خانه

فال از 29 فروردین تا 4 اردیبهشت 1394

  • فروردين:
    با اوقات تلخي هاي بچگانه زندگي را به خود و سايراعضاي خانواده تان تلخ نکنيد و قدر روزهاي باهم بودن را بدانيد. انتظارات نامعقول شما ممکن است سبب رنجش و آزردگي خاطر بشود. با کمي اعتماد به نفس ميتوانيد به وضع نا مناسب روحي خود سروسامان بدهيد. رسيدن به تمام خواسته هايتان در آن واحد امکان پذير نيست. با درايت خود خواسته هاي ماليتان را اولويت بندي کنيد.

    ارديبهشت:فال
    در اکثر موارد انتظارات زياد اعضاي خانواده از شما برايتان مشکل ساز ميشود، به آنها نشان بدهيد به همان اندازه که از شما انتظار دارند بايد به انتظارات شما پاسخ بدهند، آنها بايد بدانند که شما هميشه در کنار آنها نيستيد. در زمينه عاطفي خيالتان راحت که شما حاکم مطلق قلب او هستيد مراقبت باشيد بي دليل او را از خود نرنجانيد. شخصي راه دور از شما دلخور است.

    خرداد:
    پيشنهاد مالي بزرگي به شما شده است که ميتواند موقعيت فعليتان را به کلي دگرگون سازد خوب فکر کنيد و با رعايت تمامي جوانب تصميم مناسبي بگيريد. سعي کنيد با روحيه شادتان ساير اعضاي خانواده را تحت تاثير قرار دهيد. هرچند برايتان مشکل است، اما ورزش کنيد. خرج هاي پيش بيني نشده اي در راه است، نگران نباشيد و از پس انداز خود با آسودگي خاطر خرج کنيد.

    تير:
    يادتان باشد دنيا حول محور شما نمي چرخد. خودخواهي را كنار بگذاريد. اجازه ندهيد مشكلات مالي وضع عاطفي اعضاي خانواده را آشفته كند. در صورت همدلي به راحتي مي توانيد بر مشكلات خود فائق شويد. مدارا و گذشت بهترين راه براي استحكام بخشيدن به ارتباط عاطفيتان است. مراقب باشيد سرگرم شدن به مسائل جانبي شما را از رسيدگي و توجه به همسرتان باز ندارد.

    مرداد:
    گلايه هاي گاه و بي گاه افراد خانوادتان را پاي بي مهري آن ها نسبت به خودتان نگذاريد، بد نيست که گاهي هم شما به نظرات آن ها گوش بسپاريد و خودسرانه به تصميم گيري براي اعضاي خانواده نپردازيد. سعي کنيد با کاري هاي غيرمنتظره طرف مقابلتان را غافلگير کنيد. کمي منصافانه تر به مسائل احساسيتان نگاه کنيد. خبري خوش از راه دور به شما مي رسيد، با برنامه ريزي نهايت بهره را از آن را ببريد.

    شهريور:
    به گلايه هاي خانواده تان به آرامي پاسخ دهيد و به آنها نشان دهيد هميشه و در همه حال مورد مهر و محبت شما هستند. در زمينه ي مسائل عاطفي ترديد به خود راه ندهيد، با استفاده از جاذبه ذاتيتان و کمي شيرين زباني مي توانيد در اوج ارتباط عاطفي تان قرر بگيريد، قدر موقعيت فعلي خود را بدانيد، از مقايسه ي موقعيت مالي تان با ديگران بشدت خودداري کنيد

    مهر:
    اختلاف نظرهای خانوادگی را به چشم یک مشکل لایَن حل نبینید، در تمام خانواده ها از این مشکلات پیش می آید، مهم این است که شما قدرت حل این مشکلات را به خوبی دارید. در زندگی احساسی کمی واقع بین تر باشید و سطح انتظارات خود را کاهش دهید. چشم بسته به کسی اعتماد نکید، قبلا هم لطمه ی چنین اعتمادی را خورده اید. با چشمی باز به داد و ستد های اقتصادی خود بپردازید.

    آبان:
    بیشتر از آنچه که فکر میکنید خانوادتان بر روی شما و توانایی هایتان حساب میکنند بنابراین از مشورت کردن با آنها راجع به امور مهم زندگی تان غفلت نکنید. اجازه ندهید شکست های عافطی گذشته روابط عاطفی امروزتان را تحت الشعاع قرار بدهد. به جای بازگشت به گذشته و نظر کردن به روزهای ناخوشایند، به آینده نظر کنید و در زمان حال زندگی کنید.

    اذر:
    روزهاي خوب و آرامي در انتظار شما و ساير اعضاي خانوادتان هست. شما که قلبتان سرشار از مهر و نور است بي دليل تظاهر به بد خلقي و بد زباني نکنيد تا بي سبب دلي را آزرده خاطر نکنيد. در ارتباط هاي عاطفي بي توجهي بزرگترين آفت است. سعي کنيد انچه را که در قلبتان مي گذرد را نشان دهيد. برنامه خواب واستراحتتان را به هم نزنيد. اين هفته کمي با احتياط تر به مسايل ماليتان بپردازيد.

    دي:
    به اعضاي خانوادتان نشان دهيد که حاضريد صادقانه در حل مشکلات آن ها تلاش کنيد. رقباي عاطفي ميدان را به نفع شما خالي کرده اند اما اگر به اندازه کافي توجه نشان ندهيد ممکن است مهر طرف مقابله تان را نسبت به خود از دست بدهيد. او بيشتر از آنچه که شما فکر مي کنيد به شما وابسته است و نيازمند مهر و لطف شما است. پس انداز و برنامه ريزي براي امور مالي مي تواند موقعيتتان را در وضعيت مناسب تثبيت کند

    بهمن:
    به خاطر داشته باشيد طرف مقابلتان شما را گرم و پرجنب و جوش و پرتلاش ميخواهد، بنابراين از خمودگي در برابرش بپرهيزيد. همان شاد هميگشي باشيد. خوشبختانه از نظر سلامت جسمي مشکلي پيش روی نداريد. کافيست از زیاده خواهی بلند پروازي دست برداريد و بي برنامه جلو نرويد تا وضعيت مالي مناسبي داشته باشيد. فعلا دست به سرمايه گذاري نزنيد.

    اسفند:
    از زير بار مسئوليت هاي خانوادگي شانه خالي نکنيد. به خاطر داشته باشيد ارتباط عاطفي دو جانبه است و نياز به وقت گذاشتن دارد. براي حفظ تندرستی تان مراقب تغيير وضعيت آب و هوا باشيد و در خوردن رعايت اعتدال را بکنيد. خستگي و دردهاي عضلاني با کمي استراحت بهبود مي يابد. شما از پس مشکلات مالي بر خواهي آمد به شرط آنکه به جاي دل نگراني و فکر عمل کنيد.
    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان