خانه

فال از 27 اردیبهشت تا 2 خرداد 1393

  • فروردین : در بین اطرافیان شما شخصی نیاز به توجه بیشتری دارد واگرنه ممکن است مشکل ساز شود این هفته عشق واحساس شوکوفا میشود بنابراین آماده باشید راهی پیدا کنید تا همگی راضی باشند به خواسته های خانواده وکارتان تعادل برقرار کنید اکنون زمان مناسبی است که هر نوع مشکل خانوادگی را که بر دوشتان سنگینی میکند حل کنید با خرید یک گل به خانه بروید.

    اردیبهشت : شما توان آن را دارید که دیگران را مجبور کنید کارهای را که می خواهید انجام دهند اما این کار همیشه تاثیری به همراه ندارد سعی کنید در پذیرفتن مسولیت افراط نکنید حتی اگر برایتان جالب باشد اگر سعی کنید در حد توانتان کار کنید به مراتب موفق تر خواهید بود در محل کارتان شاهد اتفاقات غیر منتظره خواهید بود پاسخ به نامه ها را عقب نیندازید. فال

    خرداد : اتفاقات اطرافتون به شما کمک می کنید که تاتصمیمتان را راسخکنید و مجبورتان میکنند تا راهتان را تعیین کنید بدون اینکه متوجه شوید که می توانید از جذابیت خود استفاده کنید وباعث شوید که دیگران نتوانند قذائت یا از خود دفاع کنند ممکن است به سختی بپذیرید که چقدر تاثیر گذارید اما شاید زمان مناسبی باشد که متوجه شوید که چه اندازه می توانید قوی باشید.

    تیر :این هفته معلومات عمومیتان به شما کمک میکنندکه کلمات صحیح را به زبان بیاورید واین بسیار به دردتان میخوردبه خصوص اگر باید درجایی صحبت کنیدشما به این مسئله به خوبی آگاهید که چقدرمهم است تاثیر خوبی روی دیگران بگذاریدالبته این به آن معنا نیست که خودتون نباشیدهرچه بیشتر خودتان باشید بیشتراحساس رضایت میکنید ودیگران نیز احساس بهتری به شما دارند.

    مرداد : اکنون کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید صبور باشید تا بتوانید طرح‌هایتان را اجرا کنید در انتظار به دست آوردن اطلاعات مهمی‌ هستید و اکنون اگر کمی‌ بیشتر صبر کنید فرصت بهتری برای موفقیت خواهید داشت.متاسفانه یک نفر از اعضای خانواده از دست شما به شدت ناراحت است.یادتان باشد این کاملا به خودتان بستگی دارد که چگونه آرامش را دوباره به خانه برگردانید.

    شهریور : اگر مجرد هستید این هفته باید بیرون بروید زیرا احتمال اینکه شخص مناسبی را ملاقات کنید بسیار زیاد است. در خانه ننشینید و از تنهایی خود گله نکنید،گاهی اوقات آسان گیری باعث می شود تا مسائل راحت تر حل شوند اما یک شبه این اتفاق نمی افتد.اگر از قصد و نیت دوستان و همکاران مطمئن نباشید حتما در زمینه ی مسائل مالی با اختلافاتی رو به رو خواهید شد.

    مهر : این هفته ممکن است شماباعث یک برخورد شوید.نگران نباشید به یکباره شما متوجه خواهیدشدکه تمام صداهاخاموش می شودوبه روشنی می توانید راه جلوی خود را ببینید.ممکن است مجبورشویداشکهایتان را پاک کنیداما شما حداقل اکنون می دانیددقیقا مهمترین چیز برای شما چیست و چه کسی می خواهد با امیدهای شما شریک شود و با شما هم روبا شود.با گذشت باشید..

    آبان : فرصت های زیادی برای ایجاد تغییرات دارید. برای گرفتن تصمیم مهمی کمی شک و تردید دارید. باید از شجاعتتان استفاده کنید. دوستان و آشنایان کمی بی حوصله و عصبانی هستند. اگر از آنها درخواستی دارید بهتر است یک هفته صبر کنید. اتفاقات این هفته از شما فردی بسیار جدی میسازد. هرگونه نگرانی و مشکلی که در پس ذهن شما وجود دارد این هفته خود را نشان می دهد.

    آذر : حفظ خون سردی چندان ساده نخواهد بود زمانی‌ که یک نفر از حد خود تجاوز کرده و در اتهامات عجیب خود زیاده روی می‌کند ،شما نمی‌دانید به او بگویید که اینقدر اشتباه نکند یا اینکه کاملا سکوت اختیار کنید  وگرنه ممکن است شما هم خود را در میان سخنان تند و تیز بیابید.در صورتیکه عکس‌العمل شدیدی نشان دهید نتیجه ش بر خلاف انتظارتان خواهد بود.

    دی‌ : وقتی‌ را برای فکر کردن به کارها و زندگیتان اختصاص دهید.احتیاج دارید جایی بروید که آزادانه فکر کنید و مجبور نباشید ایده‌های اطرافیان را را در ایده‌های خود دخالت دهید.اواسط این هفته کمی‌ زورگو و عجول خواهید شد سعی‌ کنید خود را کنترل کنید.اگر موضوعی به طور اشتباه برداشت شده است همین الان آن را درست و رفع سؤ تفاهم کنید.

    بهمن : شما سرشار از انرژی هستید و از بودن با افراد مختلف لذت میبرید.اکنون شما خواهان آن هستید که کسی‌ شما را راهنمایی کند و باعث شادی و خنده‌ شما شده و بخش شاد قلب شما را به خودتان و دیگران نشان دهد.پس امیدوار باشید و راه را برای آشنایی‌های جدید باز کنید این هفته برای.استراحت و آرامش بسیار عالیست به خصوص اگر در حال حاضر نگران برخی‌ از مسائل در زندگیتان هستید.

    اسفند : اگر اخیرا مسائل قانونی شما را اذیت کرده است اکنون میتوانید.استراحت کنید و از بعضی‌ مذاکرات که مدتهاست طول کشیده است اکنون خود به خود حل میشوند.همیشه مثبت اندیش باشید، یک دوست واقعی‌ از شما سوالی نمیکند که دروغ بشنود و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهد که کسی‌ متوجه دروغه شما بشود بنابراین به این دوست خود بفهمانید که از سوال پرسیدن و کنجکاوی او خوشتان نمی‌آید.

    اختصاصی سایت زیباکده

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان