خانه

فال 31 تیر تا 7 مرداد

  • فروردین
    ممکن است این روزها با یک مشکل عاطفی برخورد کنید، اما از این مرحله عبور خواهید کرد. در یک مورد خاص احساس سرگشتگی می کنید، پرسش و تحقیق کرده اید، اما پاسخ لازم .را دریافت نکرده و هنوز نتوانسته اید تصمیم خود را بگیرید. چهره زیبا در زندگی شما نقش مؤثری را بازی خواهد کرد. اگر توجه شما به امور مربوط به خودتان باشد توفیق تان بیشتر از گذشته خواهد بود. فال 31 تیر تا 7 مرداد

    ارديبهشت
    این اواخر به خاطر آن چه که ساده دلانه انجام داده اید، بار ملامت نادانان هم تحمل کرده اید. بدانید که فقط نیت شما مهم است، به هر طرف که رو کنید قطعاً بعضی ها دوست یا دشمن شما خواهند بود. ارتباط شما با خانواده، تعهدتان نسبت به آن ها و تکیه بر تلاش خودتان، کار گشای شما خواهد شد. در مورد تصمیمی که در سر دارید صرفاً حقایق و واقعیت های موجود را در نظر بگیرید.

    خود را دوباره درگیر بازی های احساسی نکنید. ضرورتی ندارد برای رسیدن به آن چه در نظر دارید بیش از حد معمول در باره اش با دیگران سخن بگویید. تلاش خودتان کافیست. در مورد شخصی که این روزها حواس شما را به خودش معطوف کرده، نکته مهم این است که فقط ظواهر و آوازه اش شما را جلب کرده، شما هنوز به باطن و ارزش های حقیقی او آن طور که باید و شاید پی نبرده اید.

    شما ظاهراً فردی قانع به نظر می رسید، اما عملاً دنبال بهترین های دنیا هستید که هیچ مشکلی ندارد. فقط متوجه باشید عمر همه ی ما در حال گذر است، مبادا برای رسیدن به خواسته هایتان اطرافیان را دل .آزرده کنید. به یک همدم و هم دل قناعت کنید و توجهتان را به جلب رضایت او و هم آوایی با او معطوف کنید. تأکید بر اشتباهاتتان شما را از چشم دیگران می اندازد.

    از لحاظ کاری اگر قدر موقعیتی که پیش آمده را بدانید و از آن درست بهره برداری کنید، موفقیتتان چند برابر خواهد شد. در مورد موضوع مهمی با شما صحبت خواهد شد. شما باید رازدار باشید و با احدی این موضوع را در میان نگذارید. در مورد تصمیم کاری که گرفته اید مطمئن باشید، با کمی صبر و تلاش به هدفتان خواهید رسید. تسلیم یأس نشوید. ارتباطات سالم کلید حل مشکلات و خواسته های شماست.

    برای پشت کارتان به خودتان آفرین بگویید. پایداری و استواری شما موجب می شود به زودی به هدفتان برسید. از گوش دادن به نقل قول های دیگران بپرهیزید تا به تلاش خود ادامه دهید. حتی به شنیده ها اعتنا نکنید، احساس شما زییا و عمیق است، فقط تلاش بیشتری می طلبد تا به سود برسید. مشورت با دیگران نشانه ضعف شما نیست، بلکه نشانه هوشمندی شماست.

    این اواخر به شدت احساس عدم رضایت از شرایط زندگی تان دارید. خوشبختانه تکیه گاهی در زندگی تان هست که می توانید از وجود او برای رفع این احساس استفاده کنید. حرف و درد دلتان را به او بگوئید، پاسخش به شما مثبت خواهد بود، او می تواند راه حل منطقی و عملی پیش پایتان بگذارد، اگر چه شما نیاز مادی به او ندارید، اما صدایش بزنید. از کارهای بیهوده بپرهیزید.

    :آن چه در نیت شما بوده است به زودی اتفاق خواهد افتاد. آینده ای بسیار روشن برای نیتتان پیش بینی می شود. کلید تکمیل موفقیت های شما در کمک گرفتن از اشخاصی است که در زمینه کارشان حرفه ای هستند. در مورد مسئله ای احساسی انتظار نداشته باشید فوراً به خواسته خود برسید. پستی و بلندی داشتن زندگی عامل مهمی برای رشد و شکوفایی احساستان هست.

    از شنیدن حال و روز شخصی تعجب می کنید. امیدوار و خوش خلق بمانید، درست است که روند پیشرفت کمی برایتان کند بوده است، اما دلسرد نشوید. به زودی این روند به روی غلتک خواهد افتاد. برای خودتان فرصت ایجاد کنید و از آن استفاده کنید. برای این که به نتیجه دلخواهتان برسید باید دیگران را نیز در رسیدن به اهدافشان یاری کنید. روزمرگی می تواند مانع پیشرفت شما بشود.

    وقت آن رسیده که نسبت به اتفاقاتی که در اطرافتان رخ می دهد کمی ریز بینانه بنگرید. اطلاعاتی که در این زمینه نیاز دارید در دسترس است، تنها لازم است کمی دقت کنید. اوقات خود را با فکر به اتفاقات گذشته تلف نکنید، با این رویه آینده را نیز از دست خواهید داد. برای این که به مقصود خویش برسید نیازی به درگیری نیست، تنها لازم است با استفاده از توانایی های ذاتی و با آرامش پیش بروید.

    خبری خواهید شنید و لبخند بر لبانتان نقش خواهد بست. ولخرجی را کنار بگذارید، به زودی مزد پشتکار و سخت کوشی خود را خواهید گرفت. با چالشی روبرو خواهید شد که با کمی ریسک کردن می توانید از عهده اش بر آیید و ارزش ها و توانایی های خود را به اثبات برسانید. مراقب رفتار اطرافیانتان باشید و دوست را از دشمن تشخیص دهید. یک دوست خوب با شما صادق است.

    براى عملى كردن پروژه اى كه در سر داريد از سختى هاى راه هراس به دل راه ندهيد. مبارزه نفس گيرى با شخصى خواهيد داشت كه با درايت و دور انديشى از پس آن بر خواهيد آمد. از شخصى جواب نه مي شنويد كه نبايد موجب پريشانى شما شود. به خود اعتماد كنيد و اين اطمينان را به خود بدهيد كه از عهده هر كارى بر خواهيد آمد. براى رسيدن به هدفتان بايد دل را به دريا بزنيد. اميدوارم كه هميشه خوش باشيد.


    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان