خانه

فال از 17 اسفند تا 23 اسفند 1392

  • فروردین : شما خیلی به هیجان و ماجراجویی علاقه ندارید. به خوبی از خواسته هایتان آگاهید و تا رسیدن به هدف دست از تلاش نمی کشید. شما ذاتا شخص شوخ و بذله گویی هستید حتی گاهی زیاده روی می کنید. اگر تصور می کنید که شخصی را با شوخی های بی غرض خود رنجانده اید خیلی زود اقدام به عذر خواهی کنید به زودی طرف مقابلتان حرف دلش را به شما می زند.

    ارديبهشت : شما از استعداد و ابتكار عمل منحصر به فرد و ويژه اي برخورداريد همين امر باعث مي شود كه برخي از اطرافيانتان حسرت داشتن زندگي شما را بخورند. اگر اين روزها دوستي فداكار و مهربان بوده ايد مراقب باشيد حرفي نزنيد كه پشيماني به بار بياورد. ممكن است تمايل وافرتان به دخالت در رفع يك مشكل سوء تعبير شود و موجب ناراحتي شما را به بار آورد.فال

    خرداد : از اتفاقات خوبی که در اطرافتان افتاده لذت ببرید.این روزها بیش از حد احساساتی عمل کردن ممکن است مشکلات و دردسرهایی برایتان به بار آورد.پس در هر جمعی که هستید خودتان را با آنها سازگار نمایید.این هفته ممکن است برای اثبات خودتان لازم باشد که تلاش بیشتری به خرج دهید.شما به راحتی با دیگران گفتگو می کنید تا افق اطلاعات و آگاهیتان را گسترش دهید.

    تیر : در تلاشیذ تا تعادل را در زندگیتان برقرار نمایید پیش از آن لازم است به اعصاب خود مصلت باشید به همسرتان به یک شزیک برابر بنگریید نه شخصی که مجیور یاشد همیشه فرمان بردارشما باشد هنگام اتخاذ یک تصمیم زمان دشوازی زا پبش رو خواهید داشت شما تنها بابهرگیری از عقل و عاقیت اندیشی می توانید این دوره بلا تکلیفی را پشت سر بگذاریید .

    مرداد : ممکن است از نظر سلامتی با مشکلاتی مواجه شوید !! .. شیوه های ارتباطی تان را عوض کنید تا از رفتار و عکس العملهای دیگران کمتر رنجیده خاطر شوید. اگر این روزها متوجه شدید یکی از عزیزانتان مخفیانه در مورد رفع مسائل شما دخالت کرده، عصبانی نشوید. شما بخوبی میدانید که قصد او خیر بوده، قدردان باشید و کمتر پرخاش کنید. آرامش وجودیتان بیشتر میشود.

    شهریور: به هنگام جرو بحث و مشاجره شما همیشه سفیر صلح هستید . این روز ها سرشار انرژی و شور زندگی هستید . صبر و حوصله به خرج دهید تا زمان مناسب برای افشای حقایق بیشتر فرا برسد . یک اتفاق تازه در زندگی عاطفی تان باعث می شود که همسرتان از شادی روی ابرها به پرواز در آید . اطلاعات بیشتری در مورد اطرافیان خود کسب کنید .

    مهر : تا جای ممکن تصمیمات مربوط به مسائل کاری خود را خصوصی ومحرمانه حفظ کنید شما بعدن میتوانید به راحتی و با صدای بلند در مورد موفقیت هایی که به دست اورده اید صحبت کنید اگر مایلید در رابطه با مسائل و روابط احساسی و عاطفی تان با دیگران صحبت کنیدمراقب باشید که اطلاعات زیادی ندهید دیگران از شنیدنشان لذتی نمیبرند.

    آبان : این هفته بهتر است قبل از دست زدن به هر کاری صبر و حوصله به خرج دهید.اگر قرصتی پیش آمد مشاور خوبی برای یکی از عزیزانتان باشید.صریح باشید تا بتوانید در تصمیم گیری به او کمک کنید.این اواخر مشکلات متعددی در محل کار گریبان گیرتان شده است.صبور باشید.گذشت زمان مشکلات را برطرف می کند.شخصی در راه دور منتظر تماس شما است.

    آذر : ظاهر افراد موجب جلب توجهتان می شود.این هفته بذله گوئی و شوخ طبعیتان فردی ویژه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.از سرسری گرفتن مسائل و مشکلات پیش آمده پرهیز کنید این یک بازی خطرناک است.اگر در رقابت با فرد دیگری هستید که در رابطه با خواسته ها و تمایلاتش بیشتر از شما صریح و بی پرواست جنبه احتیاط را کاملا رعایت کنید.

    دی : این هفته تا حدی حساس و آسیب پذیر خواهید بود , بطور اتفاقی غیبتی درمورد خود خواهید شنید در نتیجه آزرده خاطر میشوید . کینه هارا فراموش کنید.ترجیحاً در مورد شایعه هایی که میشنوید و نمیشود جلوی آنهارا گرفت پیش بروید . خوش بین باشید. این روزها برای شما سرشار از عشق و احساس خواهد بود . امیدوار باشید.

    بهمن : سعی کنید با خودتان روراست باشید.برای آنچه هنوز اتفاق نیوفتاده دلشوره نداشته باشید.از لحظاتتان نهایت استفاده را ببرید و به توانائیهایتان ایمان داشته باشید.شما به تنهایی قادر به انجام هر کاری هستید.برای دست یابی به آرامش از نه گفتن نترسید.شما از این شانس برخوردارید تا افرادی دورتان جمع شوند که به شما بسیار بها می دهند.

    اسفند : شما سرشار از صبر و حوصله و شکیبایی هستید .این هفته ممکن است مشتاقانه رازهایی از زندگی تان را فاش کنید تا علاقه فرد مورد نظرتان را بدست آورید .تا جای ممکن از پند و اندرز دوستان استفاده کنید و به دنبال راه های میان بر و فرعی نباشید.به زودی فرصت آشنایی با فرد جدید و ویژه در اختیارتان قرار می گیرد.خوش بین باشید.

    اختصاصی سایت زیباکده
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان