خانه

فال 11 آذرتا 18 آذر

  • فروردین
    به زودی فردی سر راهتان قرار می گیرد که با وی پیوند دوستی برقرار می کنید. این دوست تازه دنیایی از خوبی و مهربانی است و دیدگاهش نسبت به همه چیز مثبت است. فال 11 آذر تا 18 آذر
    گذشت و فداکاری نسبت به شخصی که یک اشتباه را بارها تکرار کرده بی معنی است. از حق و حقوق خود چشم پوشی نکنید. او به حد کافی شما را از خود آزرده خاطر کرده است.

    ارديبهشت
    در مورد مشکل مالی درخواست وام می تواند مشکل گشا باشد. مراقب باشید فرصت را از دست ندهید. روحیه و سلیقه شما با هر نوع موسیقی سازگار نیست، تنها برای خوشامد دیگران چیزی را که دوست ندارید تأیید نکنید. خودتان که باشید دیگران بیشتر دوستتان دارند. دلتان می خواهد در زندگی تان تغییر و تحول ایجاد شود. یادتان باشد تنها دوست داشتن کافی نیست.

     خرداد
    برای رسیدن به نیتی که در سر دارید، باید کمر همت ببندید تا به مقصد برسید. شما سزاوار موفقیت و شادی هستید، کافی است عزمتان را جزم کرده، با قدم های استوار پیش بروید. این قدر بیهوده با خودتان حرف نزنید. گوشی تلفن را بردارید و با شخصی که می دانید تماس بگیرید. تغییرات چشم گیری در همه امور زندگی تان خواهید دید.

    تیر
    اجازه ندهید حس کینه در وجودتان ریشه بگیرد. مطالعاتتان را بیشتر کنید. بی منظور حرفی زده و دلی را شکسته اید، عذر خواهی کمترین کاری است که می توانید انجام دهید، ازآن طفره نروید. همین روزها خبری دریافت می کنید که بسیار شادتان می کند. بعد از شنیدن این خبر، امکانی فراهم می شود تا به سفری چند روزه بروید، از این سفر نهایت استفاده را ببرید.

    مرداد
    انفاق کنید، به خصوص نسبت به شخصی که به خوبی با وضعیت او آشنا هستید و می دانید کم درآمد، اما آبرومند است. این روزها شما به خاطر ضربه های احساسیِ چند وقت پیش، بسیار سخت گیر شده اید. سخت گیری در حد معقول درست است، اما اگر از مرز منطق بگذرد، دردسر ساز خواهد شد. یا فعلاً وارد رابطه ای نشوید یا اگر شدید، مرزها را درست تعریف کنید.

    شهريور
    با دقت و ریزبینی به اطراف در مسیری درست قرار می گیرید. در موارد عاطفی مراقب باشید به بیراهه کشیده نشوید. سفری برای شما رقم خورده است، این سفر باعث می شود که به خودتان بیایید و با نگاهی به گذشته، متوجه تندخویی ها و اشتباهاتتان بشوید. نیازی به اظهار پشیمانی و ندامت نیست، همین که خوش رویی پیشه رو کنید، او گذشته ها را فراموش خواهد کرد.

    مهر
    در مورد موضوعی که فکرتان را مشغول کرده، درهای سعادت و خوشبختی به رویتان باز خواهد شد. دست به کاری خواهید زد و آن را با موفقیت به سرانجام خواهید رساند. فرصت ها را از دست ندهید. در موردی عاطفی شخصی با نادانی در کار شما سنگ می اندازد، با صبر و حوصله و ‌توضیح به موقعِ شما، شک و شبهه ها از بین خواهد رفت. در انتخاب کلمات دقت کنید.

    آبان
    فکر این که دست به کاری بزرگ بزنید، همه ی زندگیتان را تحت الشعاع خود قرار داده. در نظر داشته باشید که انجام این کار نیازمند یک همراه است. همراهی که از جهات مختلف توانایی های بالایی داشته باشد و از ریسک کردن واهمه ای به دل راه ندهد. کمترین تردیدی به خود راه ندهید. احساساتتان را با کمک گرفتن از زبان شیرینتان بیان کنید.

    آذر
    نیتی در دل دارید، اطمینان داشته باشید که عاقبت خوش این کار تغییرات بسیاری را در زندگیتان بوجود می آورد. اتفاقات پیش آمده ی این اواخر، خودخواهی و غرور بیش از حدتان را از بین برده است. به هنگام نیاز کمک بطلبید و با خودتان مهربان تر باشید. همین روزها فردی که مدت مدیدی است از او بی خبرید، به طور ناگهانی و بی خبر به سویتان می آید.

    دی
    تمام کینه ها و کدورت ها را دور بریزید. بدین ترتیب دیگران هم راحت تر دوستتان خواهند داشت. با آغوش باز پذیرای شخصی باشید که در گذشته بسیار برایتان مهم بوده، حرفی از گذشته به میان نیاورید. هر دوی شما بهای اشتباهاتتان را پرداخته اید. پیشنهاد کاری یا مالی به شما می شود، آن را به فال نیک بگیرید. بدون شک می توانید به موفقیت های شایان توجهی دست پیدا کنید.

    بهمن
    ً برای تصمیمی که می خواهید بگیرید، حتماً نظر خانواده را مد نظر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که خودخواهی بیش از حد همیشه کار دستتان داده است. متأسفانه این اواخر بسیاری از کارهایی را که شروع می کنید، قبل از آنکه به نتیجه برسند، نیمه کاره رها می کنید. با یک اشتباه دیگران، تمام محسنات شان را زیر سؤال نبرید. برای صراحت و رک گویی دیگران ارزش قائل شوید.

    اسفند
    اگر دوست دارید کاری را که در ذهن دارید به تنهایی انجام دهید، لزومی ندارد در موردش این همه با دیگران صحبت کنید. مشورت کردن با دیگران همیشه لازم و ضروری نیست. مراقب پیشنهادی که به شخصی می دهید باشید و مطمئن باشید که از پس آن بر می آیید، وگرنه به مخمصه بدی خواهید افتاد. مقدمات یک سفر برایتان فراهم خواهد شد.

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان