خانه

فال 14 مرداد تا 21 مرداد

  • فروردین
    استعداد شما در زمینه ای خاص بروز می کند و سرچشمه پیشرفتتان می گردد. فریب فردی که خود را غمخوار شما نشان می دهد، نخورید. خیلی از رفتارهایش نمایشی و ساختگی است. افکار پریشان را از خود دور کنید. هیچکس نمی تواند برای آینده شما تصمیم بگیرد، با فکری باز به جنگ با مشکلات بروید که هیچ دردی بی درمان نیست. به موقعیت خوبی دست پیدا خواهید کرد. فال 14 مرداد تا 21 مرداد

    ارديبهشت
    انتظارتان پايان مى يابد. موقعيتى برايتان پيش مى آيد كه به راز مهمى پى خواهيد بُرد. اجازه ندهيد افراد منفى گرا فكر و ذهن شما را آلوده كنند. روى توانايى هايتان تمركز كرده و براى شغلتان ارزش بيشترى قائل شويد. او كه بايد، به ذات نيكوى شما پى خواهد برد. شما در قبال مسئوليت هاى خود بايد پاسخگو باشيد. بهتر است خود را براى اتفاقات آينده آماده كنيد.

    روزهای جاری برایتان اهمیت فراوان دارد. روی هدف و برنامه خود بیشتر تمرکز کنید و احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که انتظارش را داشتید با دستی پر به دیدنتان می آید. به جای آن که شاخه های گل را در دست او بشمارید، سعی کنید کمی واقع بین باشید. بهتر است برای شناخت بیشتر شخصی بیشتر تلاش کنید. تندی و عصبانیت را کنار بگذارید تا کارتان درست پیش برود.

    رودبایستی را کنار بگذارید و تصمیمی را که مدت هاست گرفته اید، رک و راست به زبان بیاورید. اجازه ندهید رقابت دنیای شما را تنگ کند. با کمی تغییر در سر و وضعتان احساس سر زندگی را در خود پدید آورید. به یک میهمانی یا جلسه اداری دعوت می شوید. اگرچه از شما انتقاد خواهد شد، ولی نهایتاً شما برنده میدان هستید. کمی بیشتر دل به کار داده و موقعیت شغلیتان را به مخاطره نیندازید.

    حس سخت کوشی و جدیت محض وجودتان را فرا گرفته است. به لطف طرز برخورد و رفتار هوشمندانه تان تحسین شخصی را بر می انگیزید. این روزها به استقبال انجام کاری خواهید رفت که شور و شوق خاصی را به همراه خود دارد. وجود انگیزه، تمام سختی ها و مشکلات ممکن را برایتان آسان می کند. در مورد نیتی که در سر دارید بی ملاحظگی می کنید. قدری حوصله لازم دارید تا به مقصد برسید.

    اضطرابتان نا به جا و بیهوده است. از دوری کسی رنج می برید که به زودی او را در آغوش خواهید گرفت. گمشده تان را پیدا می کنید، فقط کافی است کمی جدّیت به خرج داده و تحقیق کنید. این روزها شما قادر خواهید بود تا ارتباطتان را با شخصی که برایتان بسیار مهم است مستحکم تر سازید. کمی بیشتر به فکر پس انداز درآمدتان باشید تا زندگی مادی تان را سر و سامان ببخشید.

    شما نيازمند تغيیر محيط يا تغيير آب و هوا هستيد، به سفر برويد. در رابطه با يك موقعيت احساس نارضايتي و ناخوشنودي داريد. تحمل و سكوت بيهوده نكنيد. يك گفتگوی ساده مشكلات را به سرعت بر طرف مي كند. اين روزها از به چالش كشيدن شخصي لذتي فراوان مي برید. دلتان مي خواهد كه توان خود را در برابر او به رخ بكشيد. حواستان باشد كه زياده روي نكنید.

    به شدت مشغول بررسي و كند و كاو روي وضعيت ماليتان هستيد. و درصدد هستید تا بنحوي به آن سر و سامان دهيد. به رازي پي مي بريد كه به شدت شگفت زده تان مي كند. وقت آن رسيده كه پاهايتان را روي زمين محكم كنيد و اهداف بلند پروازانه تان را كنار گذاشته و واقع گرا باشيد. حواستان باشد معامله اي كه امروز مي كنيد در آينده ارزشي مضاعف پيدا مي كند.

    او به خوبی می داند که دلبسته اش هستید، در عشق باید کمی صبور و شکیبا باشید. خرید برایتان سودمند است، اما الان فروش به صلاحتان نیست، سعی کنید از فردی چاپلوس و دو رو فاصله بگیرید، تشخیص او از دیگران کار سختی نیست، اگر دچار ناراحتی جسمی هستید هر چه زودتر به درمان آن بپردازید. از مشکلات ریز و درشت نترسید و بیهوه عقب ننشینید.

    فعالیت هایتان کمی محدود شده است. ناراحتی های فکری برای شما مشکل ساز خواهد بود. بنیه جسمی تان کمی ضعیف شده، آن را تقویت کنید. پیشنهاد تازه ای به شما می شود که به نفعتان است. مشکلات را به حال خود نگذارید، از تجربه های گذشته استفاده کنید و سد ها را به عقب برانید. خوب زندگی کنید که زندگیتان دوباره تکرار نخواهد شد. نا امیدی زهر کشنده ی زندگی است.

    به جای این که دست به دامن این و آن شوید، تصمیمی که لازم است را بگیرید و به آن عمل کنید. جابجایی خواهید داشت و موقعیتی برایتان پیش می آید که به وسیله آن به مساءل مهمی پی خواهید برد. افراد بسیاری به زندگی شما حسادت می کنند، سعی کنید از آن ها دوری کنید تا از شرشان در امان باشید. وسواس و نگرانی کارهای شما را به عقب خواهد راند. بهتر است تا حدودی از خودتان انعطاف به خرج دهید.

    این تنها وظیفه شما نیست که همیشه راه حل پیدا کنید و مشکلات را حل کنید. ایام به کام شماست. با مردم مدارا کنید. حتی با دشمنانتان. مغرور نباشید و قدر نعمت هایتان را بدانید. افراد خانواده تان بیش از این ها به شما نیاز دارند. مواظب ریا کاری شخصی باشید. نذر خود را هرچه سریع تر ادا کنید. خود را اسیر یک جنبه از زندگی نکنید. پس انداز را جدی بگیرید.


    برچسب ها زندگی ,
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان