خانه

فال از 22 تا 28 فروردین 1394

  • فروردین:
    دل مهربان و نیت خیرتان حلال همه مسایل است.برای دست زدن به معاملات اقتصادی بیشتر تحقیق کنید و بی گدار به آب نزنید. در مورد عزیزان دور از خود کمی دلسوزتر باشید. به زودی شرایطی ایجاد خوهد شد که طی آن کار را به تفریح ترجیح خواهید داد. از افلراد خودخواه فاصله بگیرید.دل نگرانی برای موضوعی که کاری برای حل آن از دست شما بر نمیاید جز تحلیل روحیه تان فایده ای برایتان ندارد.

    اردیبهشت:فال
    نا آرامی شما کم کم جایش را به آرامش میدهد اجازه ندهید احساس دشمنی در شما تقویت شود روحیه پاک و لطیف شما با این مسائل هماهنگی ندارد بعضیها میکوشند با بدگویی شما را نسبت به اطرافیان بدبین سازند مراقب این افراد باشید و به آنها میدان ندهید.بلاتکلیفی شما را از پیشرفت در کار ها وزندگی باز داشته قسمت اعظم این مشکل مربوط به تصمیم برای یک نقل و انتقال بزرگ است.

    خرداد:
    بزودی دوره پر فراز و نشیب زندگی شما به پایان میرسدو اگر با سیاست زندگی را پیش بگیرید دیگر هیچوقت ناارامی در زندگی شما حادث نخواهد شد.اگر مجرد هستید بزودی موقعیت ازدواج نامزدی و یا شروع یک عشق خوشایند پیش می اید.اگر متاهلید تقریبا به یک مشکل بزرگ پایان داده و بعد از مدتها ارامش روحی احساس میکنید. شریک شدن با هر ادمی به صلاح شما نیست.

    تیر :
    تظاهر و دروغ را از خودتون دور کنید , اگر قولی می دهید متعهد و مصعول باشید , و تا انجام ندادن تعهد و قول خود از پای ننشینید اگر برای جدایی وسوسه شدید بدانید که پایان خوبی برای شما نخواهد داشت به سفری خواهید رفت و با دست پر باز می گردید احتمال نقل و انتقال سازنده ای برایتان وجود دارد بزودی رفتار شخصی در اطرافتان شمارا دچار حیرت و شگفتی می کند.

    مرداد :
    درگیری در محیط و فضای کاری را باید کنترل کنید ونگذارید که گسترش یابد چرا که بر روح و روان شما بیشتر اثر منفی میگذارد از دیگران توقع وانتظار نداشته باشید همه مثل شما فکر نمیکنند وفداکاری وگذشت شمارو ندارند سعی کنید به داروهای شیمیایی زیاد وابسته نباشید پیاده روی ورزش سبک وتغذیه مناسب از ضروریات زندگی شماست

    شهریور:
    اگر به دنبال موقعیتی بودید که به اوج برسید و به خواسته های خود دست یابید اینک بهترین زمان است. اکنون همه چیز در شرایطی است که فقط با یک حرکت از طرف شما به نتیجه می رسد. برای تشکیل زندگی باید همه چیز را از قبل آماده نمود. احساس کسالت و دلزدگی شما بیشتر به خاطر دور بودن از ورزش و تحرک است. دوست خوب و قدیمی خود را حفظ کنید و با بهانه جویی او را از خود نرانید.

    مهر :
    شما چهره واقعی اطرافیان خود را به خوبی تشخیص میدهید بیش از این چشم پوشی به رفتار بعضیا از شما یک ساده لوح میسازد اجازه دل سوزی و تصمیم گیری به هر کسی را ندهید زمان ان رسیده که شما حق خود را بگیرید و به خواستهای دیرینه خود نیز دست یابید شما فردی با کفاید و دارای شخصیتی مستقل هستی زمامه عموم را به دست بگیرید ترس را از خود دور کنید .

    آبان:
    مهربانی شما زبانزد همه است ولی نباید بگذارید مورد سوء استفاده قرارگیرد اگر چه که شما اصولا همیشه در گرفتن حق خود موفق هستید. پاسخ خوبیه شخصی را با بدی داده اید بدون اینکه متوجه باشید هرچه زودتر برای رفع ناراحتی و کدورت او کاری کنید. باخودتان روراست باشید وگذشته را منصفانه مرور کنید. این هفته برای خرید و فروش و معامله اقدام کنید. از ریسک کردن نترسید.

    آذر:
    اگر به تازگی عزیزی را از دست داده اید راضی به مشیت الهی باشید, گذشته را مرور نکنید و به دنبال مقصر نباشید ,خودتان را سرزنش نکنید هیچ چیزی همیشگی نیست شما در زندگیه زناشوییه خود فرد موفقی هستید شخصی در قالب دوست در زندگیه شما نفوذ میکند و سعی دارد تا آشیانه ی شما را بهم بریزد هر آدمی را در قالب دوست به حریم زندگیه خود راه ندهید

    دی:
    پیگیری کارسازاست به شرط آنکه به لج بازی و یک دندگی نرسد.در زمینه مسایل احساسی دچار شکست می شوید ولی این شکست موقتی است.و باعث بوجود آمدن موقیت بهتری برای خارج شدن از یک بن بست کهنه ی روحی می شود.ناراحتی را از خود دور کنید در حالی که هنوز فرصت باقیست میتوانید دوباره به مسیر دلخواه بیفتید.به شکرانه ی آنچه که بدست آورده اید کار نیکی انجام دهید و دلی را بدست آورید

    بهمن:
    سعی کنید دلخوری و ناراحتی خود را بازگو کنید و نگذاريد به صورت کینه در آید، که هم کار خود را آسان ساخته اید و هم این که از دوستان و نزدیکان خود دور نمیمانید، سکوت خود را کنار بگذارید، در زمینه مسائل عاطفی در شرایط خوبی قرار دارید، به شرط آنکه با دست خود همه چیز را بر هم نریزید، شما نیازی به دوستان سوءاستفاده چی و بلامصرف ندارید، بدون این دوستان راحت تر زندگی می کنید.

    اسفند:
    این روزها دست به هر کاری بزنید نتیجه مطلوبی خواهد داشت.با تجربیاتی که به دست آورده اید میتوانید بهترین آینده را داشته باشید.اکنون که به هدفهای خود رسیده و مسیر روشن را طی میکنید.نسبت به عزیزان دور از خود بی تفاوت نباشید کمی به خودتان بیایید و به یاد آورید که عزیزانتان به محبت وکمک شما نیاز دارند.اگر مجرد هستید نباید چون گذشته دمی خوش بودن رو شعار خود قرار دهید.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان