خانه

فال 4 شهریور تا 11 شهریور

  • فروردین
    از گذشته درس بگیرید و دوباره اشتباهات را تکرار نکنید. شایسته است که با شخصی منطقی برخورد کنید. حواستان به یکی از اعضای خانواده تان بیشتر باشد. به تازگی با یک مشکل مالی رو به رو شده اید، برای رفع این مسئله با یک مشاور حقوقی مشورت کنید. فال 4 شهریور تا 11 شهریور
    این موضوع به سادگی قابل حل شدن است. پاسخ سؤالی را که بی جواب گذاشته اید بهتر است هر چه زودتر بدهید.

    ارديبهشت
    اعضای خانواده تان به شما به چشم ستون خانواده نگاه می کنند. بهتر است مراقب سلامت جسم خود باشید تا بتوانید همیشه آن ها را حمایت کنید. هدیه معنوی دلچسبی دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند. این اواخر در رابطه با مسائل کاری با مشکلات بزرگی رو به رو شده اید. وقتتان را با توضیح بیهوده به دیگران تلف نکنید.

    به خودتان و قلب مهربانتان اعتماد کنید. مسافری از راه دور خواهید داشت که دلتان به دیدنش روشن خواهد شد. از بودن با او لذت ببرید و تا می توانید مشکلات را ولو به طور موقت به دست فراموشی بسپارید. برای حل یک مشکل حقوقی به جایی مراجعه خواهید کرد و نهایتاً این مسئله به نفع شما تمام خواهد شد. بیهوده خود را وارد درگیری های لفظی نکنید.

    به تازگی دوباره به یک رابطه قدیمی برگشته اید، شما حالا پخته تر هستید و می توانید با نگاهی متفاوت با این رابطه ی تازه برخورد کنید. در رابطه با مسائل احساسی مراقب زبان خود باشید، ممکن است ناخواسته چیزی بگوئید و کلامتان تأثیری روی طرف مقابلتان بگذارد که بعدها هر چه هم تلاش کنید موفق به جبران آن نشوید. باید هدیه ای می خریدید که فراموش کرده اید.

    ديگران از شما انتظارات زيادي دارند و تنها به فكر خودشان هستند، وقت آن رسيده كه با اين وضعيت برخورد ديگري كنيد. مدتي است كه شخصي كه براي شما بسيار عزيز است از شما دور شده، اين دوري طولاني نخواهد بود و شما به زودي دوباره او را خواهيد ديد. براي يك كار قانوني دست به كار شده، به سفري رفته و يا خواهيد رفت. با دست پر از اين سفر باز خواهيد گشت. نذرتان را ادا كنيد.

    با رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مستمر سلامتی خود را دریابید. خبر ناخوشایندی به گوشتان خواهد رسید که تأثیری در زندگی شما ندارد. شما مدام در پی تحقق علایق خود هستید، بهتر است خواست دیگران که برایتان عزیز هستند را نیز در نظر بگیرید، وگرنه وقتی به خودتان می آیید که شخصی را به شدت رنجانده و از خودتان دور کرده اید.

    رازی در دلتان هست که به شدت وسوسه شده اید با کسی در میان بگذارید. بهتر است عواقب این کار را با خودتان مرور کنید و سفره دلتان را باز نکنید. از طرف کسی که به تازگی با او آشنا شده اید هدیه دریافت خواهید کرد. برای دریافت یک مدرک قانونی اقدام کرده بودید که موفق نشدید. نا امید نشوید، دوباره اقدام کنید، این بار موفقیت از آن شماست.

    شما دل مهربان و ساده اى داريد، اما اشتباه پشت اشتباه مرتكب مى شويد، كمى با خودتان خلوت كنيد و صادقانه اخلاقتان را مرور و قضاوت كنيد، اگر الان اشتباهتان را بپذيريد، هنوز وقت دبراى جبران داريد. براى بزرگتر ها در خانواده تان احترام بيشترى قائل شويد، باور كنيد كه شما داناى كل نيستيد و همه اشتباه مي كنند.

    شخصی به شما معرفی خواهد شد که در صورت یکی بودن خواسته هایتان، این آشنایی می تواند مسیر زندگی تان را تغییر دهد. از خودتان فرصت این دیدار را دریغ نکنید و با هیچ پیش فرضی هم جلو نروید. گاهی باید پارو نزد. این اواخر شما خود را به شدت سرگرم کار کرده اید، تا جایی که از زندگی و لذت های آن دور مانده اید. یک سفر می تواند برای شما آرامشی را که لازم دارید به همراه بیاورد.

    مشتاق دیدار کسی هستید که در زندگیتان بسیار تأثیر گذار بوده و هنوز برایتان عزیز است، با او تماس بگیرید، این اشتیاق دو طرفه است. گرچه شما بسیار ،هشیار و محتاط هستید، اما باز هم به خاطر دل مهربانتان از شما سوء استفاده می کنند. شخصی در اطرافتان است که بدون مطالعه پیشنهادات بزرگ می دهد، او را از خودتان دور کنید وگرنه وارد بازی خطرناکی خواهید شد.

    مدت هاست كه با يكي از نزديكانتان دچار مشكل شده و ارتباطتان قطع شده، برطرف كردن اين مشكل به نفع شماست. در كاري كه مي كنيد پشتكار بسيار بالايي داريد و همين باعث پيشرفت شما و ضمناً حسادت شخصي در اطرافتان شده، به او بي توجه باشيد و به راه خود برويد. از نصيحت كردن يك دوست به جايي نخواهيد رسيد، او نهايتاً كار خودش را خواهد كرد.

    این هفته برای شما زمان بسیار خوبی برای گفتگو و مذاکره با رؤسا و شخص برجسته ایی در محیط کار است، فرصت را از دست نداده و درخواست خود را مطرح کنید. به رفتن به یک سفر و یا جابجایی فکر می کنید. چمدان هایتان را ببندید. به زودی شما راهی خواهید شد. اگر در پی درخواست برای وام و یا تحصیلات هستید، حالا زمان مناسبی برای اقدام کردن است، فرصت را از دست ندهید.


    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان