خانه

فال از 13 تا 19 اردیبهشت 1393

  • فروردین:
    به خانواده خود اهمیت بیشتر و زمان زیادتری را به آنها اختصاص دهید. یادتان باشد که مسئولیت های مربوط به خانواده نسبت به دوستان و شغلتان اولویت بیشتری دارند. شما مدیر خوبی هستید. اگر دیگران را در اولویت قرار دهید، نشان دهنده این است که در اطراف شما هر چیزی در سر جای اصلی خودش قرار نگرفته. بی نظمی برای هیچ کس آرامش بهمراه نخواهد داشت.

    اردیبهشت :فال
     این هفته نسیم آرامش و خوشبختی بر زندگی شما می وزد و لحظات شما را سر شار از عشق و لذت می کند تغییرات در زندگی را بپذیرید و از این تغییرات در جهت آرامش و بهتر شدن زندگیتان استفاده کنید در اوایل این هفته یکی از بزرگترین آرزوهایتان به حقیقت می پیوندد و سطح انرژی شما همچنان بالا خواهد ماند گاهی بهتر است به دیگران نه بگویید.

    خرداد :
    این روزها از حجم کاریتان کم می شود و فرصت بیشتری برای استراحت خواهید داشت در این اوقات تصمیم ها و برنامه هایتان را با دقت بررسی کنید راجب کارهای که قصد شروع آن ها را دارید تحقیق کنید چون یک شروع اشتباه می تواند تمام برنامه ریزیتان را بهم بریزد خبر های خوبی از ارتقاء شغلی و یا موفقیت در یک پروژه در هفته بعدی منتظر شما هستند

    تیر :
     از هوش و استعداد های ذاتی خود برای انجام کارها کمک بگیرید تا نتیجه ی بهتری ببینید.مدتیست که بخش های مهم زندگی شما در حال تغییراتیست.البته جای نگرانی نیست زیرا به سمت مثبتی در حال ‍پیش رویست.نگرانی را از خود دور کنید و از انر‍ژیتان برای کمک به این پیشرفت ها استفاده کنید.در روزهای پایانی هفته هدیه ای معنوی دریافت خواهید کرد

    مرداد:
    این هفته احتمال دارد برخلاف هفته های قبل شانس مالی شما کاهش یابد. مراقب مخارج و هزینه هایتان باشید.در این هفته از ریسک کردن بپرهیزید. این روزها یک دوستی قدیمی به سراغ شما می آید که خبرهای خوشی را برای شما بهمراه دارد. با آغوشی باز او را بپذیرید.رئابط عاشقانه خود رو مستحکمتر کنید و اجازه دهید لذت عشق تمامی لحظه هایتان را پر کند.

    شهریور:
     شخصیت خود را جدی بگیرید لزومی ندارد که با شرایط شما نیز تغییر کنید مطمئنا دوستانتان شما را به همین صورت که هستید دوست میدارند اوایل این هفته زمان مناسبی است تا برای ارتقای شغلی ودر آمد کاری بکنید اواسط پایانی هفته بخشی از رویاهای شما به واقعیت می پیوندد شما میانه خوبی با حیوانات خانگی دارید چرا برای نگهداری از یکی از آنها اقدامی نمیکنید.

    مهر :
     این هفته وقت تعویض و جابه جایی ست این جابه جای متواند تغییر مکان منزل محل کار و یا حتی ایجاد تغییراتی در دکوراسیون منزل باشد . تلاش بدون خستگی شما واقعاً تحسین برانگیز است اما فراموش نکنید که بعد از هر دوره کار و مشغله زیاد هر کسی نیاز به استراحت و آرامش روح و جسم خود دارد پایان هفته را به استراحت تفکر یا سرگرمی هنری بپردازید.

    آذر:
     سطح انرژی و روحیه شما بسیار بالاست. می توانید براحتی تصمیمات بزرگی بگیرید و کارهای سخت و وظایف سخت را به آسانی انجام دهید. اواسط این هفته منتظر یک ملاقات هیجان انگیز باشید.این هفته تغییرات کوچکی را در زندگی تان احساس میکنید که شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. وابستگی تان را کم کنید و رهاتر زندگی کنید. این هفته بی دغدغه دست و دلباز باشی.

    دی :
     هفته ای سخت و پر مشغله در پیش روی شماست ، پس با پشتکار و دقت زیاد به پیش بروید . نهایتا تا یک ماه دیگر نتیجه ی این تلاشها را خواهید دید . اگر دچار تردید ودودلی هستید پایان هفته را یک سفر کوتاه مدت بروید . هم انرژیتان تجدید میشود وهم از این سرگردانی و خستگی فکری نجات پیدا میکنید . در روزهای میانی هفته ، شانس شما در محل کارتان بالا خواهد رفت .

    بهمن:
    خلاصه میگم دیگه هفته ای خیلی اروم در پیش داری و بیشتر استراحت کن و به تفکر بپرداز و باکسانی که میتونند به شما مشاوره ی خوب در هر مسائله ای بدن ارتباط بر قرار کن و کلا این هفته هفته ی بهمن ی ها دیگه

    اسفند:
     روز های آغازین هفته به کار های عقب افتاده بپردازید و کار های نیمه تمام خود را به پایان برسانید.خود را برای ملاقات های جالب و اتفاقات هیجان انگیز پایان هفته آماده کنید. روز های آخر هفته فرصت خوبی برای مدیریت امور مالی خودتان است. در کل هفته آرام و بی دغدغه ای خواهید داشت؛ تمامی لحظات شما سر شار از عشق خواهد بود ؛ شکر گذار و خوش بین به آینده باشید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان