خانه

فال 18 آذر تا 25 آذر

  • فروردین
    از روبرو شدن و ملاقات با شخصی واهمه دارید، بهتر است با او روبرو شوید، نتیجه هر چه که باشد، از این که این همه دلواپسی را هر روز به دوش بکشید بهتر است. فال 18 آذر تا 25 آذر
    طرح ها و نقشه هایی که در ذهن دارید کاملاً سود بخش هستند، مطمئن باشید چند قدم بیشتر با موفقیت فاصله ندارید. در اطرافتان اشخاصی هستند که دوست ندارند شاهد پیشرفت شما باشند.

    ارديبهشت
    شخصی قصد دارد با مطرح کردن بعضی از مسائل شما را از تصمیمتان دل سرد کند، اما شما در عوض، دوست واقعی تان را که با انتقاد اصولی می خواست شما را راهنمایی کند تا در مسیر صحیح و درست قدم بردارید، از خود می رنجانید. سعی کنید دوباره با او ارتباط برقرار کنید. در مورد مسائل عاطفی بگذارید آتش عشق همواره روشن باشد گهگاهی هدیه ای بخرید.

     خرداد
    دست از خود خواهی بردارید، برازنده شما نیست، شک نیست که زندگی فراز و فرود و بالا و پایین دارد. شما هم که حالا در اوج موفقیت به سر می برید، سختی ها و مشکلات فراوان را پشت سر گذاشته اید، یک شکست جزئی دیگر نباید این همه بر شما و احوالات تان تأثیر بگذارد. کمی خوددار تر باشید و به مسائل از زاویه دیگر نگاه کنید.

    تیر
    شخصی بی ملاحظه خبری را به شما می رساند که از شنیدنش خوشحال نخواهید شد، خودتان را نبازید، همه چیز به برخورد شما با این خبر بستگی دارد، اتفاقی که افتاده می تواند به نفعتان هم باشد. همین روزها کسی به سراغتان می آید که قدم بسیار سبکی دارد، مشورت با او می تواند شما را در مسیر صحیح و اصولی قرار دهد و در تصمیم گیری برای کاری کمکتان کند.

    مرداد
    بیش از حد تحت تأثیر دیگران قرار نگیرید.در این چند وقت دوستی را از خود رنجانده اید، دوباره با او تماس بگیرید و از دلش درآورید.دوستی با او به نفع شماست و برایتان آرامش به ارمغان می آورد. این هفته معامله کاری مهمی در انتظار شماست که به نفعتان است. تمام تلاشتان را بکنید که معامله انجام شود. این روزها فراز و نشیب زیادی دارید، ولی شما توانمندي و ظرفيت بالايي براي فائق آمدن بر مشکلات داريد.

    شهريور
    شرایط مالی این روز های شما اجازه بریز و بپاش های بیش از حد را نمی دهد. خبر یک تصادف برنامه هایتان را بهم می ریزد. از شخصی خبرچین در اطرافتان دوری کنید، اگر فکر می کنید او فقط برای شما خبر می آورد و اخبار مربوط به شما را به دیگران نمی گوید سخت در اشتباهید. برای اشتباهی که نکرده اید عذرخواهی بی مورد نکنید.

    مهر
    شاید بد نباشد که به طبیعت سری بزنید، حالتان بهترخواهد شد. مدتی است از اعضای خانواده غافل شده اید، آن ها تصور می کنند به کلی فراموششان کرده اید. هیچ کس به اندازه شما از دلتان خبر ندارد، سراغشان را بگیرید تا ببینید چقدر احوالتان بهترخواهد شد. این اواخر بی وقفه کار کرده اید، وقت آن رسیده تا به خودتان کمی استراحت بدهید.

    آبان
    دلیل بدخلقی های اخیرتان دلتنگی است، هرچه زودتر کار را ولو برای یک هفته تعطیل کنید و راهی سفر شوید. پس از سفر مطمئن باشید که با روحیه ای صد چندان بالاتر نسبت به قبل فرصت دارید تا به کارهایتان بپردازید. در محیط کاری شخصی به شدت از دستتان ناراحت و عصبانی است، بهتر است بی خود برای خودتان دشمن درست نکنید.

    آذر
    درحالی که روزهای خوب و آرامی را سپری می کردید، یک حادثه غیرمترقبه اوضاع روحیتان را بهم می ریزد. باید این حقیقت را بپذیرید که چنین حوادثی برای همگان رخ می دهد، باید حواستان باشد راهی پیدا کنید تا روحیه خود را نبازید. اگر به گوشه گیری ادامه بدهید، هم خودتان افسرده خاطر می شوید، هم به اطرافیانتان آسیب می زنید.

    دی
    وقتتان را با مطالعه ی کتاب یا رفتن به سینما پر کنید. با اخلاق تندتان معاشرت با دیگران این روزها به صلاحتان نیست. به زودی خبری دریافت می کنید که می تواند تأثیر زیادی روی روحیه تان بگذارد. از این فرصت استفاده کنید و خواسته دلتان را به طور منطقی مطرح کنید. آن چه به دیگران می گویید در یادشان می ماند.

    خودتان را درگیر بازی دیگران نکنید. قصدتان خیر است، اما شما از تمام جریان باخبر نیستید. نهایتاً پشیمان می شوید. از کسی که انتظار ندارید خبری خواهید شنید که خوشحالتان می کند. حواستان به سلامت یکی از اطرافیانتان باشد، حتی اگر به نظر شما مسأله مهمی نیست. به او اجازه ندهید بیش از حد به خودش بی توجهی کند. 

    اسفند
    قولى براى همكارى داده ايد، پاى حرف و قولتان بايستيد و تا جايى كه مي توانيد او را كمك كنيد. دست از لجبازى برداريد و با مسائل جدى تر برخورد كنيد. در رانندگى احتياط كنيد، خصوصاً اگر جايى را با عصبانيت ترك كرده ايد. پرونده يا مسأله اى كه فكر مي كنيد بسته شده، دوباره باز خواهد شد. حواستان را معطوف به جزئيات كنيد تا گره كار را پيدا كنيد.

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
     
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان