خانه

فال از 20 تا 26 دی

  • فروردین:شما بسیار فعال و درعین حال احساساتی هستید.از هر انگشت شما صد هنر میریزد ولی افکارتان متمرکز نیست.متاسفانه از اینهمه هنروفعالیت بهره ای را که باید ببرید نمیبرید.در دوستی با گذشت هستید.اما اجازه ندهید از اخلاق خوبتان سواستفاده کنند.شما تجربه تلخی را پشت سر گذاشته اید و متوجه شده اید که به هر کسی نباید اعتماد کرد

    اردیبهشت: شما متواضع، خوش اخلاق و خونگرم هستید و خیلی ها برای مشورت نزد شما می آیند. اخیراً چند اتفاق خوب و بد برای شما رخ داده که به خیر گذشته است. مراقب خود و خانواده تان باشید تا آسیبی به شما نرسد. فرصتی برای مطالعه پیدا می کنید، ازآن استفاده فراوانی ببرید. به هر ترتیبی که می توانید مقدمات یک آشتی را فراهم کنید.فال

    خرداد:کمتر کسی می تواند حقیقت وجودی شما را درک کند و شما را بشناسد .گاه خشک و سخت گیر هستید گاه مهربان و انعطاف پذیر به همین دلیل گاهی مجبور به شرح نیات خود می شوید .شما به عادات خود سخت پایبند هستید و در دوستی ها بسیار ثابت قدم .در چند روز آینده پیشنهادات مختلفی به شما داده خواد شد به جز یکی از موارد بقیه را رد کنید.

    تیر:درجه خوشبینی و اعتماد شما به دیگران بسیار بالاست و به همین سبب هم خیلی زود طعمه فرصت طلبانی میشوید که همیشه دورو بر شما هستند.قصد انجام کاری را دارید اگر آنرا مدتی به تعویق بیاندازید به نفع شماست مطمئن باشید با کمی تغییر روش میتوانید تفاوتهای اساسی در زندگیتان بوجود بیاورید .متاسفانه کارهایتان را بدون برنامه انجام میدهید.

    مرداد: بزودی یک پیام یا خبر برای شما میرسد که خیر است شما شخصی درونگرا هستید که نه وارد جمعی میشوید و نه اجازه میدهید کسی سکون قلبتان را بشکند چشمهایی نگران شما هستند بدون آنکه شما کوچکترین نگرانی برای آنها داشته باشید بزودی در یک فعالیت گروهی در زمینه اجتماعی یا فرهنگی شرکت خواهید کرد. مراقب رفتارتان باشید اما ذهنتان را بیش از حد مشغول نکنید

    شهریور:جذابیت های ظاهری زود گذر را برای خودتان چندان بزرگ جلوه ندهید به هر حال این جذابیت ها تمام می شوند اگر قصد جدایی و گسستن پیوند زندگی مشترک را دارید مدتی تامل کنید به نفع شما خواهد بود .برای تشکیل خانواده اما حاجت هیچ استخاره ای نیست.نتیجه عملی که در گذشته بسیار دور انجام داده بودید در نهایت غافلگیری این روز ها به گوشتان می رسد.

    مهر:آرزویی برای یکی از افراد خانواده خود دارید، طی چند روز آینده به این آرزو خواهید رسید.احتمال دارد که برای مدتی از خانواده و یا منطقه ایی که در آن زندگی می کنید دور شوید. از یک نگرانی طولانی رها یی خواهید یافت خاطرتان به دلیل جروبحث با یک دوست مکدر شده اما او از هم اکنون به فکر عذرخواهی از شماست ذهن خود را چندان مشغول این مطلب نکنید.

    آبان : شما حسابگر خوبی هستید در دوستی مانند برادر رفتار می کنید اما در معاملات مانند بیگانگان ذوق خوبی دارید و با استعداد زیادی که دارید موقعیت شناس خوبی نیز هستید اگر چه متاسفانه گاهی هم کمی احساساتی و مغرور میشوید در آینده ای نزدیک به یک سفر غیر منتظره خواهید رفت به زودی مسافری نیز به خانه تان خواهد آمد هیچ معامله ای را بدون مشورت با خانواده انجام ندهید

    آذر: مژده که مسافری در راه دارید که تا به حال او را ندیده اید , او همراه خود خیر و برکت دارد , شما با داشتن قلب پاک و نیت مهربان محبوب دل ها هستید نصیحت یکی از دوستانتان باعث می شود تا از یک مقطع حساس بدون خطر و با موفقیت گذر کنید , خود را اماده ی چند حرکت تازه کنید که افق های جدیدی پیش روی شما گشوده خواهد شد .

    دی:قلبی بسیار  حساس دارید و هیج گاه نتوانستید خود را عوض کنید.متاسفانه افرادی که ادعای دوستی با شما را دارند از سادگی شما سو استفاده می کنند.به خاطر کارهای خوبی که انجام داده اید به زودی پاداش خوبی دریافت خواهید کرد.در گیر شدن با مسایل پیش پا افتاده به شما اجازه ی فعالیت های بزرگ را به شما نمی دهد.با هم فکری می توانید به اهداف خود برسید.

    بهمن: در دوستی و دوستیابی افراط نکنید ، قدرت تخیل شما بسیار قوی است و اگر در اجرای برنامه هایتان موفقیت چندانی بدست نمی آورید به این دلیل است که زیاد ازین شاخه به آن شاخه می پرید، تلاش های شما بدون ثمر نخواهد ماند، از وقت و زمان بیشتر و بهتر استفاده کنید، قول و قراری که با شما گذاشته شده کاملا اجرا خواهد شد ازین بابت شکی به خود راه ندهید.

    اسفند: درآینده تغییرات اساسی در زندگیتان خواهید داشت ، روی پای خود ایستادن خوب است به شرط آنکه قدر تکیه گاهی را که دارید نیز بدانید. دوستی های پوشالی و کاذب را فراموش کنید کارهایتان را براساس اصول و قواعد انجام دهید. گرفتاریهای کوچک خیلی زود و با درایت و صبر برطرف می شوند. به زودی هدایای فراوانی دریافت خواهید کرد.

    برچسب ها
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان