خانه

فال 3 تیر تا 10 تیر

  • فروردین
    در موقعيتی قرار گرفته ايد كه بايد از بين دو چيز يكی را انتخاب كنيد. زندگی کوتاه تر از آن است که فکر می کنید. گاهی در زندگی باید به دنبال دلتان بروید. قدر سلامتی خود را بدانید و شاکر باشید. به کسی وعده ای داده بودید و او هر روز را در انتظار جواب شما می گذراند. او را از این وضعیت بیرون بیاورید. در مورد مسئله ای با کسی که دوستش دارید به تندی رفتار کرده اید. فال 3 تیر تا 10 تیر

    ارديبهشت
    در اينكه در مورد مسأله كارىِ پيش آمده حق با شماست، شكى نيست؛ اما لزومى ندارد براى اثبات حرف هايتان به ديگران پرخاش كنيد. اين روزها شما با هيچ كس شوخى نداريد. استوار و محكم، سخت گيرتر از گذشته، از حد و مرزها و محدوديت ها خواهيد گذشت. شما بالاخره ياد خواهيد گرفت كه چگونه بين انجام درخواست هاى ديگران و نيازهاى خودتان، تعادل برقرار كنید.

    .شما نمی توانید یک فرد خود خواه باشید، اما فرمانبردار خواست های دیگران نیز نمی شوید. روز های بسیار شلوغ و پر مسؤليتي در انتظار تان است تا می توانید از آرامش روزهایتان لذت ببرید و به یک سفر تفریحی بروید. شما برای رسیدن به جایگاه فعلی خود در زندگی به سختی تلاش کرده اید، اجازه ندهید خستگی ها و فشار منجر به تصمیم اشتباهی شود.

    یادتان باشد که شما حق انتخاب دارید، این هفته زمان مناسبی است تا گذشته را مرور کنید، آرزوهایتان را مورد ارزیابی قرار دهید و واقعا دریابید که در زندگی به دنبال چه چیزی هستید. شما باید اهداف مشخصی در زندگی برای خود انتخاب کنید، حتی اگر مجبور باشید تغییراتی در ادمه روابطتان با دیگران ایجاد کنید. شخصی با انرژی منفی را از اطرافتان دور کنید.

    تصمیمتان را گرفته و راهی را انتخاب کرده اید، اما حالا دچار سردرگمی شده اید، نگران نباشید کسی که شما را وارد این راه کرده به شما کمک خواهد کرد و راهنمایتان خواهد شد. از کسی که انتظارش را ندارید حرفی را می شنوید که برای شما بسیار با اهمیت خواهد بود، این مکالمه می تواند سرآغاز برقراری یک رابطه عاطفی زیبا باشد.

    مسايل عاطفي و خانوادگي باعث آشفتگي شخصي نزديك به شما شده، تحت هيچ شرايطي خود را وارد اين ماجرا نكنيد، تنها كافي است نظر خود را با او در ميان گذاشته و واقعت هايي كه خودش قادر به ديدن آن ها نيست را به او گوش زد كنيد. در حين صحبت كردن با شخصي ناگهان براي مشكل خودتان راه حل پيدا خواهيد كرد، شنوا باشید.

    لازم است کمی در برابر ناملایمات زندگی تحمل داشته باشید. به خاطر بعضی مسائلی که در این روزهای اخیر برایتان رخ داده است کمی دچار سردرگمی شده اید. انجام کاری به شما سپرده شده بی آنکه دستورالعمل های لازم را در اختیارتان قرار دهند. عاقلانه تر این است که کاری را که بلد نیستید انجام ندهید تا مجبور به عذرخواهی نباشید. سری که درد نمی کند دستمال نبندید.

    عزيزي را از دست داده ايد و هنوز با موضوع كنار نيامده ايد. فصل تازه اي در زندگيتان رقم خواهد خورد. روياهايي كه از دوران كودكي داشته ايد و با شما بزرگ شده اند به واقعيت تبديل مي شوند. با نامه يا خبري كه به دستتان مي رسد صفر يا صد برخورد نكنيد. كمي صبر كنيد و با انعطاف بيشتري جواب بدهيد. شما از اين مطلب مي توانيد به نفع خود بهره ببريد.

    غرور خط قرمز ديگران است، از آن عبور نكنيد و غرور كسي را جريحه دار نكنيد. اگر دلتان نمي خواهد مردم شما را كسي قلمداد كنند كه از ديگران استفاده اش را مي كند و بعد دنبال كار خودش مي رود، بهتر است خلافش را هرچه سريع تر ثابت كنيد. موفقيت را به هر قيمتي نبايد به دست آورد، شما مهربان هستيد، اجازه ندهيد فشار كاري شما را از وظايفتان غافل كند.

    برای پروژه بزرگی که در ذهن دارید از همین حالا برنامه ریزی کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید. این اواخر شخصی که برایتان اهمیت زیادی دارد با شما به سردی رفتار می کند. با این که شما انتظار چنین رفتاری را از او ندارید، بهتر است فوراً اعتراض نکنید. به دنبال دلیل این سردی اگر باشید، به نتیجه بهتری خواهید رسید. دلتنگی هایتان به پایان خواهد رسید.

    به زودی قراردادی را امضا خواهید کرد که برایتان همراه با برکت و شادی است. اندکی صبور باشید. شما برای راهنمایی کردن شخصی پیش قدم می شوید و می خواهید با تمام تجربیاتی که دارید او را با واقعیت روبرو کنید، شاید بهتر باشد در مواردی که از جزییات با خبر نیستید با کلی گویی، شخصیت خودتان را جلوی او زیر سوال نبرید. در حفظ رازی که ناخواسته از آن با خبر شدید امانت دار باشید.

    از شخصی که برایتان بسیار عزیز و از شما دور است، همین امروز یک خبر بگیرید. احساس بهتری خواهید داشت. اگر با چشمان باز انتخاب کردید که وارد بازی عاشقانه ی غیر متعارفی بشوید حالا قبول کنید که پای لرزش هم بنشینید. راهی برای خلاصی خودتان از این همه فشار این روزها در اطرافتان پیدا کنید. این روز ها گذراست، اما بهتر است با یک مشاور هم مشورت کنید.

    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان