خانه

فال 10 تیر تا 17 تیر

  • فروردین
    اين هفته مراقب باشيد با دوستي كه به شما نیاز دارد بد رفتاری نكنيد. اگر نمي توانيد كاری برايش انجام دهيد، با رفتار تندتان باری به دوشش اضافه نکنید. برای خودتان اهداف مشخص و بلند مدت تعيین كرده و آن ها را بنويسيد تا اين همه انرژی تان را براي انجام كارهای بيهوده هدر ندهید. به تازگی با شخصی آشنا شده و یا می شوید كه شما را وارد یک ماجرای احساسی مي كند. فال 3 تیر تا 10 تیر

    ارديبهشت
    يك اشتباه را چند بار مرتكب شدن، فقط عمرتان را تباه مى كند. به راهى كه مى دانيد غلط است وارد نشويد. اجازه ندهيد شخصى تحريك يا اغفالتان كند تا از زير زبانتان حرف بكشد. به سر و وضع خود بيشتر توجه نشان داده و براى خودتان خرج كنيد. قبل از قضاوت شخصى، خودتان را جاى او قرار دهيد؛ اگر باز هم به نظرتان مقصر است، او را دعوت به گفتگو، و گله و دلخورى خود را مطرح كنيد.

    مدت هاست که به این نتیجه رسیده اید که جاه طلبی ها و بلند پروازی های دیگران شما را خسته می کند و ارزش و اهمیت خود را از دست داده. این روز ها الویت شما در زندگی رسیدن به آرامش و تعادل بیشتر در زندگیست. زمان آن فرا رسیده است که تصمیمات مهمی در این رابطه بگیرید. بدون اینکه خواسته باشید با بی تفاوتی هایتان یکی از دوستان خود را رنجانیده اید، سراغی از او بگیرید.

    درگیری ها و خستگی مفرط این روزها شما را به جایی رسانده که دلتان می خواهد تمام قول هایی که به دیگران داده بودید را فراموش کرده و تمام روز در خانه و پشت درهای بسته بمانید. بهتر است کمی دیگر هم تحمل کنید. چرا که اگر به وعده هایی که داده بودید عمل نکنید مجبور خواهید شد بهای سنگینی برای آنها بپردازید و به شدت پشیمان خواهید شد. از دست دادن کسی یا چیزی شما را می ترساند.

    به جایی دعوت شده و بی میلی به حضور در اجتماع و ترس رویارویی با شخصی مردد و دو دل هستید. کسی که باید نگران این رویایی باشد شما نیستید. در مورد پیشنهادی که به شما خواهد شد بهتر است از بالا به موضوع نگاه کنید و رفتاری منطقی داشته باشید. حالا که فرصت دارید کارهای نیمه کاره را پیش از آنکه کلافه تان کند تمام کنید. برای استراحت و وقت گذراندن با دوستان وقت خواهید داشت.

    اجازه ندهید انرژی منفی شخصی در اطرافتان روی ذهن شما اثر بگذارد. پیشرفت کاری را که آغاز کرده اید به آن سرعتی که شما انتظارش را داشته اید نیست. اما شک نکنید که پشتکار و اراده ی شما بالاخره نتیجه خواهد داد. مجبور خواهید شد در مورد رابطه ی عاطفی خود تصمیم گیری مهمی کنید. این کار برایتان چندان راحت نخواد بود. اما شما به این نتیجه رسیده اید که در این رابطه جای چیزی خالیست.

    .ريشه اصلى مشكل پيش آمده براى شما در احساس عدم استقلال و آزادى عمل شماست قبل از هر كارى بهتر است سعى كنيد به ريشه اين مشكل خود پى ببريد. در رابطه با تصميمى كه بايد بگيريد يا امضاء يا قراردادى كه بايد انجام بدهيد، اگر بخواهيد بيش از اين وسواس بخرج بدهيد تا به خودتان بياييد، فرصت و زمان را از دست داده ايد. كمى دست بجنبانيد، زندگى براى هيچ كس صبر نمى كند.

    در رابطه با زندگي عاطفي تان از شما خواسته شده كه قولي داده و يا مسئوليتي را بپذيريد، در حالي كه شما از آن فراري هستيد، اين بار راهي براي فرار از اين چالش وجود نخواهد داشت. طي اين هفته مجبور خواهيد بود در جلسات متعدد كاري شركت كنيد و خودتان را نشان بدهيد تا ثابت كنيد براي مقامي كه به شما پيشنهاد شده و يا خواهد شد بهترين انتخاب هستيد. بهتر است راهي پيدا كنيد تا مسائل را با هم قاطي نكنید.

    ﺍﯾﻦ ﺍﻭﺍﺧﺮ ﺍﺯ ﺻﺒﺢ ﮐﻪ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ ﻫﺰﺍﺭ ﻭ ﯾﮏ ﺍﯾﺪﻩ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺑﺒﺮﯾﺪ ﺩﺭ ﺳﺮ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺩﺍﺷﺖ. ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﯾﮑﯽ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻭ ﻋﻤﻠﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﻣﯽ ﺁﯾﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯿﺪ ﺟﺰ ﺑﺎﺩ ﻫﻮﺍ ﻫﯿﭻ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺘﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ. ﺣﻮﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﺷﺨﺺ ﻋﺰﯾﺰﯼ ﺩﺭ ﺍﻃﺮﺍﻓﺘﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ، ﮔﺮﭼﻪ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺑﯽ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺍﻭﺍﺧﺮ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﺶ ﺭﺍ ﺟﺮﯾﺤﻪ ﺩﺍﺭ ﮐﺮﺩه.

    كارى نكنيد كه نتوانيد جبرانش كنيد. وقت آن رسيده كه به خود تلنگرى بزنيد. دنيا حول محور شما نمي چرخد. با خودخواهى دوستان خود را از اطراف خود پراكنده نكنيد. بهتر است براى رفع مشكل پيش آمده هرچه زودتر راه حلى پيدا كنيد و يادتان باشد در انتخاب روشتان آسان ترين راه حل براى خودتان را انتخاب نكنيد، چون جواب نمي دهد.

    جواب نامه يا پيغامي را هرچه زود تر بدهيد. با مسدود نمودن مطلب براي خودتان زمان نمي خريد. حرف زدن با دوستان قديمي تان در موردخواسته ها و اهدافتان به شما كمك زيادي مي كند. در واقع وقتی افكار و احساسات خود را به زبان می آوريد، خود تان هم درك روشن تري پيدا خواهيد نمود و براي آن چه مدت هاست براي به دست آوردنش فكر شما را مشغول كرده، به درستي برنامه ريزي كنید.

    بهتر است با طرف مقابلتان صادق باشيد. بى ميلى در رفتارتان روى رابطه عاطفي تان تأثير منفى خواهد گذاشت. مراقب رفتار و گفتار خود باشيد. احساس مي كنيد يك انرژى بازدارنده جلويتان را گرفته و نمي گذارد احساس رضايت كافى از رابطه تان داشته باشيد. اين احساس شما مي تواند به خاطر ترس از شدت طرف مقابلتان باشد. يادتان باشد همه شكل هم نيستند.
    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان