خانه

فال از14 آذر تا 20 آذر

  • فروردین:بدون اینکه فکر کنید حرف می زنید و تصمیم میگیرید. این عادت را از خودتان دور کنید.ایده جالبی دارید که بخاطر آن تشویق خواهید شد.اتفاقی بشدت عصبانیان میکند.مراقب باشید غرور بی حد در تصمیم گیری به شما لطمه خواهد زد.اگر متاُهل هستید باید به فکر راه حلی برای مشکل جدید زندگیتان باشید.اتفاق و حادثه ای ناراحت کننده پیش می آید.بجای دوئل کردن با سایرین از آنها فاصله بگیرید.فال

    اردیبهشت : از هوش خود در حل مشکلات استفاده کنید . مدتهاست که به دنبال دیدن فردی هستید ، به آرزوی خود خواهید رسید. اگر کسب شهرت و مال در برنامه هایتان است ، بهتر است تا جای ممکن با روسا و دوستان مقتدر ارتباط برقرار کنید تا از طریق کمک ها و حمایت های آنان به خواسته هایتان دست یابید . به واسطه کار یا تحصیل دوست خوبی پیدا میکنید . زمان مناسبی است تا جایگاه اجتماعیتان را و تثبیت مستحکم کنید.

    خرداد:سخت کوشی و جدیت در کار کلید دستیابی شما به موفقیت است اینروزا اسیر افکار عجیبی هستید باید به کمک برخی ازدوستان هرچه سریعتر این افکار را از خود دور سازید بی دلیل پرخاشگری میکنید و باعث ناراحتی میشوید بنظر میرسد از چیزی ناراحت هستید که این حرکات منعکس کننده ی آن است در امور مالی شاید با دست انداز بزرگی روبرو شوید اگر دلبسته ی کسی هستید روزگار خوشی خواهید داشت .

    تیر : حادثه ای شما را سر عقل خواهد آورد . شما نیاز به کمک دارید . رفتار اخیرتان نشان میدهد که هنوز بزرگ نشده اید . در امور مالی فریب حرف های قشنگ دیگران را نخورید. این روزها شاهد خبری خوب برای یکی از نزدیکانتان هستید. بسیار در فکر مادیات هستید این روزها این تفکرتان بیشتر نگران کننده میشود و ممکن است با بستگان نیز اختلاف پیدا کنید. مراقب پاسخگویی به درخواست های مختلف باشید.

    مرداد:وقت خوبي براي عقد قرارداد يا حتي مسائل عاشقانه نيست مراقب سلامت خود باشيد بايد ب سوالات بسياري پاسخ دهيد اين اواخر دستپاچه و عصبي هستيد اندكي نظم و انضباط را در زندگيتان بيش تر كنيد اكنون زمان مناسب و ضروري براي اينكار است ب مسائل بيتفاوت نباشيد از شكست هراس نداشته باشيد براي موفقيت بايد با شجاعت ب جنگ شكست رفت زودباور نباشيد.

    شهریور: این هفته هیچ چیزی را به شانس واگذار نکنید و اندکی همت نشان دهید زود باور نباشید و با هر حرفی واکنش نشان ندهید. شنیدن خبری در اخر هفته باعث میشود شما بال در بیاورید. احتمال وقوع مشاجره ای وجود دارد شهامت داشته باشید و پاسخ منفی دهید پذیرش کور کورانه شما را به دردسر میاندازد.احساساتتان به خاطر موضوعی جریحه دار میشود خودتان را کنترل کنید.

    مهر:به سرعت و به سهولت با تمام افرادی که به نحوی اطرافتان قرار میگیرند سازگار و هماهنگ خواهید شد .به جای تلاش مستمر برای حرکت خلاف جهت جریان آب این اواخر بسیار آسان گیر و پذیرا خواهید بود و همین امر دامنه ارتباطاتتان را گسترش خوهد داد شما از قوای جسمانی و ذهنی بسیار بالایی برخوردارید .اقدامات مرتبط با سرمایه گذاری یا شراکت مالی را با احتیاط و محدودیت صورت دهید.

    آبان: ممنکن است در مبارزاتی جالب شرکت کنید. سفری کوتاه برای دیدار عزیزی دارید. شما دنبال زیبایی هستید درحالیکه باید به دنبال حقایق زندگی باشید معیارهایتان در رزندگی را باید عوض کنید. اگر عاشق کسی هستید این روزها مراقب ابراز احساساتتان باشید. این روزها با فردی دچار اختلاف نظر تازه ای می شوید. منتظر یک شغل یا اتفاق جدید در زندگی باشید.

    آذر:خوش گذرانی و اتلاف وقت را این روزها از خود دور کنید.این عادت برایتان دردسر ساز خواهد شد.اگر قصد بلند پروازی دارید احتیاط کنید و گرنه بد شکستی خواهید خورد. حسرت فرصتی را میخورید که از دست رفته است.گذشته را فراموش کنید و به فکر آینده باشید اوضاع به نفعتان پیش خواهد رفت از آن استفاده کنید.عده ای باعث بی اعتمادی میشوند توجه نکنید. در امور مالی ساده گیر نباشید لارم است سختگیر تر باشید.

    دی:مشکلی در خانواده دارید.اگر عاشق کسی هستید خودتان را برای چالش های تازه ای در زندگی آماده کنید.منتظر یک غافلگیری باشید.بیش از اندازه به نزدیکان اعتماد نکنید.اواخر این هفته یک ملاقات شما را بسیار احساساتی و هیجان زده خواهد کرد.یادتان باشد هیچ چیز خود بخود درست نمی شود.اندکی به خودتان بیایید.برای امضای قراردادی بهتر است منطقی تر برخورد کنید.از بر زبان آوردن حرفی پشیمان می شوید.

     بهمن : دوست داشتن افراد خوب است اما نباید مورد سواستفاده قرار بگیرید, اعتماد به نفس زیاد گاهی یک سم مهلک است. در روابط عاشقانه تان شاهد تحولی خواهید بود, به ضیافتی دعوت می شوید مراقب رفتار خود باشید, تا می توانید بدرخشید و منتظر نتایج آن باشید. این روزها باید کاری یا چیزی را انتخاب کنید, وارد معامله نشوید زیرا شرایط مناسب نیست, صبر را تمرین کنید. 

    اسفند : اگر فکر میکنید زندگی یک فیلم است و شما قهرمان آن هستید بهتر است بدانید برای قهرمان شدن باید همت کرد. شما فقط تظاهر میکنید. اندکی به شهامت و شجاعت خود اضافه کنید. فقط در اندیشه پول و موقعیت مالی نباشید. از وقوع اتفاقات پیشبینی نشده نترسید و با شجاهت کارتان را دنبال کنید. در رفاقت با شخصی دچار مشکل خواهید شد قبل از توجیه خودتان به اطراف نیز توجهی داشته باشید.َ
    برچسب ها
       2

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان