خانه

فال از 22 خرداد تا 28 خرداد

  • شما آماده یک تغییر هستید و فقط می خواهید که این تغییر به روش شما انجام شود، نیازها و احتیاجاتی که اخیرا داشته اید همه تحت کنترل هستند اما ممکن است دیگران نگران باشند که چگونه می خواهید از پس آنها بربیایید، شما طرحی در ذهن دارید که فقط باید فرصت لازم را به دست بیاورید تا تلاشتان را شروع کنید، پرداختن به کاری نباید شما را از یک کار خوب دیگر بازدارد.

    با وجود آنکه سعی دارید منطقی رفتار کنید افکار غیرمنطقی در ذهنتان رشد می کنند، تا زمانی که قصد ایجاد تغییری را در زندگیتان نداشته باشید این موضوع می تواند برایتان خطرآفرین و دردسرساز باشد، در راهی قرار دارید که احساس تنهایی می کنید ولی فراموش نکنید که خودتان در این میان بی تقصیر نیستید، به هرکسی اعتماد نکنید، قدر دوستان وفادار و صمیمیتان را بدانید.

    اکنون که احساس میکنید آرامش بیشتری در زندگی پیدا نموده و اغلب نگرانیهای مربوط به خانواده وسلامتی از بین رفته بهتر است همه انرژی تانرا صرف بهبودی بیشتر موقعیت اجتماعی و رشته فعالیت تان نمایید. عشق همچنان بهترین پشتیبان شما خواهد بود و در روابط عاطفی آرامش بی نظیر تجربه خواهید کرد. به مراسم متعددی دعوت شده و دوستان دوران کودکی ویا تحصیل را ملاقات خواهید کرد.

    منتظر یک میهمان ناخوانده باشید، برای از بین بردن بی حوصلگی و دلمردگیتان باید دست به کار تازه ای بزنید، شاد باشید و بکوشید تا دیگران را شاد کنید، بحرانهای کوچکی در زندگیتان پیش می آید، مراقب باشید شما را از وظایف اصلیتان باز ندارد، کسی را دوست دارید که باعث آزارتان شده اما پشیمان است و قصد جبران اشتباهات خود را دارد.

    تکلیف موضوع مهم مالی که فکرتان را نگران ساخته همین روزها کاملا روشن خواهد شد، دوست و یا یکی از اقوام خانواده گرفتاری قانونی پیدا کرده و با ندانم کاری سعی خواهد کرد که شما را نیز آلوده سازد، بهتر است برای مدتی در دسترس نباشید تا خود را بیهوده گرفتار نسازید، گمشده ای را بعد از سالیان طولانی در عین ناباوری پیدا خواهید کرد، به میهمانی دعوت شده و دوست جدیدی پیدا خواهید کرد.

    مراقب باشید نق زدنهای دائمی شما طرف مقابلتان را نسبت به مهر شما دلسرد می کند، به او مهلت دهید تا بتواند ادعایش را در مهرورزی به شما ثابت کند، با رعایت وضع تغذیه و خواب خود می توانید بهترین پزشک برای التیام دردهای جسمی خود باشید، گشایش مالی برایتان ایجاد خواهد شد، قدر آن را بدانید.

    برای شما این اواخر عشق دردسر آفرین بوده ، البته شاید این دردسر ها اول شیرین و پر هیجان باشند.
    ولی بعد از مدتی مشکل ساز و مانع زندگی راحت خواهد شد .
    تمام تصمیمات خود را بر مبنای عشق بنا نکنید .
    بپذیرید گاهی همه حق دارند و این روزگار است که شرایط را تعیین میکند.یک تجربه را چند بار بدست آوردن هنر نیست ،
    به اخلاقیاتتان پایبند باشید ولی توقعتان از دیگران را کمتر کنید.

    قدر دوستان خود را بدانید و برای حفظ آنها تلاش کنید، در حال حاضر ترجیح می دهید به جای حل کردن مسائل پیچیده زندگیتان از حقایق موجود فاصله بگیرید، برای موفقیت لازم است عزت نفس و جسارت خود را تقویت کنید، با حرص و جوش انرژی خود را هدر ندهید، به مقصود خود خواهید رسید هرچند که گاهی مشکلات راهتان را سد می کنند.

    مراقب اطرافتان باشید چراکه رقیب یا همکاری در صدد است تا شما را از میدان خارج کند، اجازه ندهید شما را عصبانی کند، در موقعیتی اضطراری با شما تماس گرفته می شود و خواهان کمک شما می شوند، خونسرد و خویشتن دار باشید، اخیرا به شدت وسوسه شده اید که ایده ها و طرح های خود را عملی کنید، وقت تلف نکنید همین هفته دست به کار شوید.

    گذشت های بی دریغ شما نسبت خانوادتون قابل تقدیر است
    به یاد داشته باشید که شما مهره ی اصلی و اساسی خانواده هستید که انهابه شدت نگران به شما تکیه دارن.
    نگران اختلافات پیش آمده در گذشته نباشید خوشبختانه مسائل عاطفی را میتوان به راحتی از سر گرفت و با شکل بهتری ادامه داد.
    اطمینان داشته باشید که برای یک شروع عاشتانه هرگز دیر نیست.

    از اقبال مالی خوبی برخوردار خواهید شد، اتفاقات جالبی فضای کسل کننده زندگیتان را تغییر می دهد، این اتفاقات به نفع شماست از آنها استقبال کنید، مسائل عاطفی تازه ای در انتظارتان است، با بهانه های واهی و عیب جویی بی دلیل لذت لحظه های پیش آمده را ضایع نکنید، اخبار خوشی در راه است.

    زندگی را به خودتان سخت نگیرید، شما خیلی جدی و نکته بین هستید و همین خصلت گاهی سبب فاصله گرفتن دوستان و همکارانتان از شما می شود، یک هزینه بزرگ پیش رو دارید که خوشبختانه صرف کار مثبتی خواهد شد، به یک عروسی دعوت می شوید، حسادت را از خود دور کنید، به واسطه شخصی خبری به گوشتان می رسد، شتابزده تصمیم گیری نکنید.
    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان