خانه

فال از 9 مرداد تا 15 مرداد

  • فروردین: این روزها شما از تصور آینده تان لذت می برید درحالی که این خیال بافی تان باعث سردرگمی دیگران میشود حواستان باشد قبل از قدم برداشتن ابتدا در شرایط فعلی وحال خود به ثبات برسید از طریق تقویت یکی از توانایی هایتان و با یاری دیگران میتوانید فردایی بهتر وکم درد سرتر برای خود بسازید از آرمان گرایی های غیرواقعی دیگران فاصله بگیرید متاسفانه شما خودتان را به اشتباه می اندازید.

    اردیبهشت: چند روز بیشتر صبر کنید رخداد های جالبی را تجربه می کنید اگر واقعیت را برای دیگران آشکار کنید زندگی تان به توازن منطقی تری خواهد رسید آرزوهایتان به آرزوهای دیگران متفاوت است واین باعث قطع همکاری شما وآنها می شود ممکن است این موضوع شما را کمی ناامید کند زیرا به دوستی صمیمی یا یکی از همکارانتان بسیار وابسته شده بودید راهی تازه پیدا کنید وسعی کنید روش تان را تغییر دهید.

    خرداد: سعی کنید روش خود را تغیر دهید و اگر می بینید که قادر نیستید به تنهایی از عهده کارهای تان بر آیید دوباره به دوستان نان ملحق شوید یک دروغ کوچک و مصلحت آمیز میتواند در شرایط فعلی فاجعه یی به بار آورد تحت هیچ شرایتی به آن متوصل نشوید. به صحبت های دیگران زیاد گوش نکنید. آنها انتظارات غیر منطقی از شما دارند به یاد داشته باشید که عمل کردن بر طبق استاندارد های خودتان مهمتر از تامین رضایت دیگران است.

    تیر: در حال حاظر به خوبی میدانید که چه خواسته ای دارید فراموش نکنید که اگر بیش از حد از خود راضی باشید ممکن است که همه چی معکوس شود و اتفاق ناخوشایندی ایجاد گردو نمیتوانید فکرتان را روی زندگی خصوصیتان متمرکز کنید شما دوست دارید افراد یا راههای مختلفی را امتحان کنید در تلاشید که خود را خیلی خوب مطرح کنید اما برخی از موقعیتها که ذهنتان رابه سمت کار قبلیتان منحرف میکند مانع از این کار میشود

    مرداد : اکنون به درک واضح و درستی از اخلاق و رفتار خود دست یافته اید و مشکلات را پشت سر گذاشته اید. اگر هنوز به هدف مورد نظرتان نرسیده اید نامید نشوید. خود پسندی را از خود دور کنید و با اعتراف به ضعف ها و کاستی هایتان راه های تازه را امتحان کنید. اگر بیهوده وقت تان را تلف نکنید می توانید به همه ی تعهدات خود عمل کنید. لزومی ندارد تا این حد به گذشته ی خود برگردید، این کار هیچ مشکلی را حل نمی کند.

    شهریور: به هنگام جر و بحث و مشاجره شما همیشه صفیر صلح هستید. این روزها سرشار از انرژی و شور زندگی هستید. صبر و حوصله به خرج دهید تا زمان مناسب برای افشای حقایق بیشتر فرا برسد. یک اتفاق تازه در زندگی عاطفی تان باعث می شود که همسرتان از شادی روی ابرها به پرواز درآید. اطلاعات بیشتری در مورد اطرافیان خود کسب کنید.

    مهر: شرایط فعلی خود را در محیط کار حفظ کنید زیرا تغییر و تحول در این مقطع زمانی به نفع تان نیست. از هر گونه بحث و جدل با فرد مهمی در خانواده تان خودداری کنید در غیر این صورت ناخواسته باعث دلخوری خواهید شد. کار سخت و جا به جایی ها شما را از پا درآورده با استراحت، ولو اجباری انرژی کافی را برای ادامۀ کار در خود ایجاد کنید. صبرتان تمام شده است ولی باید بدانید مشکل بوجود آمده به راحتی حل نمی شود.

    آبان: می ترسید که دیگران شما را همانگونه که واقعاً هستید نخواهند به همین دلیل نمی توانید با خود صادق باشید. با وجود آنکه نسبت به خیلی از موضوعات اطمینان خاطر دارید بهتر است از هرگونه تصمیم گیری پیش از موعد خودداری کنید. با فرد مورد علاقه تان در مورد خواسته هایتان صحبت و تبادل نظر کنید تا به افکار و احساساتتان پی ببرد و همراهی تان کند. بیش از حد برای کاری نگرانید بدانید که زمان کافی در اختیار دارید، دست پاچه نشوید.

    آذر: از یکنواختی کارهای روزانه رها خواهید شد.
    امکان دارد به سفری کوتاه بروید.
    نسبت به تصمیمی که گرفته اید تجدید نظر کنید برای کاری که حاصلی ندارد بیهوده خود را به درد سر نیاندازید.
    از طریق حل مشکل یا اداره موقعیتی دشوار اعتماد به نفستان افزایش می یابد.
    به جای صرف انرژی زیاد در جهت پنهان کردن احساساتتان آنها را با دوست صمیمی قابل اعتمادتان در میان بگذارید.

    دی: مطلبی که ذهنتان را درگیر کرده ساده بگیرید تا خود به خود حل شود از خود محوری دور بمانید تا دیگران با جان ودل حمایتتان کند با وجود آن که مایل هستید با تعدادی از دوستان خاص نزدیک تر باشید اما محدودیت های مالی ومسولیت های کاری تان در اولویت قرار دارند اهمیت دادن به این اولویت ها به موفقیت وپیشرفت شما کمک خواهد کرد در رابطه با امور مالی مشاجراتی را تجربه خواهید کرد

    بهمن : احساس می کنید دیگران چیز هایی را از شما پنهان می کنند نگران نباشید مسایل در کوتاه مدت به نفع شما به عمل خواهند شد بیهوده در تلاشی تا خود را فریب دهید واین فریب را باور کنید در مورد اعمال خود سخت گیر باشید واز شناخت واعتراف ترس های خود نهراسید اگر خودتان به اصلاح خود اقدام کنید بهتر است تا به دیگران چنین اجازه ای بدهید مراقب باشید طوری رفتار نکنید که شخصی در اطرافتان احساس تحقیر وبی ارزشی کند.

    اسفند: با حمایت های خانواده موفق می شوید کاری را به سرانجام برسانید. به شدت وسوسه شده اید که به هر شکل ممکن سر از کار یکی از دوستانتان در آورید. همزمان ایده غیرعملی به ذهنتان رسیده که مایلید آن را نیز انجام دهید. این حس ماجراجویانه بیش از حد وقتتان را می گیرد. بهتر است برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. شرایطی برایتان مهیا می شود که به ملاقات شخص مهمی بروید. اسرار زندگی تان را فاش نکنید.


    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان