خانه

فال 7 مرداد تا 14 مرداد

  • فروردین
    خانه اتان پر از شادی و پرجنب و جوش خواهد شد. در مورد نیتی که در سر دارید با کسانی که برای شما دل می سوزانند مشورت کنید. فرصتی برای جبران اشتباهی پیدا خواهید .کرد، این فرصت را از دست ندهید در برابر سختی ها مقاوم باشید، به اطراف خود خوب دقت کنید و با دوراندیشی، زندگی بهتری برای خودتان بسازید. شخصی همان طور که ادعا می کند، به فکر شماست. او را باور کنید! فال 7 مرداد تا 14 مرداد

    ارديبهشت
    در رسيدن به هدفتان عجله نكنيد؛ باعث بى نظمى در كارهايتان مى شود. به موضوعى فكر مى كنيد كه بر آينده ی شما تأثير خوشايندى خواهد گذاشت؛ كمى جدى باشيد. بى گدار به آب نزنيد. ديدارى دلنشين خواهيد داشت. آسوده خاطر باشيد؛ خبرى خوش از راه مى رسد. اين روزها ممكن است از نظر مادى در تنگنا قرار بگيريد. انتقاداتى از شما مى شود، بهتر است هيچ عكس العملى نشان ندهيد.

    هر چه زودتر خودتان برای آینده تان تصمیم بگیرید و نگذارید برای آینده شما تصمیم بگیرند. یکی از نزدیکان ناراحتتان کرده است. حق با شماست، اما بگذارید گذشت زمان مشکلات را حل کند. یک تحول اساسی در راه است که باعث می شود بسیاری از مشکلات اقتصادی تان حل شود. حسد و کینه را کنار بگذارید. کسب تجربه جدید خوب است، به شرط آن که با احتیاط قدم بردارید.

    .مشکل شما این است که نمی دانید شریک زندگی یا دوستانتان را انتخاب کنید. فعلاً اقدام برای معامله ای نکنید که نه تنها برایتان سودی ندارد، بلکه ضرر هم به شما می رساند در انجام کارهایتان صبر و درایت کنید. صبر و گذشت زمان مشکلات شما را برطرف می کند. اگر به او قولی داده اید، به آن عمل کنید، چشم انتظار شماست. از روی احساسات عمل نکنید. صادق باشید.

    شخصی به شما حرف های ناراحت کننده ای خواهد زد که احساساتتان را جریحه دار می کند. این حرف ها حرف دلش نیست، بلکه مشکلات اقتصادی باعث شده تا چنین سخنانی را بگوید. به سلامتتان بیشتر توجه کنید. در روزهای آینده مطلبی ذهن شما را مشغول خواهد کرد. کمی زمان بگذارید و خودتان را به خطر نیندازید. به دیگران هم فکر کنید و تنها به فکر خودتان نباشید. از روی احساسات تصمیم نگیرید.

    خبری مسرت بخش به گوشتان خواهد رسید. مواظب رفتار خود باشید تا در تنگنا قرار نگیرید. شما همان قدر که جدی هستید، همان قدر هم زود اعتماد می کنید و این به نفعتان نیست. ناراحتی های گذشته را فراموش کنید. منتظر خبر خوبی در رابطه با یکی از نزدیکانتان باشید که ارتباط مستقیمی با شما دارد. ایدۀ جدیدی در ذهن دارید، در برابر حقیقت چشمتان را باز کنید.

    مسیری که برای زندگیتان در نظر گرفته‌اید دوباره مرور کنید. پس از سال ها تماسی با شخصی خواهید گرفت که همچنان منتظر است. به زودی خبری به شما گفته خواهد شد، آن را به فال نیک بگیرید. به حرف های پدر و مادرتان توجه کنید، آن ها در مورد موضوعی با شما صحبت می کنند که درباره‌اش تحقیق کرده‌اند. خودخواهی و انزواگرایی را کنار بگذارید تا روزگار برایتان دلنشین شود.

    به دستان مهربانی که روزی در زمان نیاز به شما یاری داده اند فکر کنید و شما هم دست خود را به سوی او دراز کنید. شخصی را که عمیقاً پشیمان است ببخشید. پیشنهادی به شما می شود که سرشار از برکت است. برای رسیدن به نیتتان عجله نکنید، هر چه قسمت باشد همان می شود. شخصی در اطرافتان به زندگی شما حسادت می کند. گذشته ذهن شما را تحت تأثیر قرار می دهد، به گذشته فکر نکنید.

    اگر کسی را دوست دارید، این علاقه را به باد فراموشی نسپارید. در راه انجام کار خیری، قدم بردارید. مواظب اطرافیان باشید، خوشبین بمانید، بدبینی شما را از هدفتان دور می کند. بی محلی شما، شخصی را کلافه کرده و ممکن است از کوره دربرود! صداقت را در انجام کارهایتان فراموش نکنید، کلید رسیدن به هدفتان است. این هفته به هیچ عنوان معامله ای انجام ندهید.

    اگر این روزها احساس کسالت و افسردگی می کنید، از خانه بیرون بزنید. طی چند روز آینده یک ملاقات مهم خواهید داشت. مشکلات در حال حل شدن هستند، بیهوده احساس نگرانی و اضطراب می کنید، دخالت بی جای یکی از اطرافیان مانع از آن می شود که بتوانید به طور مستقل در مورد مسئله ای مهم تصمیم بگیرید. فرصت آشنایی با شخصی برایتان پیش خواهد آمد که شما را در موقعیت جدیدی قرار می دهد.

    دريافت يك هديه شما را خوشحال مي كند. روز هاي شرين براي شما در راه است. در قول دادن به ديگران اول توان خود را بسنجيد، وعده هاي بي عمل از اعتبار شما مي كاهد. به كسي كه عاشقانه شما را دوست دارد توجه بيشتري كنيد. اين روزها براي شما ارزش صبر و انتظار را دارد. معامله ای كه فكر شما را مشغول كرده را انجام دهيد، براي شما سود كلاني دارد.

    به يك مسافرت احتياج داريد تا شما را براى كار و زندگى آماده تر كند. به مسائل بى اهميت و كوچك، بيش از حد توجه مي كنيد. بهتر است به جای آن به فكر آينده باشيد. كليد حل مشكلات در تفكر درستتان است. از رؤياها بپرهيزيد و به واقعيت بپردازيد. شخصى كه از شما دلخورى داشته حالا به شدت كمك حالتان خواهد شد. شانس و اقبال در خانه تان را به صدا در مى آورد، گوش به زنگ باشید.


    برچسب ها زندگی ,
       0

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان