خانه

فال از 28 فروردین تا 3 اردیبهشت

  •  در حسرت به دست آوردن چیزی هستید که ممکن است هرگز به آن نرسید ..اجازه ندهید تمام فکر و ذکر شما را مشغول بکند ..برای هرکاری آگاهی لازم است ..نمیشود ره صدساله را یکشبه رفت ..قبل قیچی زدن اندازه بگیرید ..این اواخر رفتارتان خشک و جدی به نظر میرسد سعی کنید مهربان تر باشید.. برای انجام کاری بهتر است هرچه زودتر مهارت لازم را پیدا کنید..ریز کردن خوب است اما مراقب باشید که طاقت هرنتیجه ای را داشته باشید.

    زندگی مسائلی به وجود می آورد تا در بوته آزمایش قرار بگیرید. مجبور می‌شوید شایستگی تان را اثبات کنید. یادتان باشد بالاترین ارزش برای انسان رسیدن به کمال جسمی و روحیست. ناامید نباشید. هر روزی که نفس می‌کشید فرصتی برای از نو ساختن است. خودتان باید به افکار و اعمالتان احترام بگذارید و آنها را باور داشته باشید. وقت بیشتری برای بچه‌ها بگذارید. تحصیل را جدی تر بگیرید. قبل از بیرون رفتن از خانه همه چیز را چک کنید.

     زندگی در جریان هست و این خود شما هستید که باید فرصت های خوب را به وجود آورید ..اگر منتظر بنشینید که کارها خودشان درست بشود خوش باور هستید ... دست از تلاش برندارید ..نیتتان پاک و قلبتان زلال است ..ضرر نخواهید کرد ..جایی تر و خشک باهم خواهد سوخت اما جای دیگر جبران خواهد شد ..یادتان باشد جواب خوبی خوبی است و جواب بدی بدی ..با فرزندانتان دوست باشید

    شخصی دوست دارد در هر کاری دخالت کند که بیشتر این دخالت ها نیز نا به جاست. او با این کار فکر میکند میخواهد کمکی به شما کند اما درست برعکس عمل میکند. سریعا به او بگویید که خودتان فرق خوب و بد زندگیتان را میدانید. شما فرد مودبی هستید همین راه را ادامه بدهید. در چهره و زندگیتان سادگی و آرامش موج میزند. مدتیست منتظر خبر مهمی هستید به زودی آن خبر را خواهید شنید.

    در فکر رفتن به سفر دوری هستید. امروز برنامه ریزی کنید برای کارهایتان مدیر قابلی باشید. بعد از مدتی میبینید که شایستگی و توانایی تان را دیگران به درستی درک میکنند در محیط کارتان تغییراتی بوجود می آید فراموش نکنید که در دنیای رقابت زندگی میکنیم.کسانی موفق اند که به فکر نوآوری هستند. جز کسانی نباشید که همیشه محتاج مراقبت و توجه دیگران هستند.

    استقلال فکری و مالی داشته باشید اعتماد ب نفستان را بالا ببرید و قدم های بعدی را مصمم بردارید فکر کردن کافی است افکارتان را جامعه ی عمل بپوشانیدخواهید دید راه خودش باز میشود مراقب باشید یک بی احتیاطی باعث می شود فرد مهمی دیگر روی شما حساب باز نکند و از شما فاصله بگیرد از اشتباهاتتان شرمنده نباشید از انها درس بگیرید .

    زمانه زیادی برای تصمیم گیری صرف نکنید بر سر دوراهی ماندن به میزان زیادی از شما انرژی میگیرد،این همه تردید عامل شکست است،اگر به قول و قرار کسی دل بسته بودید و او بحرف شما عمل نکرد نگران نباشید هر کسی سزای عملش را خواهد دید دنیا قانون عمل و عکس العمل است،اگر شخصی را دوست دارید و او شما را عذاب میدهد وقتش رسیده که رهایش کنید،بزودی ملاقات جالبی پیش میاید که برایتان سرنوشت ساز است.

    کار یا حرکتی تازه را آغاز کرده اید که بسیار مبارک است زندگیتان پویاست شما هم به موقع مسیر جدیدی در زندگیتان باز کرده اید با این تعقیر زندگیتان سرو سامان خواهد گرفت،در موردی هنوز بی تجربه اید وقت بگذارید مغرور نباشید و از دیگران راهنمایی بگیرید،شخصی آرزوی دیدارتان را دارد خودتان را دست کم نگیرید ،رفتن نزد پزشک را از امروز به فردا نیندازید

    شخصی که به شما عشق و محبت ارزانی میدارد را با زبان تلخ از خود دور نکنید , سخنان نابه جایتان موجب رنجشش میشود. سعی کنید آرامتر و با زبانی مهربان با دیگران صحبت کنید. به مسایل خود بی دلیل مشکلی تازه اضافه نکنید . برای انجام کاری عجله نکنید , با صبر به خواسته تان خواهید رسید. لیستی از کارهای که باید این هفته انجام دهید را برای خود بنویسید . با این کار شب ها آسوده تر میخوابید و روزها از انرژی بیشتری برخوردارید .

    اگر وقت اجازه می دهد به سفر بروید. هر روزی که به خودتان بیایید و راه جدیدی را به زندگيتان باز کنید می‌تواند روز تولدتان باشد. سعی کنید با دیگران شفاف رابطه برقرار کنید. آنچه در ذهن و فکرتان می گذرد ساده نشان بدهید و از پایان کار نترسید. شاید اگر حقیقت را بگویید برایتان گران تمام شود اما روزی که ناخواسته آشکار شود به مراتب سختتر خواهد بود. به پند و نصیحت بزرگترها گوش و عمل کنید.

    بهمن: دست از خودخواهی های بیجا بردارید و قلبتان را یکبار دیگر در دستتان بگیرید و انچه را در دل دارید ساده بیان کنید. در دلتان چیزی است ولی بر زبانتان چیز دیگری است. به قول و قرار و تعهدات پوچ افراد اطمینان نداشته باشید . بسیاری از مردم در زمان نیاز دست به هر کاری میزنند اما هنگامی که به خواسته هایشان رسیدند یا قول و قرارهایشان را فراموش میکنند یا با بی خیالی دلیلی برای انجام ندادنشان پیدا میکنند.

    از نظر کاری در تلاطم خواهید بود. قبل از خرید یا معامله های بزرگ مشورت کنید. این که به خانواده تان علاقه زیادی نشان میدهید خوب است. فقط مراقب باشید آنها را با مسئولیت بار بیاورید و به هر کسی به اندازه توانش کارهایی را محول سازید. سعی کنید از آنچه دارید کمتر تعریف کنید. امواج منفی آگاهانه و یا ناآگاهانه از دیگران ساطع میشود. که جلو پیشرفتتان را خواهد گرفت.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان