خانه

فال از 15 تا 21 شهریور 1393

  • فروردین: وقتی با کسی برای اولین بار برخورد میکنید،حرف ها و صحبتهای شما باید آنقدر روشن و شفاف باشد که هیچ جایی برای سوتفاهم باقی نگذارد. کنار کشیدن و منزوی شدن مشکلی را حل نمیکند.روحیه شما با گوشه گیری تناسبی ندارد.بهتر است بیشتر با مردم در رفت و آمد باشید سعی کنید با ورود به مرحله ای تازه دنیای جدیدی را کشف کنید.

    اردیبهشت: از پیش داوری بیهوده پرهیز کنید.در برقراری رابطه با فردی که اعتماد چندانی به او نمیتوان داشت شتاب نکنید. بهتر است جانب احتیاط را نگه دارید و در این مورد خاص بیشتر فکر کنید.این روزها بهتر است با روی گشاده با دیگران برخورد کنید بخصوص با کسی که چندی پیش بین شما و او اختلافاتی پدید آمده.گذشت به شما احساس بهتری میدهد.فال

    خرداد: این اواخر اتفاقاتی شما رو نگران کرده و حاضر نیستید آن را با یکی از افراد نزدیک خود در میان بگذارید.اگر این کار رو بکنید قطعا او شما را در رفع این مشکل یاری خواهد کرد.قبل از شروع برنامه‌ای تازه و جدید خوب اندیشه کنید.به مسله خاصی‌ که برایتان پیش آماده بها داده و برایش به اندازه کافی‌ وقت بگذرید.از سهل انگاری پشیمان خواهید شد.

    تیر: هدفی را برای خود در نظر بگیرید که شایسته توانایی ها و آرزوهای شما باشد تا هم بتواند شما را در درازمدت به مقصدی که میخواهید برساند و هم به دور از هر گونه توهمی با واقعیت های زندگیتان تفاهم داشته باشد. به دوستی که از شما کمک میخواهد یاری کنید او در وضعیت سختی به سر میبرد که اینچنین دست به دامن شما شده است.

    مرداد:هر کس باید در زندگی تکیه گاهی داشته باشد که بتواند هنگام سختی ها و مشکلات بر آن تکیه کند.این تکیه گاه در درجه ی اول خود شما و بعد از آن میتواند یک دوست شفیق باشد. ناکامی های گذشته دلیل آن نمیشود که از این پس هم دچار شکست خواهید شد. یادتان باشد تمام کائنات در هر لحظه در حال تغییر هستند هر پیروزی یا شکستی دلایل خاص خودش را دارد.

    شهریور: سعی کنید در فرصت مناسب و به روش جدیدی یکبار دیگر پیشنهاد خودرا مطرح کنید.مراقب باشید در برخوردهای احساسی طرف مقابلتان را سردرگم نکنید، مساءل را پیچیده تر میسازد.در مورد اعتراضی که دارید منطقی فکر کنید و عاقلانه تصمیم بگیرید.به داشتن یک نقش کمرنگ و درحاشیه اکتفا نکنید.شما بسیار توانمند هستید.

    مهر:به برنامه های خود عمل کنید و آنها را سر فرصت انجام دهید مطمئن باشید تلاش شما سر انجام نتایج درخشانی خواهد داشت و خوشنودی شما و خانوادتان را فراهم خواهد کرد..آینده برای شما بهتر از اکنون خواهد بود بیهوده ذهن و روح خود را آشفته و پریشان نسازید ..مراقب باشید تا فریب ظاهر شخصی را در اطرافتان نخورید..شما از نیت دیگران آگاه نیستید.

    آبان: درحال حاضر تنها داروی دردهای شما عشق و محبت است.آنرا جستجو کنید و بکوشید تا سرمای زندگی خود را در پرتوی گرمای آن از بین ببرید.به زودی برنامه های متعددی مطرح میشود که شما را سخت مشغول خواهد کرد.خود را برای چنین روزهایی آماده کنید.بهتر است از همین امروز با لبخند زندگی خود را شروع کنید.به اطرافتان با دقت بیشتری نگاه کنید.

    آذر:در درجه اول به فکر این باشید که شرایط پایدار و با ثباتی را برای خود و همسرتان فراهم کنید.بقیه مسائل خودش درست خواهد شد.در عرصه عاطفی نباید با آتش بازی کنید.در غیر اینصورت پشتوانه و اعتبار خود را از دست خواهید داد.خبر خوشی در راه است که طی چند روز آینده شما را مسرور خواهد کرد.کمی بیشتر به سلامت خود بیاندیشید.

    دی: این روزها بخصوص در حوزه کاری باید بیشتر احتیاط کنید.سعی کنید در ارتباط با دوستان و همکاران خود دور اندیش باشید و به هر کسی در جایگاه خود بهای لازم را بدهید.شخصی میخواهد شما را دچار ترس و دلهره کند در برابر چنین فردی باید استقامت داشت و پایداری پیشه کرد.به او بفهمانید که سرجای خود بنشیند و به کار شما دخالت نکند.

    بهمن: در مورد کار بخصوصی مراقب باشید تا دچار اشتباه نشوید.یادتان باشد که عشق و محبت شعله ای است که اگر بدان بی توجهی شود به مرور زمان فروکش میکند و از بین میرود.اگر بخشی از توان و انرژی خود را صرف کنجکاوی در مورد روابط و رفتار طرف مقابلتان کردید، مطمئن باشید از این کار نه تنها هیچ سودی عایدتان نمیشود بلکه ممکن است به زودی از طرف او طرد شوید.

    اسفند: این روزها بهترین فرصت است تا مطالبی را با کسی درمیان بگذارید که درشرایط عادی برایتان سخت و دشوار به نظر میرسد، درهرحال هوشیاری خود را حفظ کنید.برای حفظ سلامتی خود بهتر است تمرینات ورزشی را ادامه دهید.برای پی بردن به هر حقیقتی بهترین راه مواجهه مستقیم و بی واسطه است.روزهای آینده برایتان سرشار از موفقیت خواهد بود.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان