خانه

فال 20 آبان تا 27 آبان

  • فروردین
    مطمئن باشید هر خوبی که کنید، بدون اجر نمی ماند. تدبیری برای چاره کارتان کنید تا دلتان التیام بخشد. اگر با فکر عمل کنید، نیت تان عملی می شود. فال 20 آبان تا 27 آبان
    درتصمیم هایتان قاطع و در سخن گفتن، رک و صریح هستید. همین باعث می شود تا حسودان، زبان به انتقاد شما باز کنند و دیگران را به قضاوت نادرست درباره شما وا دارند.

    ارديبهشت
    شما در زمان کار از تمام نیروی خود بهره می گیرید، برای همین است که موفق می شوید. برای انجام کاری دچار شک و تردید شده اید و تنها دلیل این شک حرف های اطرافیان است. شما خوب می دانید چه راهی را باید انتخاب کنید. هر چه سریع تر خود را از این وضعیت نجات دهید. تبلور یک اندیشه شما را به مرز خودباوری رسانده و اعتماد به نفستان را دوباره به دست خواهید آورد.

     خرداد
    شما حاضر هستید تمام سختی ها را به جان بخرید، به شرط آن که به دولت و بخت خود برسید. برای رهایی از غم حاضر هستید خودتان را به هر آب و آتشی بزنید. پر واضح است که برای کار نکرده مزدی دریافت نمی کنید، برای رسیدن به نیت تان تلاش کنید. هر کاری را به فردا موکول نکنید، در حالی که می دانید زمان برای انجام کارهایتان حرف اول را می زند.

    تیر
    به آن چه می خواهید دست خواهید یافت، البته هیچ کاری بدون رنج و زحمت به نتیجه نخواهد رسید، خودتان را برای مقابله با مشکلات آماده کنید. فکرتان را بسیار مشغول کرده اید، برای خانواده وقتی قائل شوید و رضایت آنان را هم جلب کنید. بگذارید دعای خیر پدر و مادر همیشه بدرقه راحتان باشد. به کسی که از شما بریده بپیوندید و به کسی که به شما بدی نکرده نیکی کنید.

    مرداد
    در انجام آن چه که از پسش برنمی آیید، از دیگران متوقع نباشید. در میان جمع ارج و قرب بالایی دارید. بخت با شماست، شاد و شاکر باشید که جور و جفا از بین رفته و جای آن مهر و وفا آمده است. قاطعانه قادر به انجام هر کاری هستید. گره ها زود از کارتان باز می شود و شادی به سراغتان می آید. دشمنی ها را به دوستی تبدیل کنید.

    شهريور
    با آه و ناله و گله گذاری کاری از پیش نمی برید، بلکه فقط خودتان را بیشتر دلسرد می کنید. امید داشته باشید. به مشکل مالی برخورده اید که ریشه دار نیست و به زودی برطرف می شود. با این حال لازم است که از همین حالا با هوشیاری بیشتری پیش بروید و جلوی مشکلات آینده را بگیرید. بهتر است با کسی که مدت هاست مبلغی به او قرض داده اید تماس بگیرید.

    مهر
    .به آرزوهای دست یافتنی و آینده تان فکر کنید. سعی کنید بنیاد زندگی تان را بر مبنای ریا نگذارید که همه چیز از بین می رود موقعیت خوبی نصیبتان می شود که شما را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایتان پهن کرده اند باشید. هوا و هوس را از خود دور کنید. مناسب با شخصیتتان رفتار کنید.

    آبان
    در بین اهل خانه بسیار عزیز هستید. از لحاظ کاری انتظار موقعیت بهتری را داشته باشید و برایش تلاش کنید. شما شایستگی آن را دارید. در حفظ سلامتی تان کوشا باشید. حسودی را از اطراف خود دور کنید تا به آرامش برسید. یکی از نزدیکانتان از شما درخواست کمکی کرده، با هم فکری مشکل او حل خواهد شد. دست به تجربه ای تازه بزنید.

    آذر
    سر بی گناه بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنید. کدورت ها را کنار بگذارید تا بند ها باز شود و شما به آزادی برسید. شما شخص مهربانی هستید، اما متأسفانه در مورد شخصی بخصوص فکر می کنید با آزار دادن او قدرت تان را به رخش می کشید، در اشتباه هستید. این وضعیت را ادامه ندهید. در معامله ای بسیار سود خواهید کرد.

    دی
    از سخن چينان دورى كنيد كه به زندگى شما صدمه مي زنند. تصميم بگيريد كه بيش از پيش به معنويات و كارهاى خير توجه كنيد. اين امر مي تواند نقطه عطف زندگى تان باشد و شما را از نا اميدى و دلسردى اين روزها رهايي بخشد. در كارى كه انجام مي دهيد منفعت بسيارى وجود دارد و به موقعيت خوبى دست پيدا خواهيد كرد.

    بهمن
    ًاز پند و اندرز دیگران ناراحت نشوید و اندیشه ها و افکار نادرست را از سرتان بیرون کنید. کسی که تلاش می کند، مسلما موفق خواهد شد. حواستان به خانواده تان باشد، به محبت شما نیاز دارند. حس ششم قوی دارید، از آن درست استفاده کنید. نه آن که باعث آزار دیگران شوید. اندیشه ای شما را رنج می دهد، این فکر را هر چه سریع تر از ذهن خود دور کنید.

    اسفند
    اگر اراده تان را تقویت کنید، به امور اطرافتان مسلط می شوید. کاری نیمه تمام دارید که وقت و انرژی شما را گرفته است، تمام توان خود را به سر و سامان دادن این کار محدود کنید. این روزها وقت کار و تلاش است، برای تفریح وقت زیاد دارید. به سرانجام کار بیندیشید، اگر دیر اقدام کنید، هر آن چه که ساخته اید تباه می شود. از هوای نفس بپرهیزید.
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان