خانه

|فال از 12 دی تا 18دی

  • فروردین:
      
    تلاش و همت شما بینظیر است. نتیجه موضوعی که منتظر جوابش هستید خوب و خیر است. باید از آنچه آفکار و اندیشه شما را مسموم میکند و شما را از رسیدن به اهدافتان باز میدارد دوری کنید. حضور در جمع های خانوادگی به صلاحتان است. خواسته های قلبیتان را به زبان بیاورید، شرایط برای رسیدن به این آرزوها هموار خواهد شد. دیدار با یکی از اقوام دور موجب خوشحالی و تحول مسبت در شخصیتتان خواهد شد.
    اردیبهشت:
    به آراستگی خود بیشتر بها بدهید که به پیشرفت کاریتان کمک شایانی خواهد کرد. با صداقت پیش بروید تا موقعیت های بهتر را تجربه کنید. احساس خستگی شما ناشی از عدم برنامه ریزی صحیح و فشار کار زیاد است. مهمان عزیزی خواهید داشت که باید وجودش را غنیمت بشمارید. با یک مسئله اساسی که در خانواده وجود دارد دست به گریبان خواهید شد. در یک امتحان یا آزمون شرکت خواهید کرد.
    خرداد:
    آزمون سختی را پیش رو دارید که با استفاده از تجربه های قبلی سربلند از آن بیرون خواهید آمد. ارتباطاط اجتماعی خود را کنترل کنید تا راحت تر بتوانید از عهدۀ مسئولیت های محول شده بر بیائید. نگرانی شما درمورد دوستتان بی مورد است به زودی اوضاعش بهتر از قبل خواهد شد. خوش قولی شما زبان زد خواص و عام است از این رو همدم و شریک خوبی محسوب می شوید. محبت خود را نثار عزیزانی کنید که قدر می دانند.
    تیر:
     خبری به شما میرسد که ظاهراً اسباب ناراحتی خانواده را فراهم می آورد، این خبر را به فال نیک بگیرید. از غمی کهنه رنج می برید، این اندوه را فراموش خواهید کرد و سررشته زندگی را بدست می گیرید. نگوئید خسته و دلزده هستید شما توانایی خواسی در انجام همه امور دارید. امیدواری را بر زبان بیاورید تا بازتاب آن را در رفتار، گفتار و تصمیمات مهم زندگیتان شاهد باشید.
    مرداد:
    از نظر فکری و مادی سعی در استقلال دارید که خیلی خوب است اما فراموش نکنید که در زندگی همه نیاز به حمایت و هم فکری دارند. در اموری که موجب ناراحتی تان می شود کنجکاوی نکنید گاهی بی اعتنا بودن به آنچه که خوشایند نیست موجب خواهد شد احساس بهتری پیدا کنید. فردی بی آنکه بدانید و به اهمیت آن پی ببرید دائم به فکر سعادت شماست. اگر حمایت های معنوی او نبود موفقیت های امروز را شاهد نبودید.
    شهریور:
     از صحبت هایی که اخیراً با یکی از دوستان داشته اید دلگیر هستید، اگر درست بررسی کنید پی خواهید برد که هیچکدام مقصر نیستید، گاهی حوادثی رخ میدهد که برای هیچکس خوشایند نیست اما آزمونی است که صبر و استقامت را می سنجد. نا ملایمات را با صبوری بپذیرید هرچند سخت است اما انجام شدنی است. به اتفاق اعضای خانواده روزهای بدون تنش و خوبی را تجربه خواهید کرد.
    مهر:
    مسئله ای رخ خواهد داد که از حالت عاطفی ارتباطی صمیمانه ترپیدا خواهید کرد. اجباری نیست که آنچه مورد پسند شما واقع شده حتما مورد پسند سایرین نیز باشد اگر میخواهید نظر موافق انها رو جلب کنین فرصت بدهین تا همانطور که شما با بررسی همه جوانب به این یقین رسیدین آنها نیز مسیر رو تجربه کنند ، وقت کشی بی فایدست. به گفتگو مهمی دعوت یشوید که حضور در این جمع بسیار خوب و تاثیرگذار خواهد بود.
    آبان:
    به این باوربرسین که تفریح شما کار است، آنگاه برای شما شرایط مساعد تر از گذشته فراهم خواهد شد با کسی بحث داشته اید که موجب دلخوری شده و به شدت ذهنتان را مشغول کرده اگر قدری بیشتر فکر کنین متوجه خواهیدشد شما هم بی تقسیر نبوده اید، فراموش نکنید آنچه موجب شادیتان خواهد شد در بهره ی اول خودتان هستین بزودی صاحب وسیله نقلیه جدیدی خواهید شد در زمینه مسائل اقتصادی کمی دقت کنین.
    آذر:
    برنامه های خاصی رو در ذهن دارین و تلاش میکنین هر چه زودتر آنها رو پیاده کنین خوشبختانه با موفقیت همراه خواهد بود به شرطی که به مشکلات حاشیه ای بی توجه باشیدو به آن دامن نزنین، پولی بدستتان میرسد که با ان وسیله دلخواه رو خریداری میکنین عاشقانه زندگی کنین تا زندگی به شما لبخند بزند محبت شما اطرافیان رو به زندگی دلگرم میکند. میهمانی خانوادگی در پیش دارید همینک به فکر تدارکات باشید
    به کارهای عقب افتاده تان نظم داده به مرور آنها را به پایان برسانید.خواهید دید که بسیاری از بدخلقی ها و نگرانیهایتان از این جهت ناشی میشده است.تلاش کنید هر کاری به موقع انجام شود تا آسودگی خاطر را تجربه کنید.مهربانیتان وضعیت فردی و اجتماعیتان را دگرگون خواهد کرد.گاهی لازم است به سرعت واکنش نشان ندهید مرور زمان خود دوای هر دردیست.
    بهمن:
    اجازه بدهید تا دیگران از رفتار خود احساس ندامت کنند, تغییر و تحولی پیش رو دارید که باید قدر و ارزش آن را بدانید.فراموش نکنید هر آدمی برای تعیین مسیر خوشبختیش بیش از هر عامل دیگری سهم دارد. تلاشتان برای از میان برداشتن موانع شما را از برخی مسائل مهم غافل کرده است. خود را اسیر اضطراب و نگرانی نکنید. اراده کنید و رخوت و سستی را کنار گذاشته و اسر افکار منفی خود نشوید. 
    اسفندی :
    گلایه و شکایت را کنار بگذارید.غم و اندوه انرژی شما را تلف میکندبرای رسیدن به هدفتان شما باید شاد و پر شور باشید خوش قلبیتان و دعای خیری که بدرقه زندگیتان بوده است موجب شده خطری از سرتان بگذرد .ارتباط تان را با خانواده بیشتر کنید تا از نظر روحی نیز بیشتر تقویت شوید از ملاقات و مصاحبت با فردی مسرور خواهید شدیک ملاقات کاری برایتان پیش بینی میشود که جالب و امیدوار کننده است


    برچسب ها
       1

نظرات کاربران
شما میتوانید بعد از ورود برای این مقاله نظر ثبت نمایید.
  • درج نظر
تبلیغات
 
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به سايت زیباکده بوده و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است.
© Copyright 2024 - zibakade.com
طراحی و تولید : بازارسازان