خانه

فال 25 شهریور تا 1 مهر

  • فروردین
    اطراف خود را با افرادى كه خوش مشرب هستند پر كنيد. در حال حاضر بهتر است از انجام كارهايى كه برايتان ناخوشايند و غير جذاب است، پرهيز كنيد. فال 18 شهریور تا 1 مهر
    براى چند ساعتى دنياى اطراف خود را تعطيل كنيد. دور انديشى و تدبير شما به موقع به كمكتان خواهد آمد. از انجام كارى كه فكرتان را به خود مشغول كرده، به خوبى بر مي آييد. فرصت شناس باشيد و سكوت كنيد، لزومى ندارد در پى توجيه كارى باشيد.

    ارديبهشت
    در ارتباط با ديگران صداقت بيشتري داشته باشيد. افكارتان را براي ديگران بيان كنيد، اما به خاطر داشته باشيد كه تنها صداقت مهم نيست، بلكه بايد شنونده خوبي هم باشيد. فردي در اطرافتان هست كه احساسات خود را نشان نمي دهد، دليلش صرفاً اين است كه او ضربه ي روحي خورده، به او فرصت دهيد تا به شما اعتماد كند. از توانايي هاي خود استفاده كنيد و قدر خودتان را بدانيد.

    .انقدر به دنیا دل نبندید که از بالا و پایین شدن آن به هم بریزید. شاید بهتر باشد همیشه روی طرز فکر و عقایدتان پافشاری نکنید .موضوعی برای شما خیلی مهم است، ممکن است با شنیدن یک پیشنهاد به شدت بر افروخته شوید به خصوص اگر دیگران با شما هم عقیده نباشند. اجازه دهید تصمیمات چند روزی به تعویق بیافتند تا بعد به یک راه حل مناسب برسید.

    از کسی که از شما پول قرض می گیرد حتماً رسید بگیرید، هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر می دارید، هیچ چیز نمی تواند مانع شما بشود، در مذاکرات موفق خواهید شد، اکنون زمان شکیبایی و احتیاط است. اگر بتوانید روحیه و خصوصیات همکار خود را بهتر بشناسید، در کارها موفق تر خواهید بود. شناخت متقابل به تفاهم و همکاری جدی تر منجر خواهد شد.

    با سعه صدر به استقبال عزیزی بروید و ناامید نباشید. درهای رحمت به زودی به روی شما گشوده خواهند شد. شما فکر می کنید یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید. لازم است در رابطه تان با او تجدید نظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببیند. برای به دست آوردن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید.

    اين اواخر بيش از حد در كار غرق شده ايد و فرصتی برای استراحت کردن و در کنار خانواده بودن، نداشته‌ايد. بین کار و تفریح تعادل ایجاد کنید. شخصی رفتار عجیبی دارد، او با این کار تنها می‌خواهد حس کنجکاوی شما را بر انگیزد، شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل احساسی، لازم نیست با سیاست رفتار کنید و هر لحظه سعی کنید تا گامی به جلو بردارید یا اتفاق بعدی را حدس بزنید.

    یک پیشنهاد جدید می تواند روزهایتان را از یکنواختی در بیاورد. شما عاشق رقابت هستید. خوشبختانه شما خوش بین هستید و این سبب می شود از فرصتی که پیش می آید به نفع .احسنت استفاده کنید. بر خلاف میل خود ناچار می شوید با کسی قطع رابطه کنید که هرگز تصورش را هم نمی کردید چرخ روزگار در آستین خود طرح ها و برنامه های جدیدی دارد، با صبر و حوصله به امور عقب افتاده رسیدگی کنید.

    از عشقي سطحي دوري كنيد و به هركسي دست دوستي ندهيد. در رابطه تان به طور غزيزي اگر مشكلي باشد متوجه مي شويد. شايد بهتر باشد كمي از او فاصله بگيريد. درك و آگاهي تان شما را به سمت مسيري سود بخش مي كشاند. كمي بيشتر از هميشه ماجراجو باشيد و مراقب اطرافيان خود هم باشيد. هرگز در كار ديگران تجسس يا دخالت نكنيد.

    هشیاری خود را حفظ کنید و اجازه ندهید که بعضی از حسودان مانع پیشروی کار شوند. ذهن خود را بیهوده درگیر مسایل حاشیه ای و بی اهمیت نکنید. از ولخرجی چیزی عایدتان نمی شود و فقط یک محبوبیت زودگذر به دست خواهید آورد. ساده ترین ایده ها اغلب مؤثر ترین ها هستند. آن چه که به ذهنتان می رسد را بنویسید. از شخصی دلخورید، این دلخوری را به فراموشی بسپارید و آشتی کنید.

    اختلاف عقیده با دیگران برایتان مشکل ساز می شود. با دقت به کارهایتان فکر کنید و نقشه ها و طرح هایتان را اجرا کنید. نگران نباشید، همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید. دوستی را باید آزمایش کنید تا میزان صداقت یا عدم صداقت او آشکار شود. مهربان و در عین حال سختگیر باشید. در مورد مسأله ای نظر خود را رک و صریح بیان کنید.

    شما دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید. با یکی از همکاران مشکل دارید. زمان خوبی برای رفع این اختلاف است. برای کسی زحمت کشیده اید که از شما قدردانی و شما را بسیار خوشحال خواهدکرد. کسی به شما پیشنهاد می کند که در پروژه ای مشارکت نمایید. پیش از پذیرفتن باید به خوبی آن را مطالعه و بررسی کنید. این مشارکت اگر بر مبنای تفاهم باشد، نتایج درخشانی در بر خواهد داشت.

    شما دلسوز هستید و هرچه می کنید برای دل خودتان انجام می دهید نه تأیید دیگران. پیغامی که به شما گفته می شود نباید در رفتارتان تغییری ایجاد کند. بیشترین استفاده را از این وضعیت ببرید. با مهم ترین فرد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای او آرام شوید. افکار منفی را کنار گذاشته و مثبت اندیش باشید. افکار واهی را کنار گذاشته و دل به وعده های پوچ دیگران نبندید.


    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان