خانه

فال 1 مهر تا 8 مهر

  • فروردین
    مدام از اتفاقي كه افتاده گله نكنيد. چنين طرز فكري شما را به سر منزل مقصود نمي رساند. برای رويارويي با مشكلات شجاعت و حوصله بيشتري داشته باشيد. فال 1 مهر تا 8 مهر
    قدم هايي که به سوي اهداف خود بر مي داريد بايد سنجيده باشد تا در ميانه راه دچار مشكل نشويد. از حيله و مكر یک فرد حسود بترسيد و از او فاصله بگيريد. موفقيت هاي پي در پي در انتظار شماست.

    ارديبهشت
    زندگیتان کمی پیچیده شده است، برنامه ریزی کنید تا بتوانید بعد از آن با آرامش به کارتان ادامه بدهید. گاهی بیش از اندازه در گرفتن تصمیم یا انجام کاری دقت و احتیاط می کنید، طوری که تبدیل به وسواس فکری می شود، در نتیجه فرصت های خوبی را از دست می دهید. دست و دلبازی خوب است، به شرطی که به فکر روزهای آینده هم باشید و پس انداز قابل توجهی داشته باشید.

    چند روز آینده اتفاق خوبی می افتد که زندگیتان را در مسیر بهتری قرار می دهد. به انتخاب خودتان احترام بگذارید، زندگی را زیاد سخت نگیرید و مطلق گرا نباشید. به شخصی حسادت می کنید و حرف هایی بر زبان می آورید که از شخصیت شما بعید به نظر می رسد. پشت سر دیگران بدگویی نکنید، رو در رو به خودش بگویید. اختلافات شخصی و کاری را کنار بگذارید. قدر آن چه را که دارید بدانید.

    بدگمانی و سوء ظن را کنار بگذارید، چون ممکن است میانه شما را با نزدیک ترین دوستان و افراد خانواده به هم بزند. یک پیشنهاد خوب به شما خواهد شد که اگر همه جوانب را بسنجید و آن را قبول کنید، به نفعتان خواهد بود. شما مهربان هستید و زود خود را درگیر مشکلات دیگران می کنید. قدر استعداد های خود را بدانید و در پرورش آن بکوشید. زمان برای رفتن به مسافرت مناسب نیست. پولی به دست می آورید آن را پس انداز کنید.

    انتظار دارید هرگز اشتباه نکنید. یادتان باشد تکرار یک اشتباه خطاست، وگرنه انسان جایزالخطاست. به خانواده خود بیشتر اهمیت بدهید، هیچ کس بیشتر از خانواده غم شما را نمی خورد. در مسائل مالی احتیاط کنید و بلند پرواز نباشید. از نیازهای معنوی تان غافل نشوید و وقت بیشتری برایش بگذارید. آگاهانه و قوی تصمیمی که باید بگیرید را هر چه زودتر بگیرید.

    موقعی که عصبانی هستید تصمیم نگیرید. دست از غرور بی جا بردارید. صبر و تحمل یکی از ویژگی های مهم شماست که همچنان باید آن را تقویت کنید. از ریسک کردن نترسید، بعضی جاها لازم است که برای رسیدن به هدفتان شهامت بیشتری داشته باشید. قدر دوستی در اطرافتان را بدانید و در پی جبران محبت هایش باشید. باید راه خود را از حسودان و سخن چینان جدا کنید و بیهوده به حرف هایشان نیندیشید.

    برای ادامه تحصیل هیچ وقت دیر نیست. شما استعداد خوبی دارید. یک خبر خوب شما را غافلگیر خواهد کرد. مقدمات نیت تان هنوز فراهم نشده و برای اجرای آن بسیار زود است. از تصمیمی که دارید صرف نظر کنید و آن را به موقعیت بهتری واگذار کنید. خوش قلبی بیش از حد شما گاهی کار دستتان می دهد، شما به همه اعتماد می کنید، در حالی که بعضی ها به نیت سوء استفاده به شما نزدیک می شوند.

    به قول ها و وعده هایی که می دهید عمل کنید تا از شما دلخور نشوند. عشق مفهوم بزرگی دارد، نام هر جرقه عاطفی را عشق نگذارید. سرتان به کار خودتان گرم باشد. هر کاری را با ،درایت پیش ببرید و از نظر و تجربه دیگران بهره بگیرید. از قرض و وام جز در موارد خیلی ضروری حذر کنید. این روز ها کارهای خلاف عادت انجام می دهید و با لجبازی کاری را خراب می کنید مواظب باشید.

    به اختلافات خانوادگی بها ندهید و به آن دامن نزنید، اگر از تنهایی خود ناراحت هستید، شاید لازم است چشمانتان را باز کنید. شخصی بسیار دوست دارد که در کنار شما باشد. دلشوره و اضطراب به سراغتان می آید، نفس های عمیق بکشید و مشکل را مرور کنید. انضباط و نظم شما سرمایه عظیمی است که باید نهایت استفاده را از آن ببرید. برای مشکلات مالی دست خود را جلوی هر کسی دراز نکنید.

    نقل مکان برای شما خوب است، پس زمان را در نظر بگیرید و اقدام کنید. با شرایط فعلی بهتر است خلاف جهت آب شنا نکنید که خطای محض است. خشونت و تندی را کنار بگذارید تا کار شما درست شود. برای تنوع و تغییر روحیه حتماً به یک مسافرت بروید. به زودی گره از کار بسته تان باز خواهد شد. قدر نعمت هایی که دارید را بدانید و این قدر به نداشته هایتان فکر نکنید.

    ورزش را جدی بگیرید. به فکر سلامتی جسم و روح خود باشید. برای این که سوء تفاهم ها برطرف شود، حرف های خود را رک و صریح به طرف مقابل بگویید و از دادن پیغام و پسغام پرهیز کنید. با یک شکست همه چیز را پایان یافته تلقی نکنید و نا امید نشوید. تغییر شغل در حال حاضر به نفع شما نیست. خبر خوبی برای شما در راه است. به افراد با سابقه تر از خود احترام بگذارید.

    ،شما مهربان و بخشنده هستید، اما اتفاقات این روزها بشدت شما را دچار تردید کرده است. از مگسان گرد شیرینی پرهیز کنید. اگر به زودی در کار، تحصیل و یا عشق شکست خوردید اعتماد به نفس خود را از دست ندهید. شاید بهتر باشد مدتی از جمع ها فاصله گرفته و وقتتان را به تنهایی سپری کنید. نقشه ی بزرگی در سر دارید که با یک شریک مطمئن به سرانجام می رسد.


    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان