی آن، از رایحه سرو، سنبل و رایحه ابریشمی گلهای همیشه بهار نیز استفاده شده است.

    مترجم اختصاصی سایت: آذر امینی

    برچسب ها آقایان , زنان , عطر , مد ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان