خانه

فال از 19 تا 25 مهر 1393

  • فروردین : شما بسیار باهوش هستید ، کمی منطقی تر به مسائل زندگی خود نظر کنید ، و بی دلیل با بهانه های واهی فضای اطرافتان را متشنج نکنید شما به راحتی قادر به حل مشکلات پیش آمده به بهترین شکل هستید ، گذشت بهترین و کوتاه ترین راه به سوی خوشبختی است با چشم پوشی از خطاهای پیش پا افتاده که از روی تعمد نبوده است ارتباط عاطفی خود را مستحکم تر کنید .

    اردیبهشت : اجازه ندهید کدورت های جزئی و سطحی روابط شما و اعضای خانواده تان را تیره و تار کند شما به راحتی می توانید به اوضاع نابه سامان پیش آمده سر و سامان بدهید به طرف مقابلتان مهلت بدهید تا بتواند ادعایش را به شما ثابت کند توقعات بیش از جد دیگران را نسبت به شما دلسرد می کند با رعایت وضع تغذیه و خواب خود می توانید بهترین پزشک برای التیام دردهای خود باشید .فال

    خرداد: شما از موقعیت عاطفی خوبی در بین اعضای خانواده تان برخوردارید. به شرط انکه با بی توجهی سبب رنجش آنها را فراهم نیاورید ,برای داده های عاطفی دیگران آنطور که باید ارزش و منزلت قایل شوید تا سیل از مهرو محبت بی دلیل به سوی تان سرازیر شود فشار های روحی را فقط خودتان میتوانید درمان کنید, از بازگویی مشلات تان به دیگران بپرهیزید .

    تیر : به ورزش مورد علاقه تان بپردازید ، و از بزرگ کردن مسائل کوچک و پیش پا افتاده دوری کنید ، با سیاست فضای خانواده تان را گرم و صمیمی نگه دارید خانواده تان همچنان بر روی توانایی های شما حساب می کنند و با دیده مهر به شما نظر می کنند اتفاقات جالبی سبب شادمانی شما و اعضای خانواده تان خواهد شد بی دلیل طرف مقابل تان را مورد بی مهری قرار ندهید .

    مرداد : اتفاقاتی فضای یکنواخت روزهایتان را تغییر میدهد از این اتفاقات استقبال کنید خودتان را از حالا اماده کنید مسایل عاطفی تازه ای در انتظار شماست با بهانه گیری بی مورد لذت این روزها را ضایع نکنید با کمی مراقبت خود را از دام یک بیماری ساده برهانید البته در صورت ابتلا از خود درمانی پرهیز کنید.

    شهریور : مراقب شوخی هایتان باشید از خط قرمز ها رد شدن همیشه به معنای جسارت نیست ممکن است مجبور شوید بهای سنگینی بپردازید شما به راحتی از پس حل مشکلات پیش آمده بر خواهید آمد پیش داوری تان درباره دیگران بیش از همه به زیان خودتان تمام می شود سعی کنید انعطاف بیشتری در رفتار خود نشان دهید و از میزان انتظارات خود کم کنید .

    مهر : دستپاچه نشوید خودتان را همان طور باور کنید که اطرافیان به توانایی های شما ایمان دارند سوتفاهم پیش آمده به آن شکلی که شما فکر می کنید نیست بعد از شنیدن واقعیت از جبهه گیری خود شرمنده خواهید شد یک قدم پر از مهر به سوی طرف مقابلتان بردارید تا او شتابان بسویتان پرواز کند با حفظ خونسردی بر نگرانیهای بی مورد خود غلبه کنید

    آبان : این روزها اعصابتان کمی خسته است و شدیدا به استراحت و آرامش نیاز دارید، سعی کنید در زمان حال زندگی کنید، گذشته را مرور نکنید و نگران آینده هم نباشید. درصد بیشتری از نگرانی های ما هرگز اتفاق نمی افتند. اگرچه اقبال مالیتان بارها و بارها به دادتان رسیده اما باید یاد بگیرید در امور با اندیشه و برنامه ریزی قدم پیش بگذارید.

    آذر : با خودتان روراست باشید و از بلند پروازی پرهیز کنید خستگی های خود را به اعضای خانواده تان انتقال ندهید آنها به مهر شما نیاز دارند از تردید در مسائل عاطفی تان پرهیز کنید خونسردی تان را حفظ کنید و بی جهت برای خود نگرانی های بی دلیل تدارک نبینید خستگی در کنید اندکی هم به دیگران اجازه عرض اندام بدهید .

    دی : گشایش مالی بزرگی پیش روی است . آرامش در راه است و روزهای خوبی در انتطار شماست. سعی کن با آگاهی روابط اطراف را کنترل کنید بیش از اندازه صراحت به خرج دادن و پی در پی انتقاد کردن سبب رنجش دیگران می شود. مراقب باشید بی دلیل عمر عاطفی روابط خود را کوتاه نکنید و غصه خوردن در مورد اتفاقهای گذشته دردی را از شما دوا نمی کند.

    بهمن : اگر صمیمیت بیشتری نسبت به اعضای خانواده تان ابراز کنید افراد خانواده هم مهر و علاقه بیشتری نثار شما می کنند به خاطر داشته باشید ارتباط های عاطفی همیشه دوجانبه است همانگونه برخورد کنید که انتظار دارید با شما برخورد شود درباره مسائل مالی خود کمی دور نگری داشته باشید و از ولخرجی و ریخت و پاش های بی مورد جداً خودداری کنید .

    اسفند : لزومی ندارد برای نشان دادن حقانیت خود به پرخاش در میان اعضای خانواده تان بپردازید عصبانیت شما باعث رنجش خاطر خودتان و اطرافیانتان می شود آرامش خود را حفظ کنید شما توانایی آن را دارید بیش از حد مغرور نباشید لب باز کنید و با به زبان آوردن کلمات زیبا زمینه را برای ابراز هرچه بیشتر محبت از جانب دیگران فراهم کنید .

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان